Thisted Kommune

Administrativ medarbejder ved PPR

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Er du serviceminded og motiveres du af et job med en stor kontaktflade og vekslende arbejdsopgaver? Trives du i et højt tempo og med mange bolde i luften? Så hører vi gerne fra dig.

Vi søger en engageret og struktureret administrativ medarbejder med faglig tyngde og menneskelig ballast i en stilling på 21 timer pr. uge og med opstart så hurtigt som muligt og senest 1. august 2021. Administrationen består, foruden dig, af en kollega og af leder af PPR. Herudover er der i PPR 26 medarbejdere, som består af faggrupperne Logopæder, pædagogiske konsulenter, psykologer, fysioterapeuter og en ergoterapeut.

Det er sjældent, at to dage er ens
Hos os i PPR vil du få en alsidig arbejdsdag med højt tempo og meningsfulde opgaver. Sammen er vi fælles om børnene gennem den gode service og individuelle tværfaglige løsninger. Da du vil have direkte kontakt med forældre, der henvender sig telefonisk eller via mail er det vigtigt, at du er imødekommende og samarbejdsvillig og trives i en hjælpsom rolle overfor både forældre, men også samarbejdspartnere og kolleger. Du vil sammen med din kollega i administrationen selv tilrettelægge meget af dit arbejde, og derfor er det vigtigt, at du selv har overblikket over dine arbejdsopgaver og tager ansvaret for dem. Administrationsteamets primære opgave er at understøtte ledelsens – og de forskellige faggrupper i deres administrative arbejde.

Præcist hvordan opgaverne bliver fordelt mellem dig og din kollega afhænger af dine kompetencer, men følgende vil bl.a. kunne komme i spil:
  • Ansvar for dagsordner, referater og det videre opfølgende arbejde med visitationsmøder
  • Udvikling og drift af ledelsesinformation, som kan optimere PPRs arbejde med kerneopgaven
  • Regninger, indkøb
  • Klagebehandling
  • Besvarelse af henvendelser på PPRs hovednummer og behandling/fordeling af post i PPRs digitale hovedpostkasse
  • Ajourføring af hjemmeside
  • Løsning af øvrige administrative - og ad hoc opgaver i dagligdagen

Vi kan tilbyde
  • et udviklende fællesskab på en dynamisk og udviklingsorienteret arbejdsplads i høj trivsel med engagerede kolleger
  • Mulighed for stor indflydelse på tilrettelæggelse af egne opgaver/tid
  • Gode arbejdsforhold med varierende og alsidige arbejdsopgaver

Vi søger dig der…
  • Er kontoruddannet og det er en fordel, hvis du har erfaring med PPR eller lignende
  • Som person er selvkørende, struktureret og målrettet
  • Brænder for de administrative opgaver
  • Er fagligt ambitiøs og udviklingsorienteret
  • Serviceminded og omhyggelig
  • Trives med en bred kontaktflade
  • Aktivt bidrager til den generelle udvikling og optimering af vores arbejdsopgaver i PPR

Så har du lyst til at være en del af en afdeling i rivende udvikling med et højt fagligt niveau og konstant fokus på at yde den bedst tænkelige indsats ift. børn og unges trivsel og læring, og kan du relatere til ovenstående beskrivelse, opfordrer vi dig til at søge stillingen. Der henvises i øvrigt til vores hjemmeside www.thisted.dk, herunder Politik for børn og familiers velfærd.

For yderligere spørgsmål
kan der rettes henvendelse til leder af PPR Trine Ritter, tr@thisted.dk eller telefon 99 17 20 61.

Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og principperne for Ny Løn.
Fast stilling på 21 timer.
Alle ansøgere må påregne at blive anmodet om samtykke til indhentelse af børneattest.

Ansøgningsfrist
Onsdag den 5. maj 2021.

Samtaler forventes afholdt i uge 19.

 

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Del Link kopieret