Administrativ medarbejder i Special- og Psykiatrirådgivningen | JobDanmark
Skive kommune

Administrativ medarbejder i Special- og Psykiatrirådgivningen

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Struktureret og detaljeorienteret administrativ medarbejder med sans for kvalitetssikring, søges til Specialrådgivningen og Psykiatrirådgivningen, Skive Kommune

Er du serviceminded, god til at bevare overblikket og kunne du tænke dig at løse et bredt spænd af administrative og ledelsesunderstøttende opgaver? Så har du muligheden for at blive vores nye kollega i Specialrådgivningen og Psykiatrirådgivningen i Skive Kommune.

Vi søger en dygtig og handlekraftig administrativ medarbejder med godt humør, som kan understøtte afdelingens daglige virke og ledelsens opgaver. Du bliver en del af en velfungerende afdeling med et højt fagligt niveau og et godt kollegialt sammenhold.

Om Specialrådgivningen og Psykiatrirådgivningen
Specialrådgivningen og Psykiatrirådgivningen består af sagsbehandlere fordelt på forskellige teams, to jurister, administrative medarbejdere og en fælles overordnet sektionsleder.

Specialrådgivningen og Psykiatrirådgivningen har to forskellige målgrupper:
  • Voksne over 18 år med fysiske og/eller psykiske funktionsnedsættelser, såsom udviklingshæmning, senhjerneskade, progredierende lidelser, ADHD, autisme osv. Endvidere kan psykiatriske tillægsproblematikker forekomme
  • Voksne over 18 år, der lider af en psykisk sygdom, er socialt udsatte eller hjemløse.

Der er tale om en stilling på 37 timer ugentligt. Det forventes, at du har en relevant uddannelse (f.eks. kontoruddannelse).

Vi søger en kvalitetsbevidst medarbejder, der arbejder struktureret med at bidrage til den gode opgaveløsning. Det er naturligt for dig at tage ansvar for dine arbejdsopgaver og følge dem til dørs. Du formår at kombinere din evne til at arbejde effektivt med et udpræget detaljefokus. Du er som person kendetegnet ved et stort engagement samt en proaktiv og serviceminded tilgang til dit arbejde. Ligesom du går til både større og mindre opgaver med samme positive indstilling.

Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af
  • Registrering i SD
  • Administrering/superbrugerfunktion indenfor IT-platformene Schultz og GO (der vil være mulighed for overordnet oplæring)
  • Aflastning af ledelsen ift. administrative opgaver
  • Udarbejdelse af statistikker
  • Almindelige sekretæropgaver, såsom at passe telefon og behandle post
  • Udarbejdelse af referater mv.
  • Løbende ad hoc-opgaver

Vi tilbyder
  • Fine muligheder for personlig og faglig udvikling
  • Systematisk introduktion, oplæring og sparring
  • En god arbejdsplads, hvor vi støtter hinanden
  • Engagerede og søde kollegaer og ledere
  • En afvekslende og spændende hverdag

Praktiske oplysninger
Arbejdsstedet er rådhuset i Skive, Torvegade 10, 7800 Skive.
Stillingen er på 37 timer pr. uge, med tiltrædelse pr. 1. maj 2021 eller snarest herefter.

Løn efter kvalifikationer, herunder rammerne i Ny Løn.

Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte Sektionsleder Lotte Holmgaard Storgaard, telefon 24 48 05 37 eller på mail lhst@skivekommune.dk.

Ansøgningsfrist
Den 23. april 2021 kl. 12.00.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 26. april 2021.

Du kan læse mere på Skive Kommunes hjemmeside, samt mere om Specialrådgivningen på hjemmesiden.

Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem

RENT LIV er livshjulet på Skiveegnen. Vi skaber vækst og udvikling gennem grønne handlinger. Vi gør det sammen gennem fælles virkelyst. Vi gør det for at benytte, beskytte og udvikle en egn i balance.
Grøn handling i fællesskaber og for en egn i balance. Tilsammen giver det RENT LIV.

 

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
  • Afstand

    Opret en bruger for at udregne afstand.
  • Geografi:

    7800 Skive

  • Oprettet:

    2021-03-24

  • Ansøgningsfrist:

    2021-04-23
  • Typer:

    Fuldtid

Del Link kopieret