BOLIA A/S

Customer Care Consultant - Sprog: Norsk, tysk, fransk eller hollandsk

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job

Velkommen til Bolia

Vi er født i Danmark med naturen og den skandinaviske designarv som vores største inspiration. Og når vi skaber designkollektioner, er det med kreativitet, innovation og bæredygtighed for øje. Vi arbejder alle som ét stort team, udfordrer det sædvanlige, søger det ekstraordinære, og vi gør altid vores bedste og hjælper hinanden. Én virksomhed med ét mål: tilfredse kunder over hele verden.

Vi er en global virksomhed, men vi er ikke nogen traditionel møbelvirksomhed. Vi skaber designs, og vi skaber særligt oplevelser, der ikke kun begrænser sig til design. Derfor har vi vores helt egen lyd, økologiske kaffe og duft. Alt sammen for at tilbyde vores kunder og dig noget udover det sædvanlige og forventelige.

Et særligt butiksunivers

Du finder vores konceptbutikker i Danmark, Tyskland, Norge, Sverige, Holland, Schweiz, Belgien, Østrig og Frankrig, og vi har samarbejdspartnere over hele verden, der forhandler udvalgte designs fra vores kollektion i deres designbutikker. Og hver dag finder vi nye venner og B2B-partnere.

Hver eneste butik er indrettet med respekt for omgivelserne, kulturen og bygningen og med inspiration i den foranderlige, beroligende skandinaviske natur. Vores butikker er et sted, hvor du kan føle dig hjemme, slappe af, læne dig tilbage, få en god kop kaffe, lukke øjnene og drømme om alle de kreative muligheder, der venter.

 

Bolia.com er en international og ambitiøs virksomhed i kraftig udvikling. Vores Customer Care afdeling er under udvikling, og vi er ved at lave et endnu stærkere setup, hvor vi endnu højere grad kan vejlede vores kunde og giver dem en superbrand oplevelse.  For at styrke vores serviceniveau og performance søger vi derfor endnu flere udadvendte kollegaer - faktisk hele 7 stk. Vi søger en nye kollegaer med et eller flere af følgende sprog; norsk, tysk, fransk eller hollandsk kombineret med dansk til at rådgive henholdvis vores internationale markeder. Det er vigtigt at du taler og skriver et af sprogene på et meget højt niveau - helst som modersmål. Vores mål i Bolia er at være et superbrand, som giver vores kunder verdens bedste service.

Vi søger en kollega, der er proaktiv og selvstændig, og samtidig er en aktiv medspiller i forhold til vores mål om at give verdens bedste kundeservice. Det er vigtigt, at du forstår balancen mellem grundighed og effektivitet. Vi arbejder i et fast pace miljø, hvor den perfekte løsning bliver målt på både hastighed og indhold.

Du vil få en stor kontaktflade såvel indenfor som udenfor organisationen. Det er afgørende, at du har gode samarbejdsevner og evner at holde hovedet koldt og humøret højt, når der er travlt. For travlt, det har vi! Du taler og skriver selvfølgelig norsk, tysk, fransk eller hollandsk på et meget højt niveau (helst modersmål), da din primære kontaktflade vil være kunder fra de forskellige lande.

 

Dine arbejdsopgaver er mangeartede og vil bl.a. omfatte:  

  • Vejledning til kunder og butikker per telefon, mail og sociale medier  
  • Behandling af reklamationer og sikring af tilfredstillende og hurtig løsning for kunden
  • Opfølgning på betalinger, leveringer og andre kunderelaterede administrative opgaver
  • Arbejde tæt sammen med de øvrige afdelinger samt vores butikker
  • Sikre optimale work flows og løsninger for kunden og Bolia, selvstændigt og i samarbejde med dine kolleger  

Vores Customer Care har pt. åbent i tidsrummet 8-21 alle ugens dage, men din primære arbejdstid som consultant vil ligge fra 08:00-16:00 fra mandag til fredag. Du vil dog have aftenvagt fra 14:30 til 21:00 samt en weekendvagt (lørdag eller søndag) fra 09:00-16:00 ca en gang om måneden.

