profile-banner.jpg
Ansøgningsfrist: 2022-10-14
Virksomhed: SELEKTRO GROUP A/S
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Del Link kopieret

Med reference til den administrerende direktør får du ansvaret for at varetage en moderne og digitaliseret økonomifunktions daglige opgaver. Stillingen giver stor mulighed for, at du kan præge og udvikle dit eget job.

Du trives i et miljø, hvor vi arbejder med stor frihed under ansvar. Vi lægger vægt på, at du har en engageret og professionel tilgang til dit arbejde, er effektiv og har en faglig stolthed og fokus på kvalitet i det du leverer.

Som selskabets Financial Controller får du et tæt samarbejde med den øvrige organisation: Produktion, R&D, Indkøb og Salg. Dine ansvarsområder og væsentligste arbejdsopgaver:

  • Ansvarlig for økonomifunktionens daglige bogføring, debitorstyring m.v.
  • At udarbejde månedlige rapporteringer, herunder især med fokus på de kvartalsmæssige afslutninger og afstemninger.
  • At bidrage i forbindelse med planlægning, udarbejdelse og rapportering af budgetter og periodiske forecast.
  • At understøtte optimering af vores processer og systemer til sikring af lønsomhed og produktivitet.

Profil

  • Du har en uddannelse inden for regnskab eller økonomistyring på HD niveau eller anden relevant uddannelse og erfaring fra en lignende stilling.
  • Erfaring, gerne fra produktionsvirksomhed, med intern og ekstern regnskabsrapportering og med indsigt i hele regnskabsprocessen fra bogføringsprocesserne til regnskabsaflæggelse og -analyse.
  • Du har et digitalt mindset, er superbruger i Excel og har erfaring med ERP systemer som eksempelvis NAV.
  • Du har en naturlig interesse for at arbejde i og optimere systemer, med udgangspunkt i at arbejde smartere.
  • Du kan håndtere større mængder data, identificere samt skabe sammenhænge.
  • Du er fleksibel, imødekommende, hjælpsom og går op i at være en god ”leverandør” til dine interne kunder samt at være en god kollega.
  • Du har en struktureret, proaktiv og vedholdende arbejdsstil og er fokuseret på at levere med høj kvalitet og præcision.
  • Du har et højt personligt drive, en positiv tilgang til opgaverne og masser af gå på mod.
  • Du kan arbejde meget selvstændigt og har lyst til at drive forbedringer og optimeringer.

Hvad bliver du en del af:

Selektro A/S har rødder helt tilbage i 1976 og er et dansk privatejet selskab der udvikler og fremstiller avancerede højteknologiske custom designet elektroniske produktløsninger. Vore kunder er mellemstore- og større industrivirksomheder der opererer på henholdsvis det danske- og internationale marked indenfor bl.a. industri-, pumpe-, marine-, og automotiv segmenterne. Selektro er en inspirerende arbejdsplads med gode kollegiale forhold, fokus på trivsel og med en uformel omgangstone.

Tiltrædelse:  Hurtigst muligt eller efter aftale

Ansøgning:

Ansøgning med CV sendes i PDF til ekstern HR Partner Anders Odgaard på ao@hrsparring.dk  Skulle du evt. have uddybende spørgsmål til stillingen, kan disse rettes til Anders Odgaard, HRsparring på telefon +45 53 50 25 87.

Oprettet:
2022-09-15
Ansøgningsfrist:
2022-10-14
Jobtype:
Fuldtid