Torben Clausen A/S er en virksomhed i en rivende udvikling og søger derfor en kompetent og ambitiøs administrationsmedarbejder til ansættelse snarest.
Torben Clausen A/S beskæftiger sig med har følgende kerneområder:
- Anlæg
- Nedbrydning
- Affald
- Transport
Vores vision er ”Kvalitetsløsninger til aftalt tidspunkt”.
Om jobbet:
Du vil i det daglige skulle varetage følgende:
- Ekspedition af kunder ved indvejning og kontantsalg
- Kontakt til offentlige myndigheder (Anmeldelse af jordflytning/affald og ansøgning om nedrivningstilladelser)
- Indhentning af ledningsoplysninger, gravetilladelser og udarbejdelse af kvalitetssikringsrapport
- Bogføring af dagssedler, udarbejde fakturaer samt diverse kontrolfunktioner
- Assistere med bogholderiopgaver, såsom finansbogføring, afstemninger m.v.
- Ansvar for Facebook og hjemmeside
- Telefonpasning + diverse ad hoc opgaver
Vi forventer at du:
- Har kontorerfaring og er fortrolig med IT-systemer såsom MS Office, Navision o. lign.
- Har mod på at skulle sætte sig ind i ny viden og tager ansvar for eget arbejde
- Vil gøre en forskel for kunden og forstår at kundens behov er i fokus
- Er god til at holde orden, arbejde systematisk og tænke selvstændigt
- Har sans for detaljer og et ønske om at retningslinjer bliver overholdt
- Trives på en dynamisk arbejdsplads, hvor få dage er ens
- Er smilende og har en positiv tilgang til arbejdsopgaverne
- Har erfaring fra lignende stillinger (vil være en fordel)
Vi tilbyder:
- En fuldtidsstilling
- Et spændende job i en travl virksomhed
- Et uhøjtideligt miljø i en flad organisation
- Løn efter kvalifikationer
Yderligere information om virksomheden, finder du på www.torbenclausen.dk eller du kan kontakte Jan Lyhne Hansen på telefon nr. 74 52 47 23.
Ansøgningen sendes/mailes til os hurtigst muligt. Der bliver afholdt samtaler løbende. Alle ansøgninger behandles fortroligt.
Torben Clausen A/S
Mrk. Administrationsmedarbejder
Oksbølvej 14
6100 Haderslev