Randstad søger på vegne af kunde i Hellerup en medarbejder, som har erfaring med telefonisk og skriftlig kundeservice. Der er tale om et vikariat på 6 måneder med mulighed for forlængelse.
Der er tale om en større international virksomhed med 25 ansatte i Danmark, hvor din rolle bliver at interagere med kunder, distributører, produktionen samt andre interessenter.
Arbejdsopgaver:
Ordrehåndtering samt opdatering af disse
Håndtering af kundekontakter, klager eller reklamationer på produkter
Dialog med produktionen omkring lagerstatus
Deltagelse på produktionsmøder
Registreringer og dokumentation i Navision
Kvalifikationer
Flydende engelsk – mundtligt samt skriftligt
Erfaring med Navision
Erfaring med kundeservice eller salgssupport
Arbejdssted & arbejdstid
Fuldtid, 37 timer om ugen på arbejdspladsen i Hellerup
Ansøg:
Stillingen skal søges direkte via vores hjemmeside. Vi vil løbende invitere til samtaler, og stillingsopslaget vil blive fjernet, når stillingen er besat.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte konsulent Mia Louise Valsbo på mail: mia.louise.valsbo@randstad.dk
Om Randstad
Randstad DK er en del af den internationale Randstad Group, som er verdens største udbyder af HR-løsninger. Med over 4.700 kontorer fordelt på 38 lande formidler vi hver dag arbejde til mere end 650.000 mennesker verden over.
I Danmark er vi blandt de førende vikar- og rekrutteringsbureauer med afdelinger i København, Aarhus, Aalborg og Kolding. En position, vi har opnået, fordi vi som eksperter på arbejdsmarkedet formår at matche kvalificerede kandidater med de rette jobmuligheder.