Aalborg kommune

Assisterende plejehjemsleder

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job

Velkommen til Ældre- og Handicapforvaltningen. Vi arbejder for at fremme menneskers mulighed for at leve et uafhængigt liv gennem udvikling, støtte og omsorg. Og vi gør det sammen. Sammen med frivillige, med virksomheder, organisationer, pårørende og sammen med de mennesker, vi er her for.

Vi er vi mere end 6.500 ansatte, der hvert år er i kontakt med flere end 19.000 mennesker i kommunen. Mennesker, som på den ene eller anden måde har brug for vores støtte og omsorg i hverdagen. Sammen arbejder vi hver dag på at skabe livskvalitet og velfærd.

Vi udvikler velfærd sammen.

Bliv klogere på Ældre- og Handicapforvaltningens vision

Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads

Forventet ansættelsesdato er 1. juni 2021, eller snarest herefter

Birkebo er det største plejehjem i Aalborg kommune med plads til 102 beboere fordelt på 5 boenheder. Vi har ca. 90 fantastiske og engagerede medarbejdere, som hver dag lægger stor vægt på at udføre deres arbejde professionelt og give vores beboere en kærlig og varm omsorg. Vi vægter arbejdsmiljø og fleksibilitet højt. Vi prioritere aktiviteter med beboere højt, og samarbejde med de pårørende er for os vigtigt.

Dine kerneopgaver og rammerne for opgaveløsningen vil være:
  • Ansvarlig for sundhedsfaglig opgaver herunder medicin håndtering, dokumentation og opgaveløsning i personalegruppen, herunder CURA.
  • Tværfagligt samarbejde på tværs af organisationen, tovholder på triagering og samarbejdet med den tilknyttede plejehjemslæge.
  • Kendskab til SD (vagtplanlægning).
  • Medansvarlig for arbejdsmiljøet på Birkebo.
  • Samarbejde med beboere og pårørende, og den daglige kontakt.
  • Fokus på at udnytte og styrke den enkelte medarbejders kompetence.
Vores forventninger til dig som leder:

I Ældre- og Handicapforvaltningen skal du som leder af medarbejdere leve op til følgende ledelseskompetencer:
  • Leder af medarbejdere
Faglige kompetencer:
  • Du har en relevant sundhedsfaglig uddannelse, og kan dokumentere dette.
  • Du kan understøtte og koordinere sundhedsfaglige, sygeplejefaglige og rehabiliterende samarbejde med beboere, pårørende, medarbejdere samt tværfaglige samarbejdspartnere.
  • Du har stort kendskab til CURA, eller interesse for at lære det.
  • Du er fortrolig med og har flair for IT.
  • Du kan arbejde struktureret, således arbejdsplanen og drift understøttes.
  • Du har relevant lederuddannelse f.eks. diplom i ledelse eller vil indgå i uddannelse.
Personlige kompetencer:
  • Du er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig.
  • Du kan lide at tage ansvar og har lyst til og flair for ledelse.
  • Du kan have mange bolde i luften og er god til at bevare overblikket.
  • Du er praktisk anlagt, selvstændig, fleksibel.
  • Du er visionær og idérig i dit daglige arbejde.
  • Du har en positiv livsindstilling.
  • Du er en aktiv del af vores ledelsesteam.
  • Du kan skabe motivation gennem en anerkendende ledelsestilgang.
  • Du kan bidrage til et godt og konstruktivt arbejdsmiljø.
  • Du trives i en omskiftelig hverdag, hvor tempoet er højt og opgaverne er mange og komplekse.
Vi kan tilbyde:
  • Et spændende, udfordrende og udviklende lederjob.
  • En spændende arbejdsplads, hvor 2 dage ikke er ens.
  • En engageret og kompetent medarbejdergruppe, som består af sosu-hjælpere, sosu-assistenter, sosu-elever, husassistenter og fleksjobbere.
  • Gode muligheder for personlig og faglig udvikling.
  • God sparring med andre assisterende leder i netværksgruppen.
Arbejdsstedets adresse:
Plejeboliger Birkebo, Forchhammersvej 23, 9000 Aalborg

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte Ella Pia Skov, 9931 6436 eller på mail eps-aeh@aalborg.dk alle hverdage.

Løn- og ansættelsesvilkår
Efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen her:

Frihedsbrevet skal sætte organisationens fulde potentiale fri (aalborg.dk)
Strategisk ledelsesudvikling (aalborg.dk)

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=f1599283)
Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Del Link kopieret