Administrations sekretær | JobDanmark
AktivPersonale A/S

(Udløbet) Administrations sekretær

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job

Har du regnskabsforståelse, overblik og kan arbejde selvstændigt med regnskabsmæssige opgaver – ja, så er du måske vores nye medarbejder. Dine opgaver i denne virksomhed vil være meget alsidige. 

Vi søger en dygtig og erfaren administrations sekretær, der har overblik og er god til at håndtere mange bolde i luften.

Vores kunde er beliggende i Herning. 

Du har en god og relevant faglig baggrund som naturligt vil sætte dig i stand til at løse de mangeartede opgaver som findes i jobbet.

Stillingen kræver at du:

  • Har en relevant uddannelse indenfor regnskab, bogholderi, administration
  • Har evne til at rådgive og formidle
  • Har regnskabsforståelse og kan se flowet
  • Har flair for IT (gerne baggrund fra brug af NAV eller Economic)
  • Er fleksibel og selvstændig
  • Kan og tør tage ansvar
  • Er en udpræget teamplayer der naturligt kan byde positivt ind på arbejdspladsen

Som person er du åben og serviceminded, du arbejder selvstændigt, struktureret og ansvarsbevidst og kan håndtere flere opgaver samtidigt uden at miste overblikket i en travl hverdag.

Du sætter en ære i at tingene er i orden, og du tager et naturligt ejerskab for dine opgaver.

Stillingen er fuldtid/37 timer.

AktivPersonale A/S står for rekrutteringen til dette job.

Har du interesse for stillingen, og har du den ønskede erfaring og baggrund, bedes du sende dit CV og ansøgning til kunde og personalekonsulent Gitte Lærkenfeldt Rødgaard på mail: Aktivpersonale@Aktivpersonale.dk

Ansættelsessamtaler afholdes løbende. Hvis du ikke er kaldt til samtale senest 14 dage efter sidste ansøgningsfrist, så må du betragte jobbet besat til anden side.

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Del Link kopieret