JKS A/S

(Udløbet) Administrativ leder/medarbejder til Møllers Specialsko

Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Administrativ leder/medarbejder med fokus på drift til Møllers Specialsko

Er du personen, der trives med en masse forskellige opgaver i løbet af dagen, og kan du holde styr på både kommunale rekvisitioner, fakturering, ordrehåndtering, telefoner der ringer og stadig have et smil på læben, så søg endelig denne stilling.

Møllers Specialsko er en familiedrevet virksomhed, hvor mødet med kunderne og deres udfordringer er i højsædet. Når kunderne kommer til butikken, skal det gerne være sidste stop på deres vej i forhold til at få hjælp. Der er stor efterspørgsel og mange der beder om hjælp, og derfor leder vi nu efter en person, der kan indgå i teamet og have ansvaret for det administrative, der følger med denne form for specialløsninger.

Møllers specialsko arbejder med både det kommunale, med hospitalerne og derudover med privatpersoner, opgaver med alt fra forfodsløft, specielle indlæg, specialsyede sko på mål til færdigproducerede ergonomiske sko til forskellige formål.

Baggrunden for at søge kan være mange, måske er du sekretær inden for sundhedssektoren, sygeplejerske eller lignende, der nu har lyst til at prøve kræfter i det private, hvor der stadig er en del kontakt til det kommunale. Kendskab til sundhedsvæsnet kan bestemt være en fordel, men ikke et krav.



Opgaverne er mangeartede:

  • Håndtering af kommuner, digitale ansøgninger af hjælpemidler.
  • Fakturering
  • Ordrehåndtering / produktionsplanlægning
  • Lønhåndtering
  • Telefonpasning/kalenderplanlægning for skomager
  • Håndtering af post og mail
  • HR-relaterede opgaver


Vi søger en person med stort drive, der kan tage ansvar og være med til at føre Møllers specialsko ind i den næste generation. Det er vigtigt, at du selv kan sætte dig ind i kundernes situation, da det er virksomhedens DNA. Som person er du derfor også empatisk og rummelig. Det planlægges at skifte ERP system når vi har fundet den rette kandidat, så kendskab til IT er et must. Kompetencer derudover:

  • Godt overblik og god til at prioriterer opgaverne
  • Serviceminded og gode kommunikative evner
  • Daglig bruger af MS Office pakken
  • Tysk og engelsk


Du tilbydes

En spændende og afvekslende stilling med ansvar, i en familiedrevet virksomhed, hvor du kan være med til at sætte dit præg på dagligdagen. Du vil få en grundig introduktion og oplæring i vores systemer og processer. Ud over spændende faglige udfordringer tilbyder vi også et godt fællesskab.

Arbejdstiderne ligger fra 8-16 på hverdage, og aflønning er efter kvalifikationer. For den rette kandidat kan fremtidsudsigten være at indgå i et partnerskab.

Vækker dette job din interesse, så send dit CV og en motiveret ansøgning hurtigst muligt.

Send din ansøgning allerede i dag, da stillingen vil blive besat når den rigtige kandidat er fundet.

Rekrutteringsprocessen varetages af JKS, og har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kunde- og personalekonsulent Vibeke Winberg på telefon 73 325 756

Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail.



Find mere information om Møllers specialsko på deres hjemmeside: https://moeller-sko.dk/

Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
  • Afstand

    Opret en bruger for at udregne afstand.
  • Geografi:

    6000 Kolding

  • Oprettet:

    2021-01-04

  • Ansøgningsfrist:

    2021-01-19
  • Typer:

    Fuldtid

Del Link kopieret