Afdelingsleder til Beskæftigelse og Opkvalificering i Center for Arbejdsmarked og Ydelse, Egedal Kommune - genopslag. | JobDanmark
Egedal Kommune

Afdelingsleder til Beskæftigelse og Opkvalificering i Center for Arbejdsmarked og Ydelse, Egedal Kommune - genopslag.

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Afdelingsleder til Beskæftigelse og Opkvalificering i Center for Arbejdsmarked og Ydelse, Egedal Kommune - genopslag.

Afdelingen er en del af Center for Arbejdsmarked og Ydelse. Vores mål er ambitiøst: Vi vil udvikle afdelingen, så flere borgere vender tilbage på arbejdsmarkedet, resultaterne kommer i top, afdelingen overholder sit budget samtidig med et fast fokus på afdelingens fortsatte gode trivsel. Dette skal du stå i spidsen for!

Vi tilbyder
  • at du får ansvaret for forsikrede ledige, sygedagpenge, fleksjobområdet, jobafklaring og førtidspension
  • at du bliver en del af en engageret og erfaren ledelsesgruppe
  • ledelse af 25 engagerede og fagligt dygtige medarbejdere
 Hvem er du som leder?
Arbejdsmarkedsområdet er altid i rivende udvikling, og det kræver en klar og tydelig retning for indsatserne og afdelingen. Du skal evne at gribe muligheder og videreudvikle det vi allerede har sat i gang.

Som vores nye afdelingsleder er du rammesættende, resultatorienteret og en kommunikativt stærk lederprofil, der evner at gå ind i et positivt samspil med dine medarbejdere, lederkollegaer, resten organisationen og samarbejdspartnere.

Du er vant til at arbejde med en bred portefølje af opgaver. Du evner at holde hovedet koldt, også når det går stærkt og sikrer, at afdelingen og centeret når sine mål.

I hverdagen bruger du dine lederkollegaer og medarbejdere aktivt. Du er overbevist om, at de bedste resultater og trivsel kommer gennem en aktiv inddragelse og dialog, hvor du som leder evner at sætte og kommunikere en klar og synlig retning. Medarbejderne i afdelingen er fagligt stærke og engagerede og forventer at få en leder, som evner at understøtte de strategisk selvledende medarbejdere.

Du er helheds- og tværfagligt orienteret og tænker på tværs både inden for og uden for centeret, når de bedste løsninger skal findes. 

Derudover lægger vi vægt på, at du:
  • er tillidsskabende og troværdig bl.a. gennem en anerkendende, nærværende og åben ledelsesstil
  • er medinddragende og bringer medarbejdernes faglighed i spil
  • evner at delegere til medarbejderne, og at du følger op
  • er en dygtig og erfaren personale- og forandringsleder, der kan dokumentere gode resultater
  • er tydelig i dine forventninger både til den enkelte og afdelingen
  • har erfaring og kan fremvise resultater på arbejdsmarkedsområdet og gerne inden for de for stillingen relevante områder
  • har relevant faglig og ledelsesmæssig uddannelse(-r)
  • har økonomisk indsigt, forstår de økonomiske rationaler på området og formår at inddrage dette i dine dispositioner
  • er handlekraftig og evner at få organisationen med dig

Ansættelsesproces og tidsplan
Ansættelsessamtaler afholdes den 20. april 2021 (1. samtale) og 23. april 2021 (2. samtale). For ansøgere der går videre til 2. samtale vil der være en rekrutteringstest. Indhentning af referencer vil ske med dit samtykke.

Ansøgningsfrist den 14. april 2021. Kandidater udvælges den 16. april 2021.

Hvis du vil høre mere om stillingen er du velkommen til at kontakte centerchef Lars Bonde på lars.bonde@egekom.dk for at aftale et tidspunkt for telefonisk samtale.

Egedal Kommune er en røgfri arbejdsplads.

Egedal Kommune ønsker at fremme ligestilling og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge, uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk baggrund.
 

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Del Link kopieret