Administrative medarbejdere til København (OPSTART SNAREST) | JobDanmark
MOMENT A/S

(Udløbet) Administrative medarbejdere til København (OPSTART SNAREST)

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job

Jnr. 148750

Er du hurtig til at lære, administrativt skarp og har erfaring med sagsbehandling? Så er det dig vi søger til en offentlig styrelse i København.

Jobbet

På vegne af en offentlig styrelse søger vi kvikke administrative medarbejdere til sagsbehandling af ansøgninger indsendt af borgere og virksomheder fra hele landet. En stor del af arbejdsopgaven er administrativ betonet, men der vil også være en forventning om, at du vil kunne besvare spørgsmål og vejlede over telefonen.

Dine arbejdsopgaver bliver blandt andet:

  • Modtagelse af ansøgninger
  • Gennemgang af ansøgningens dokumentation
  • Oprettelse af sager i styrelsens IT systemer
  • Udformning af skriftligt svar til virksomheder, samt evt. udbetaling af midler såfremt ansøgningen godkendes
  • Telefonisk vejledning af virksomheder og borgere

Om dig

Vi søger dig, der har flair for administrativt arbejde – vi ser gerne, at du har erhvervserfaring som er relevant for opgavevaretagelsen. Du er kvik, sætter dig hurtigt ind i nye opgaver og er god til at opfange nye systemer. Det er desuden en fordel, hvis du har god forståelse for regnskab og økonomi. Derudover er det meget vigtigt, at du er fleksibel og trives med at arbejde i et miljø, hvor systemer og arbejdsprocesser hurtigt kan ændre sig.

Derudover forventer vi, at du:

  • Er produktiv
  • Har et stærkt servicegen til gavn for virksomhederne
  • Er IT kyndig og trives med at skulle arbejde i nye IT- systemer
  • Er ansvarsbevidst
  • Er detaljeorienteret.

Praktisk

Der er forventeligt opstart i uge 16 eller 17. Vikariatet er fuld tid og løber frem til 30. juni 2021 med mulighed for forlængelse.

Arbejdstiden er inden for normal kontortid.

Arbejdsstedet er i København tæt på offentlig transport.

Du vil få en grundig og præcis introduktion til arbejdsopgaverne, hvorefter det forventes, at du kan arbejde selvstændigt med opgaverne.

Du tilbydes en timeløn på 170 kr.

Vi ansætter løbende, så send os gerne din ansøgning allerede i dag.

Vi ser frem til at høre fra dig.  

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Del Link kopieret