Intec System er en global virksomhed med international handel og shipping som sine primære forretningsområder. Intec System er kendt og respekteret for at yde god personlige service og sætter en ære i at overholde korte deadlines. Intec System servicerer internationale kunder med hardware gennem et netværk af dygtige partnere. Se mere på www.intecsystem.dk
Vi søger en administrativ medarbejder, som kan varetage følgende arbejdsopgaver:
Oprette indkøbsordre i vores system
Booke nationale og internationale transporter i vores systemer
Opfølgning på igangværende sager
Arkivering og journalisering
Lettere bogføring
Informationssøgning
Forholde sig til juridiske problemstillinger
Du er som person meget struktureret i din hverdag og har ordenssans og styr på alle detaljer i dine sager. Du arbejder effektivt og med godt humør i et job med ansvar for egne områder.
Det er vigtigt, du som person er smilende og omgængelig, men du kan også godt skære igennem, når det er nødvendigt.
Du taler og skriver perfekt dansk og kan sagtens begå dig på engelsk.
Du har dokumenteret administrativ erfaring og kan arbejde selvstændigt.
Vi tilbyder en spændende stilling i et frit og omgængeligt miljø, hvor vi spiller hinanden gode. Du trives med frihed under ansvar og vil gerne være med i en virksomhed, hvor det er sjovt og udviklende at komme på arbejde. Vi tilbyder en hverdag med super tilfredse kunder, tid til en kop kaffe eller en kold vand og et godt grin i løbet af dagen.
Vi venter på den rette, men tager også gerne en hurtig beslutning, så send dit cv til Morten Hansen på mh@intecsystem.dk