 

Dine kompetencer:

  • Du mestrer norsk, tysk, fransk eller hollandsk i både skrift og tale - dette er et krav
  • Du behersker også engelsk i skrift og tale
  • Du behersker også dansk i skrift og tale
  • Erfaring med telefonisk og skriftlig kundeservice vil være en fordel  
  • Du er meget serviceminded og evner at sætte kunden i centrum  
  • Du sætter en ære i at løse opgaverne hurtigt og effektivt  
  • Du motiveres af at blive målt på din performance, og ser det som en vej til udvikling
  • At leve op til dine personlige mål er en selvfølgelighed
  • Du er en god teamspiller og hjælper til så alle når i mål  
  • Erfaring med Dynamics AX eller D365 vil være en fordel  
  • Du behersker office-pakken og har interesse og flair for it.  

Har du kendskab til møbler er det en fordel, men vi giver dig naturligvis en grundig oplæring i Bolias koncept og sortiment. Som person er du udadvendt, serviceminded og smilende. Du er ikke bange for at tage fat, og sætter en ære i at yde den bedste kundeservice. Du evner at bibeholde godt humør og professionalisme, også når tingene ikke lige går efter planen.

 

Forventninger:

Når du arbejder i Bolia, kan du forvente et dynamisk og aldrig kedeligt arbejdsmiljø. Vi forsøger altid at udvikle, udfordre, forfine og forny os selv. Vi kalder det stolt ’Always in Beta’. Vi forventer naturligvis, at du trives i et sådant miljø og sætter pris på, at ingen dage er ens.

Det er vigtigt, at du trives i et miljø hvor tingene går stærkt og at have travlt er en naturlig del af hverdagen. Vi løber stærkt for at kunne følge med, men vi sørger for at vi aldrig løber stærkt alene og at vi altid er sammen om det som team. Det er vigtigt, at passionen driver os i vores arbejde og at vi har det sjovt, mens vi er der. At holde hovedet koldt og humøret højt i presset situationer er derfor et must.

Vi forventer også, at du søger job hos Bolia, fordi du brænder for at være med til at udvikle vores virksomhed, og fordi du har et ønske om at skabe tilfredse kunder og kollegaer, der overgår alles forventning. Du forstår vores kultur og ønsker efterleve Bolias værdier.

 

Du tilbydes:

  • Et spændende og udfordrende job i en international innovativ designvirksomhed, som hele tiden er i forandring
  • Et af Europas mest spændende og proaktive designbrands med et stort markedspotentiale
  • En virksomhed med højt til loftet, hvor en uformel tone og det sociale vægtes højt
  • Dygtige og kompetente kolleger på tværs af hele Europa samt en virksomhed med positive værdier
  • Et job med ansvar og indflydelse, samt rig mulighed for personlig udvikling gennem ansvar og meningsfuldt arbejde
  • En konkurrencedygtig løn og gode ansættelsesvilkår
  • Verdens bedste kollegaer
  • Træning i møbler og produktvidenskab med et godt og struktureret oplæringsforløb.
     

Meningsfuldt arbejde

Vi arbejder alle hen mod ét mål: at have tilfredse kunder over hele verden. Og vi tror på, at de rette rammer og en tilpas mængde frihed kan forløse netop det. Derfor opfordrer vi alle vores medarbejdere til ikke at være bange for at tage ansvar, træffe beslutninger eller begå fejl. Det vigtigste er et stærkt fokus på kundeoplevelsen, inspirationen i butikkerne og sammenholdet.

Vi ønsker, at vores medarbejdere skal føle sig informerede, involverede og inspirerede til at påtage sig ansvaret for kunderne og sig selv som et team. Det er dét, vi kalder ’power to the people’.

 

 

Godt at vide

Samtaler vil blive afholdt løbende og annoncen vil blive lukket, når den rigtige kandidat er fundet. 

Husk at gøre det tydeligt på dit CV og i din ansøgning, hvilket af sprogene du mestrer og på hvilket niveau. Angiv også gerne i hvilket forbindelse du har lært sproget og udviklet videre på det.

Har du specifikke spørgsmål til jobbet er du velkommen til at kontakte Customer Care Manager Anne-Katrine Nielsen på tlf. +45 2670 8734

Vi frabeder gerne opkald, hvis ikke der er noget helt konkret du mangler information på, da vi modtager utrolig mange opkald og ansøgere. Mangler du vigtig information er du selvfølgelig mere end velkommen til at ringe. Vi håber på din forståelse.

 

 

Vi glæder os meget til at høre fra dig.

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Del Link kopieret