Bornholms Regionskommune

Administrativ medarbejder til Center for Regional Udvikling, It og Sekretariat

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job

Er du på jagt efter et job med en bred pallette af både udfordrende og alsidige administrative opgaver? Har du flair for især skriftlig kommunikation og trives du samtidig i en udadvendt rolle med mange snitflader og samarbejdsrelationer?

Vi søger en administrativ medarbejder til afdelingen Sekretariatsservice i Bornholms Regionskommunes Center for Regional Udvikling, It og Sekretariat. Det er en nyoprettet stilling, og du får derfor selv gode muligheder for at være med til at præge opgaverne og arbejdsdagen. 

Opgaver
Du vil få til opgave at rekvirere kurser og uddannelsesforløb målrettet medarbejdere på tværs af Bornholms Regionskommunes centre og afdelinger som et led i et tværgående samarbejde i kommunen omkring ”Én indgang til uddannelse”. Indrykning af annoncer i bl.a. Bornholms Tidende vil også blive din faste opgave. Et andet væsentligt arbejdsområde vil blive at understøtte opgaverne med løbende opdatering og udvikling af regionskommunens hjemmeside og intranet. Alle kommunens rundt regnet 3600 medarbejdere har adgang til vores intranet, og det er derfor en væsentlig platform i forhold til at gøre det nemt at samarbejde og finde de rette informationer på tværs af vores store organisation.

Foruden ovennævnte opgaver vil der også være andre, forskelligartede opgaver. Aktuelt vil du komme til at deltage i forberedelse og afvikling af kommunalvalget i november 2021.

Vores forventninger til dig

Vi søger en kollega, der er administrativt stærk og kan arbejde struktureret og effektivt. Desuden skal vores nye kollega:

  • trives i en hverdag med mange forskellige typer opgaver og uventede bestillinger, der ofte skal leveres med kort deadline.
  • være god til at skabe relationer og samarbejde
  • være glad for og god til at skrive præcist og forståeligt – hvad end det er på vores hjemmeside eller i en mail

Det vil være en fordel, at du har erfaring med rekvirering af kurser og uddannelsesforløb og/eller med at opdatere hjemmesider.

Dine forventninger til jobbet i Sekretariatsservice
Vi kan tilbyde et job i et fagligt spændende miljø med motiverede og engagerede kolleger. Du vil få flekstid og mulighed for lejlighedsvist hjemmearbejde.
Stillingen er tilknyttet teamet Politisk Service, der betjener borgmester, direktion og de politiske udvalg. Opgaverne for dine øvrige kolleger i teamet er primært koordinering, kvalitetssikring og styring af politiske dagsordner. Teamet forestår endvidere en del forskelligartede administrative opgaver ex deltagelse i arbejdsgrupper på tværs af fagcentre og afholdelse af valg samt udviklingsopgaver knyttet til de stående udvalg. Teamet består af 6 medarbejdere, 7 med dig. Vores kontorelev er tillige tilknyttet teamet.

Sekretariatsservice er en afdeling som består af tre teams: Politisk Service, Juridisk Service og HR og Kommunikation. Vi har mange daglige snitflader og samarbejder om et hav af opgaver – også med vores kollegaer i resten af Center for Regional Udvikling, It og Sekretariatet.

Kan du se dig selv i denne funktion? Og vil du være med til at udvikle denne nye stilling? Så send din ansøgning senest den 22. april 2021.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne i lokal løndannelse.
Ansættelsen er pr. 01-06-2021.

Praktisk information
Send din ansøgning og CV samt dokumentation for uddannelse, via "Søg Jobbet" knappen, sådan at vi har modtaget den senest den 22-04-2021. 
Ansættelsessamtaler vil blive afholdt Uge 17
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Marianne Westergaard på 56922514 eller 51301479.

Bornholms Regionskommune som arbejdsplads
Bornholms Regionskommune (BRK) har omkring 3.600 medarbejdere og er dermed ubestridt øens største arbejdsplads. Hver femte i job på Bornholm er ansat i kommunen, som er en del af rammen om alle bornholmeres liv. Vores ledere og medarbejdere er stolte over og entusiastiske omkring hver dag at samarbejde om både borgerne og hele Bornholms udvikling, og sammen styrer vi mod at gøre kommunen til et endnu bedre sted at arbejde end i dag.

BRK er på mange måder en unik kommunal arbejdsplads, fordi Bornholm udgør en region for sig. Vi arbejder derfor med strategier og opgaver inden for erhverv, turisme og trafik, som danske kommuner normalt ikke har, og vi skal selv kunne løfte alle opgaver inden for velfærd og samfundsopgaver, da vores nabokommuner er langt væk. Vi har visionære planer for øens fremtid. Det er målet, at Bornholm skal være en fossilfri ø i 2040, og vi har også ambitiøse mål for fritidsliv, folkesundhed og det gode børne- og ungdomsliv.

Drømmer du om at bo og arbejde på Bornholm?
Målt på naturscenerier og kulturarv, synes vi Bornholm er Danmarks rigeste kommune. Beregnet i minutter eller kilometer er vi ganske tæt på hovedstaden, men opgjort i sol, klipper og sandstrande - eller i tryghed, nærvær og livskvalitet - er vi en helt anden verden.
Det er tit en stor beslutning af flytte, hvad end du søger nye udfordringer på egen hånd eller har familien med til Bornholm. Har du brug for information, råd og vejledning om bolig, jobmuligheder for din ægtefælle, skole og fritid er du velkommen til at kontakte vores tilflytterkonsulent, Rune Holm.
Kontakt Bornholms tilflytterkonsulent Rune Holm, 31 21 88 80, rh@bornholm.biz, Læs mere på Http://næstestopbornholm.dk/

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Del Link kopieret