T. HANSEN GRUPPEN A/S

Callcenter medarbejdere

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job

T. Hansen Gruppen A/S søger Callcenter medarbejdere!

Har du sans for service, den gode oplevelse og kan du skabe en god relation over telefonen? Ønsker du dig en hverdag hvor du er med til at yde Danmarks bedste kundeservice? Så er du måske vores nye Callcenter medarbejder på vores hovedkontor i Middelfart!

Service kombineret med salg
Som vores nye kollega bliver din opgave at supportere vores kunder fra Danmark og Norge, via telefonen, når de ringer ind til Kundeservice.

Det betyder, at du:

  • Opretter ordre og tilbud
  • Besvarer kundernes spørgsmål
  • Rådgiver via telefon, mail og chat
  • Sikrer en høj kundetilfredshed
  • Andre administrative opgaver, både faste samt ad hoc

Der er ikke opsøgende salg i stillingen, men opkald til kunder ifm. service på køretøjer forekommer.

Din arbejdstid er 37 timer per uge, der er fordelt i vores åbningstider på hverdage fra 8-22 og weekender 8-22. Du har weekendvagt hver anden uge.

Alle kæmper for holdet
Du kan se frem til at blive en del af et friskt og energisk team, hvor vi hjælper og motiverer hinanden – samtidig syntes vi, at det er sjovt med lidt konkurrence i hverdagen.

Dit fokus er at besvare alle vores kunders opkald og sørge for at de får lige præcis den hjælp de har brug for. Du får et personligt salgsmål, hvor der er stor mulighed for vækst.

Lige nu er vi 25 kollegaer i afdelingen, og med mange forskellige baggrunde – vores fælles træk er lysten til at udvikle sig og at være de bedste til det vi gør.

Herudover kan du se frem til at få et tæt og personligt samarbejde med din daglige leder, der løbende coacher dig og sørger for, at du trives i dit job og udvikler dig.

Hvem er du?

  • Du har erfaring med salg og service
  • Du taler og skriver flydende dansk og er i stand til at kommunikere på engelsk også
  • Du besidder vilje og en god portion selvtillid
  • Du har et stort drive
  • Du er smilende over telefonen

Som person er du resultatorienteret, serviceminded og stabil. Du er skarp til at kommunikere og kan sætte dig i kundens sted og forstår deres behov. Og så elsker du at tale i telefon med mange forskellige mennesker i løbet af en dag.

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du har erfaring med at yde en god service.

Arbejdstid og løn:
Vi tilbyder en fast god løn med mulighed for bonus samt en god sundhedsforsikring og pensionsordning.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kundeservicechef Rasmus Bergholdt på tlf. 20 35 39 36  eller daglig leder Samir Premilovac på tlf. 52 39 44 61.

Vi inviterer løbende til samtale, så send din ansøgning og dit CV senest den 30/04-2021..

Ansøgning til stillingen sendes via det elektroniske ansøgningsskema som du finder på www.thansen.dk/job – benyt “søg denne stilling” knappen. Vedhæft din ansøgning og CV i Word- eller PDF-Format. Mærk din ansøgning “Callcenter medarbejder“.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Om os
I T. Hansen Gruppen A/S arbejder vi hver dag for, at kunderne får den bedste service. thansen er solidt forankret i dansk detailhandel, og betjener i dag kunder i alle aldre inden for et bredt sortiment.

I thansen har vi et medarbejderteam på ca. 1000 engagerede medarbejdere, heraf arbejder godt 650 i butikkerne. I hele thansen arbejder vi efter vores kundeprogram ATK – Altid Tilfredse Kunder. Med programmet vil vi sende et tydeligt signal om, at vi er til for vores kunder.

 

 

 

 

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
  • Afstand

    Opret en bruger for at udregne afstand.
  • Geografi:

  • Oprettet:

    -

  • Ansøgningsfrist:

    Løbende
  • Typer:

    Fuldtid

Del Link kopieret