Ofir A/S

2 selvkørende studentermedhjælpere til administrative kundeserviceopgaver ca. 15 timer om ugen med mulighed for at arbejde hjemmefra

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job

Ofir er én af Danmarks største jobportaler, som hver måned har over 500.000 besøgende. Vi er på en fantastisk vækstrejse og søger nu 2 skarpe studentermedhjælpere til vores kundeserviceafdeling ca. 15 timer om ugen. Du bliver en del af vores erfarne og dygtige kundeserviceteam, som bl.a. rådgiver kunder og indrykker deres jobopslag.


Din primære opgave vil bestå i at indrykke jobopslag og sørge for at de rigtige kriterier er valgt på opslaget. Det gør en stor forskel i oplevelsen hos vores brugere.

Du skal også kigge på formateringen af jobopslag og rette til, hvis teksten ikke står korrekt. Det er derfor en fordel, hvis du har en god fornemmelse for pæn opsætning af tekst.


Hvem er du?
Du er i gang med en videregående uddannelse og har minimum 2 år tilbage af din uddannelse. Du studerer f.eks. kommunikation, informationsvidenskab eller anden relevant uddannelse indenfor information.
Du skal kunne arbejde et fast timeantal pr. uge, så både du og vi kan planlægge efter det. Derudover er det fint, hvis du også kan træde til i spidsbelastningsperioder.


Den rigtige profil
Det er vigtigt, at du kan sætte hak ved følgende:

  • Du har sans for detaljer og sætter en ære i "kvalitetssikring" – også når det skal gå stærkt
  • Du har sans for "research" og er hurtig til at sætte dig ind i kundens behov samt relevante kriterier for jobopslaget
  • Teknisk snilde og simpel HTML-opsætning er en fordel, men ikke et krav
  • Du kan sætte dig ind i systemer og følge en proces tæt med få fejl
  • Du skal være selvkørende efter kort tids oplæring. Du har selvfølgelig altid adgang til hjælp og sparring hos dine dygtige kollegaer i kundeserviceteamet

Vi tilbyder

  • En fleksibel arbejdsplads, som giver plads til studier og eksamenslæsning
  • Kompetente og venlige kollegaer som du kan lære af og udvikle dig med
  • Et dejligt kontorfællesskab med en uformel omgangstone
  • Lækker frokost fra Meyers kantine
  • Gratis kaffe
  • Vi har eget fitnesslokale og morgencrossfithold, når Corona tillader det (ikke obligatorisk ??)
  • Et godt sammenhold og forskellige sociale arrangementer
  • Mulighed for at arbejde hjemme – men vi ser gerne, at du kommer på kontoret

Formalia

Opstart: Hurtigst muligt (vi holder samtaler løbende).

Arbejdssted: Gladsaxe Møllevej 28, 2860 Søborg (lige ved Gladsaxe trafikplads).

Arbejdstid: 15 timer om ugen, vi aftaler hvilke dage og tidspunkter.

Sådan ser rekrutteringsprocessen ud:

Hvis vi har fanget din interesse, så vent ikke med at ansøge. I første omgang behøver du kun at sende dit CV eller LinkedIn samt en kort pitch om, hvorfor du kan blive en succes i rollen.

  1. Ansøg med dit CV eller LinkedIn profil + 5 linjer om, hvorfor du er den rette.
  2. Kort telefonsamtale med vores CEO, Karsten Vikke.
  3. 45 minutters samtale med Karsten Vikke. Interviewet vil tage udgangspunkt i en lille case.
  4. Online IQ- og personlighedstest.
  5. 60 minutters samtale med Louise Hegner (HR Chef), Karsten Vikke og en eller flere fra vores kundeserviceteam. Samtalen tager udgangspunkt i personlighedstesten, og hvordan du matcher med teamet.
  6. Tillykke med jobbet!

Hvis du har spørgsmål, så skriv til Karsten Vikke på k.vikke@ofirjob.dk

Ofir.dk er en af Danmarks største jobportaler. Vi har over 500.000 besøgende hver måned. Ofir er en del af North Media A/S, som også driver bl.a. BoligPortal.dk og FK-distribution. Læs mere på www.ofir.dk


Se mere på vores ansøgersite: https://karriere.ofir.com



Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=5c40aa2e)
Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Del Link kopieret