Administrativ medarbejder til rehabiliteringsteamet | JobDanmark
Skanderborg kommune

Administrativ medarbejder til rehabiliteringsteamet

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Administrativ medarbejder til Rehabiliteringsteam og Arbejdsmarkedsfastholdelse.

Har du gode koordineringsevner, og har du et ønske om at understøtte kolleger og vores interne processer med dit administrative gen? Kan du formulere dig på skrift på et højt fagligt niveau? Så er det måske dig, vi søger til vores ledige stilling som administrativ medarbejder med primært ansvarsområde som referent for Rehabiliteringsteamet.

I afdelingen for Arbejdsmarkedsfastholdelse arbejder vi målrettet med at fastholde tilknytningen til arbejdsmarkedet for sygemeldte borgere. Ligeledes er Rehabiliteringsteamet organisatorisk forankret i afdelingen.


Kvalifikationer og kompetencer

Du har en relevant uddannelse, fx assistentuddannelse eventuelt suppleret med kommunom eller en professionsbachelor i administration. Du muligvis har en baggrund eller erfaring fra sundheds- eller beskæftigelsesområdet. Du kommunikerer klart og præcist, såvel mundtligt som skriftligt. Du har helt styr på dansk grammatik og retstavning. Du er grundig, systematisk og ansvarlig, og du lægger vægt på at levere gode resultater og er serviceminded. Du er i stand til at prioritere i dine opgaver i en hverdag med mange deadlines.

Du besidder evnen til at arbejde selvstændigt, tage initiativ og samarbejde med alle niveauer i organisationen. Du formår at holde mange bolde i luften, være initiativrig og håndtere stadige forandringer. Du kan agere som referent og administrativ blæksprutte i afdelingen, og du er villig til at samarbejde med dine kolleger omkring din opgaveløsning og bidrage aktivt til vidensdeling.


De primære arbejdsopgaver

  • skriftlig formulering af indstillinger som følge af rehabiliteringsmøder og dokumentpakker.
  • deltagelse i og medvirken til afvikling af gode rehabiliteringsmøder.
  • oprettelse og planlægning af rehabiliteringsmøder.
  • indkaldelse til borgermøder.
  • administrativ bræksprutte for hele Arbejdsmarkedsfastholdelse.
  • understøtning af sagsbehandling.
  • ad-hoc opgaver.

Vi tilbyder
  • en spændende arbejdsplads i helt nye rammer.
  • en fremsynet og målrettet organisation med masser af udviklingspotentiale.
  • fælles kontormiljø med et spændende og dynamisk arbejdsmiljø præget af engagement, samarbejde og vidensdeling.
  • en dagligdag, hvor humor og godt humør spiller en stor rolle.
  • en arbejdsplads, der lægger vægt på gensidig fleksibilitet.

Løn, arbejdstid og arbejdssted
Der er tale om en fast stilling med tiltrædelse 1. juni 2021.

Stillingen er en fuldtidsstilling og den ugentlige arbejdstid er 37 timer.

Lønnen fastsættes i henhold til HK overenskomst med udgangspunkt i kvalifikationer og erfaring. Arbejdsstedet er Skanderborg Fælled 1, 8660 Skanderborg.

Yderligere oplysninger
Afdelingsleder Peter Valentin telefon 51 82 08 07 eller mødeleder Anette Sødequist telefon 60 24 86 61.

Ansøgningsfrist
Vi ser frem til at modtage din ansøgning senest søndag den 25. april 2021.

Du vil blive ringet op den 26. april 2021, hvis du indkaldes til samtale.
Samtaler forventes afholdt tirsdag den 27. april 2021.

 

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Del Link kopieret