Vordingborg kommune

(Udløbet) Administrativ medarbejder til styring af bilflåden

Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Er du en selvstændig administrativ medarbejder, som brænder for at arbejde med effektivisering og rådgivning af vores afdelinger omkring vores biler - så er denne stilling måske noget for dig?

Opgaven i bilenheden er at effektivisere kommunens flåde af personbiler samt at rådgive omkring anskaffelser af arbejdsbiler, busser samt andre køretøjer.

Du bliver en del af et dynamisk team, der brænder for opgaverne
Bilenheden er en del af Team Indkøb og Udbud, som igen er en del af Afdeling for Økonomi og Personale. Vi er 5 medarbejdere i teamet, som arbejder med indkøb og udbud generelt for hele Vordingborg Kommune.

Du kommer til at arbejde selvstændigt med:
  • rådgivning til andre afdelinger omkring bilerne
  • anskaffelser af biler enten på leasingaftaler eller som køb
  • effektiv drift af bilerne så længe de anvendes
  • bilerne sælges eller afleveres tilbage.
Vordingborg Kommune har over 200 biler, så der er masser at se til. Men processerne er rimeligt effektive, så når du har lært området at kende forventer vi, at du kan klare opgaven med bilerne på omkring 25 timer om ugen.

De resterende timer skal du indgå i teamets opgaver omkring indkøb og udbud, hvor du vil blive ansvarlig for enkelte områder/varekategorier. Det er endnu ikke fastlagt, hvilke kategorier det bliver, og det vil også afhænge af dine erfaringer og ønsker, men du vil få opgaver indenfor:
  • Ansvarlig for en eller flere indkøbskategorier
  • Vedligeholdelse af e-handelssystemet
  • Dialog med decentrale indkøbere om aftalerne og deres behov
  • Dialog med leverandører omkring sortiment og samarbejde generelt
Dine kvalifikationer som administrativ medarbejder:
Det er en klar fordel, hvis du har interesse for biler og generelt følger med i udviklingen på området. Hvis du har viljen, evnerne og lysten til at lykkes i jobbet, skal vi nok lære dig det, du har behov for.

Vi forventer følgende kvalifikationer:
  • Kan fastlægge strukturer og følge dem
  • Flair for administrative opgaver
  • Stærk evne til at skabe gode samarbejdsrelationer ved at være serviceminded, empatisk og imødekommende og samtidig være insisterende og vedholdende i din tilgang til opgaverne og kolleger
  • Lyst og mod til at kaste dig ud i nye opgaver.
Vi kan tilbyde dig:
Et ansvarsfuldt og udfordrende job i et team med stor faglighed, energi og lyst til at lykkes. Udviklende og spændende opgaver som gør en forskel i hverdagen samt:
  • et godt socialt miljø med gode kolleger og engagerede chefer
  • faglig udvikling gennem både opgaver og efteruddannelse
  • en fleksibel og familievenlig arbejdsplads som samtidig stiller krav til opgaveløsningen hos dig og dine kolleger. 
Team Indkøb og Udbud er en del af Afdelingen for Økonomi og Personale
Afdeling for Økonomi og Personale består af 40 medarbejdere, som løser opgaver inden for økonomistyring, finans, løn- og personaleadministration, indkøb og forsikring.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst med relevante faglige organisation efter forhandling på baggrund faglige og personlige kvalifikationer.

Søg stillingen
Vi ser frem til at modtage din kvalificerede og motiverede ansøgning senest den 17. januar 2021. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 25. januar 2021 med tiltrædelse hurtigst muligt. 

For yderligere information eller spørgsmål kan du kontakte Indkøbskonsulent Monica Handberg, som har opgaven med bilflåden på nuværende tidspunkt, kontaktes på telefonnr. 55 36 28 06.
 
 

Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
  • Afstand

    Opret en bruger for at udregne afstand.
  • Geografi:

    4760 Vordingborg

  • Oprettet:

    2020-12-21

  • Ansøgningsfrist:

    2021-01-17
  • Typer:

    Fuldtid

Del Link kopieret