Skanderborg kommune

Administrativ medarbejder til Center for job, social og udbetaling

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Er du serviceminded, kunne du tænke dig at løse et bredt spænd af administrative og ledelsesunderstøttende opgaver så er det måske dig vi søger. Vi søger en administrativ medarbejder til Center for job, social og udbetaling. Vi søger en medarbejder der kan have mange bolde i luften og med fokus på at understøtte opgaveløsningen med dit højtudviklet administrative gen. Kan du kommunikere på alle niveauer, og skabe fælles vi om opgaveløsningen, så er du måske den vi søger til vores ledige stilling som administrativ medarbejder. Du bliver en del af et konsulentteam på to med reference til centerlederen.

Kvalifikationer og kompetencer
  • Er forudseende, proaktiv og kan arbejde selvstændigt
  • Har høj integritet, vækker tillid og kan arbejde med fortroligt materiale
  • Er serviceminded og at du er en relations skabende holdspiller på alle niveauer i organisationen
  • Behersker dansk i skrift og tale på et højt niveau
  • Kan håndtere korte deadlines
  • Trives med en blanding af faste driftsopgaver og ad hoc-opgaver
  • Er dygtig bruger af MS Office-pakken (Outlook, Word, PowerPoint og Teams)
  • Har erfaring med at udarbejde og kvalitetssikre skriftlige produkter.

Det forventes, at du har relevant erfaring i forhold til primæropgaverne. Du kommunikerer klart og præcist såvel mundtligt som skriftligt. Du har øje for helheden i opgaveløsningen, og kan sikre udvikling af enkle og effektive arbejdsgange. Du er grundig, systematisk og ansvarlig, lige som du lægger vægt på at levere resultater af høj faglig kvalitet. Du besidder evnen til at arbejde selvstændigt, tage initiativ og samarbejde på alle niveauer i organisationen. Du formår at holde mange bolde i luften, og være initiativrig og håndtere forandringer. Du er fagligt velfunderet og har erfaring med administrative opgaveløsning med afsæt i brug og udvikling af de digitale muligheder i hverdagen.

Primære arbejdsopgaver
  • Sekretær i pensionsteamet, dagsordener, referater
  • Udarbejdelse af dagsordner og referater i det lokale MED udvalg
  • Indkalde og koordinere møder samt lave oplæg til dagsordner samt referat i diverse mødefora
  • Udarbejde og bidrage til hensigtsmæssige arbejdsgange
  • Diverse journaliseringsopgaver
  • Diverse ad-hoc opgaver
  • Opfølgning på iværksatte initiativer.

Uddannelsesmæssig baggrund kan være en assistentuddannelse suppleret med en kommunom eller professionsbachelor i administration.

Vi tilbyder
Åbent kontormiljø med engagerede kollegaer med et spændende og udfordrende arbejdsmiljø præget af engagement og vidensdeling, hvor vi vægter en uformel og humoristisk omgangstone.

Løn, arbejdstid og arbejdssted
Tiltrædelse snarest muligt. Den ugentlige arbejdstid er 37 timer. Lønnen fastsættes i henhold til gældende overenskomst og forhandles med forhandlingsberettiget organisation med udgangspunkt i kvalifikationer og erfaring. Arbejdsstedet er Fælleden, 8660 Skanderborg.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning, hvor du har lagt vægt på konkrete kvalifikationer og erfaringer med ovennævnte arbejdsopgaver. Ansøgningsfrist er den 10. maj 2021. Det forventes, at der afholdes ansættelsessamtaler den 19. maj 2021.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til centerchef Henriette Andersen på telefon 20 55 83 35.

 

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Del Link kopieret