profile-banner.jpg
Ansøgningsfrist: 2022-02-15
Virksomhed: Randstad A/S
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Del Link kopieret

For vores kunde Scanvaegt Systems i Aarhus N søger Randstad en ordrebehandler til en fast stilling.

Arbejdsopgaver
Som ordrebehandler hos Scanvaegt Systems vil du få en bred rolle og mangeartede opgaver. Der er her tale om en alsidig stilling, hvor du vil opleve en stor kontaktflade på tværs af organisationen. I din dagligdag vil du sidde i et team med en kollega i en tilsvarende rolle samt 4 sælgere.

Som udgangspunkt vil der bl.a. være tale om følgende opgaver:
• Daglig support til salgsafdelingen
• Oprettelse af salgsordrer
• Opfølgning og afstemning af leveringstider
• Koordinering af forsendelser
• Fakturering
• Efterkalkulation på ordrer
• Ad-hoc opgaver såsom afløsning i den øvrige ordrebehandling ved ferie og fravær og deltagelse i tværorganisatoriske projekter

Din profil
Vi forestiller os, at du kommer med minimum 3 års erfaring som kommerciel/teknisk ordrebehandler eller salgskoordinering.
Du trives med alsidighed i et til tider hektisk arbejdsmiljø. Som person er du robust, vedholdende og i stand til at sige til og fra. Du evner samtidig at lytte og skabe gode relationer.

Derudover forestiller vi os, at du lever op til følgende:
• Kendskab til fødevare- og/eller maskinsalgsbranchen
• Praktisk erfaring fra lignende stillinger
• God økonomisk forståelse
• Erfaring med brug af ERP systemer (Navision vil være en fordel)
• Gode kommunikative evner
• En naturlig forretningsforståelse og evner at sætte dig ind i nye forretningsgange
• Flydende i både dansk og engelsk
• Tysk i tale og skrift vil være en fordel, men er ikke et krav

Ansøg
Vi leder efter en medarbejder, der kan starte hurtigst muligt, men vi venter også gerne på den rette kandidat. Ansøgninger behandles løbende, så send os derfor gerne din ansøgning snarest.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte konsulent Mie Larsen på tlf. 29293124.

Denne rekruttering håndteres af Randstad, og alle henvendelser bedes rettet hertil.

Om Scanvaegt Systems
Virksomheden blev grundlagt i 1932 og var fra starten en lokal leverandør af vægte og vejeløsninger til detailhandel og mindre industri.
I dag beskæftiger virksomheden over 220 dedikerede og fagligt kompetente medarbejdere. Scanvaegt Systems har hovedsæde i Aarhus, eget etikettrykkeri i Odense, et landsdækkende salgs- og service-net i Danmark samt datterselskaber i Norge, Sverige, Tyskland og Polen. Scanvaegt Systems ejes i dag fortsat af Grundtvig familien der i sin tid stiftede virksomheden.

Oprettet:
2022-01-11
Ansøgningsfrist:
2022-02-15
Jobtype:
Fuldtid