Da vores dygtige teamkoordinator for Byggesagsteamet har fået job meget nærmere sit hjem, søger vi hans afløser. Samtidig søger vi også en erfaren byggesagsbehandler til en unik og sjælden udbudt stilling, hvor sagsbehandling og ansvar for byggesager, herunder i relation til brand- og sikkerhedsforhold i lufthavnen, vil blive et væsentligt omdrejningspunkt. I byggesagsteamet servicerer vi borgere og erhvervsliv i forhold til byggesager i lufthavnen CPH, i byudviklingsprojekter og i by- og landzone. Vi har det hele - land- og byzone, natur, landbrug, byfortætning, en international lufthavn, virksomheder, hoteller. For begge stillinger gælder, at man skal arbejde helhedsorienteret med afdelingens øvrige medarbejdere i Planteamet og Miljøteamet. Vi forventer, at vores nye medarbejdere skal:
- have godt kendskab til byggeloven, Bygningsreglementet og generelt den lovgivningsmæssige ramme, der er omkring byggeri
- have erfaring med byggesagsbehandling og forståelse for en god sagsbehandlingskik
- være fortrolig med sagsbehandling og have kendskab til det fælleskommunale ansøgningssystem Byg og Miljø
- have kendskab til komplekse byggesager (f.eks. tilladelses- eller lovliggørelsessager mv.)
- være positiv, åben og løsningsorienteret i tilgangen til kollegaer og de eksterne interessenter
- kunne navigere i omverdenens forventninger om den enkelte sags fremdrift og håndtering
- have forståelse for spillereglerne i en politisk ledet organisation
- være god til at prioritere i dagligdagens mange gøremål - med samtidig fokus på kerneopgaverne
- at du kommer med minimum et par års erfaring i baggagen i forhold til byggesagsbehandling
- du har interesse for og måske også dokumenteret viden om statik og brand
- at du i løbet af nogle år kan se dig selv - som del af et glidende generationsskifte - som den, der vil få det overordnede ansvar for byggesagsbehandling i lufthavnen, også i forhold til brand- og sikkerhedsforhold
- du skal have lyst til - og gerne allerede have dokumenteret håndelag for faglig koordinering af et teams sagsportefølje - og du går gerne forrest
- måske har du en ambition om en lederkarriere - og dette er første skridt på vejen
- du får plads i afdelingens teamkoordinatorgruppe, som ud over dig består af teamkoordinatorer for hhv. Plan- og Miljøafdelingen og afdelingens chef
- du skal have et godt boldøje og gennemslagskraft i forhold til løbende optimeringer af arbejdsgange
- du bliver bruger- og forretningsansvarlig for de it-systemer som byggesag har, og vil dermed være kontaktperson til fx den centrale it-afdeling i kommunen, til vores operatør af de indscannede byggesager og til KOMBIT i forhold til Byg- og Miljø
Ansøgning med dokumentation for uddannelse, oplysning om eventuel tidligere beskæftigelse, eventuel arbejdstilladelse og bilag sendes via nedenstående link. Vær opmærksom på, at Tårnby Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du bedes derfor så vidt muligt søge stillingen via nedenstående link. Såfremt du søger stillingen pr. brev, skal dette indeholde de samme oplysninger, som kræves af det elektroniske rekrutteringssystem.
Behandling af personoplysninger
Tårnby Kommune er dataansvarlig for de personoplysninger, som du registrerer og sender til kommunen via rekrutteringssystemet eller på anden vis ved ansøgning om job.
Oplysningerne vil alene blive brugt i rekrutteringsprocessen. Medlemmer af ansættelsesudvalget, for den stilling du søger, får adgang til dine registrerede personoplysninger i den tid rekrutteringsprocessen løber. Behandlingen af oplysningerne vil naturligvis være fortrolig og sikker.
Vi opbevarer din ansøgning samt øvrige oplysninger i op til 6 måneder efter endt rekrutteringsproces. Herefter slettes de automatisk.
Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder. Herunder ret til at se de personoplysninger du har registreret hos os og ret til sletning af oplysninger. Læs i øvrigt her om dine rettigheder. Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder skal du kontakte Tårnby Kommune, Organisations- og Personaleafdelingen. Adresse: Amager Landevej 76, 2770 Kastrup. Telefon: 3247 1280. E-mail: op2@taarnby.dk.
For henvendelse vedrørende den ledige stilling se kontaktoplysninger under overskriften 'Yderligere oplysninger'.
Har du spørgsmål til behandlingen af dine personoplysninger, og til hvordan dine rettigheder bliver udøvet i henhold til databeskyttelsesreguleringen, kan du kontakte Tårnby Kommunes databeskyttelsesrådgiver. Send e-mail sikkert: Link til Borger.dk
Telefon: 3247 1230. Ved brev: Tårnby Kommune, Organisations- og Personaleafdelingen, Amager Landevej 76, 2770 Kastrup, Att.: ”Databeskyttelsesrådgiver”.