KAMSTRUP A/S

1st Level Technical Supporter

Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job

Har du erfaring med teknisk support? Trives du i en kundeorienteret rolle, og vil du være med til at yde den bedste service for vores kunder? Vil du være en del af en international virksomhed, der er førende indenfor intelligente måleløsninger til energi og vand?

Bliv en del af System Operations i Kamstrup
Kamstrup er en af verdens førende producenter af løsninger til intelligent måling af energi- og vandforbrug med produktion, administration og udvikling samlet på hovedkontoret i Stilling, syd for Aarhus. Vi er i udvikling og har stort fokus på at levere en værdiskabende og målrettet service og support til vores kunder. I System Operation afdelingen søger vi derfor en 1st Level Supporter, som gennem direkte kontakt til kunder og samarbejdspartner, skal være med til at yde den bedste service for vores kunder.

Som 1st Level Supporter bliver du en del af vores support team, der har fokus på sparring og på at give vores kunder en god service. Vi arbejder aktivt med forbedring af vores kompetencer samt processer for at sikre en høj effektivitet i vores leverancer. Udover den eksterne kundekontakt har afdelingen også en bred kontaktflade internt i organisationen.

Et job med fokus på service
I jobbet som 1st Level Supporter vil dine primære opgaver være at servicere og supportere vores kunder via telefon og gennem vores online service management system. Som 1st Level Supporter bliver du en del af et team på fem supporterer, som dagligt leverer support på en bred vifte af Kamstrups målere, produkter til infrastruktur og systemløsninger til vores el, vand og varme kunder, forhandlere og partner i ind- og udland.

Mere specifikt vil dine arbejdsområde omhandle:

  • Fejlsøgning i interne/eksterne installationer
  • Idriftsætning af målere og opsætning af kundens løsninger
  • Undervisning i Kamstrups forskellige applikationer
  • Almen support ved kundehenvendelser

Din personlighed er vigtig for os
Du har en faglig baggrund som IT-supporter eller lignende, hvorigennem du har opbygget gode IT-kompetencer og erfaring med kundekontakt og derfor er vant til at skabe løsninger for kunderne. Derudover vil det være en fordel, hvis har du erfaring med ServiceNow og forståelse for principperne bag ITIL.

Som person kan du arbejde selvstændigt og har et højt drive. Du trives med at tage ansvar samtidig med, at du er en teamplayer, som sætter pris på sparring med dine kollegaer og det at lykkes som et team. Derudover kan du lide at blive udfordret af nye problemstillinger og finde frem til en løsning samarbejdet med andre eller selvstændigt. Du finder det ligeledes naturligt at levere en høj kvalitet – også i de mere rutineprægede leverancer og opgaver.

Du brænder for at tage dialogen med kunderne og for at løse netop de opgaver, som de står og søger hjælp til. Du er samtidig en god formidler og har en god og smittende energi, som får dine omgivelse, og dem du kommunikerer med, til at værdsætte kontakten til dig.

Det er et krav, at du behersker dansk og engelsk i skrift og tale. Har du tilmed kendskab til norsk, svensk eller tysk vil dette være en fordel i jobbet.

Vi tilbyder mere end bare et job
Du får et alsidigt job i en international virksomhed, der vil være verdens førende indenfor intelligente måleløsninger til energi og vand. Som 1st Level Supporter kan vi tilbyde dig en spændende stilling med faglige udfordringer i et dynamisk team, hvor vi kontinuerligt arbejder mod at effektivere vores arbejde, hvorfor du vil du have mulighed for at sætte dit eget præg på stillingen.

Vi tilbyder fleksible arbejdstider og et væld af personalegoder. De tæller bl.a. kantineordning, frugtordning, fri afbenyttelse af eget fitnesscenter, in-house tandklinik, frisørordning og gratis sundhedsklinik. Herudover har vi en aktiv personaleforening.

Vil du være en del af Kamstrup?
Send os din ansøgning ved at søge på nedenstående link. Ansøgningerne behandles løbende, men du kan forvente svar inden for seks uger. Tiltrædelse hurtigst muligt.

Jobbet skal besættes på Kamstrups hovedkontor, som ligger i Stilling mellem Aarhus og Skanderborg.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Team Lead 1st Level Support Danmark, Anders K.B. Mortensen på tlf. 89 93 10 00.


Om Kamstrup
Kamstrup udvikler, producerer og sælger intelligente energi- og vandmålere, relaterede aflæsningssystemer, dataanalyseværktøjer og services til forsyningsselskaber og andre brugere i hele verden. Gennem vores førende position, vores ekspertise og passion for partnerskaber, er vi altid med fremme, når det gælder en lysere fremtid for energien; en som understøtter den enkelte kunde og skaber vedvarende værdi for det samfund, vi er en del af. Vi tager ansvar for, hvordan vi agerer, og vi arbejder på at reducere spild med det formål at sikre rent vand og ren energi til det størst mulige antal mennesker.

Kamstrup har over 1.500 medarbejdere i mere end 20 lande med hovedkvarter i Danmark. Kamstrup har en sund økonomi, vækstrater og et stærkt fokus på udvikling af teknologi og medarbejdere. Du kan læse mere om Kamstrup på vores hjemmeside og se vores årsberetning her. Du kan også følge os på LinkedIn og Facebook for at holde dig opdateret med de seneste nyheder og ledige stillinger.

Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
  • Afstand

    Opret en bruger for at udregne afstand.
  • Geografi:

  • Oprettet:

    -

  • Ansøgningsfrist:

    Løbende
  • Typer:

Del Link kopieret