Administrativ blæksprutte til RessourceCenter Aalborg | JobDanmark
Aalborg kommune

(Udløbet) Administrativ blæksprutte til RessourceCenter Aalborg

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
God service, imødekommenhed og administrativ tæft er kernekompetencer for vores nye medarbejder.

Organisation og kerneopgave
RessourceCenter Aalborg (RCA) er en del af Job- og Ydelsesafdelingen, som organisatorisk er placeret i Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen i Aalborg Kommune.
RCA´s kerneopgave er at tilbyde beskæftigelses- og uddannelsesrettede forløb for ledige borgere med fokus på at udvikle ressourcer og kompetencer og på den måde at styrke forudsætningerne for at få fodfæste på arbejdsmarkedet.
Du kommer til at indgå i en resultatorienteret og visionær organisation, hvor vi arbejder ud fra en beskæftigelsesfaglig tilgang og tager udgangspunkt i et værdigrundlag og menneskesyn, hvor vi tror på, at alle borgere har mulighed for at opnå tilknytning til arbejdsmarkedet eller få en uddannelse.
 
RCA består af en række teams, og vi har ansat ca. 80 medarbejdere i alt. Medarbejderne i de forskellige teams er fordelt på to afdelingsledere og en centerchef, som hver har ansvar for medarbejderne og indsatserne i følgende teams:
  • Jobværksted med indsatser for alle borgergrupper
  • Specialiserede forløb for borgere over 30 år
  • Ungeindsats
  • STU
  • Værkstedsmedarbejdere
Til understøtning af opgaverne har vi et administrativt sekretariat, der løser opgaver i forhold til regnskab, løn, telefonbetjening, deltagerregistreringer, tastning i fagsystemer med videre.

Om Jobbet
Du indgår i det administrative sekretariat og vil være hovedansvarlig for en række forskellige opgaver. Du er den første borgere og virksomheder møder i vores indgang. Du er den venlige stemme, der tager telefonen, så god service og imødekommenhed er nøgleord.
Du skal have mange bolde i luften, kunne håndtere forstyrrelser som en del af jobbet, og ikke mindst kunne håndtere administrative opgaver bredt.
Dine opgaver er alsidige og vil bl.a. indeholde følgende:
  • Telefonbetjening
  • Modtagelse af kunder, borgere m.v.
  • Tastearbejde og sikring af kvalitet i fagsystemer
  • Diverse serviceopgaver såsom styring af alarm, nøgler, pc´ere, telefoner, mødelokaler m.v.
  • Forsikringsskader
  • Kontantsalg
  • Udarbejdelse af referater fra personalemøder m.v.
  • IT-superbruger og dermed support og hjælp til opsætning, tilkobling af printer m.v.

Vores forventninger
Du har en administrativ baggrund og uddannelse. Har et stort servicegen og kan tale med og lide mennesker i al deres forskellighed. Du har kendskab til kommunale rammer og meget gerne bekendt med kommunale arbejdsgange, bl.a. fagsystemerne Momentum, Nova, AS2007 og bi-menu.  Du er en dygtig teamplayer og kan og vil bidrage til det gode samarbejde med kolleger og ledelse.

Der stilles krav om gyldigt kørekort – B. Der indhentes forud for evt. ansættelse straffe og børneattest.

Yderligere oplysninger
Læs mere på RCA´s hjemmeside eller kontakt centerchef Finn Karstenskov 99823000

Ansøgningsfrist
14. april 2021
Samtaler forventes afholdt 20. april 2021
 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=7270956b)
Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Del Link kopieret