Miljø- og Fødevareministeriet Departementet

(Udløbet) Administrativ chefsekretær til nøglerolle for tre chefer

Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Ønsker du en alsidig hverdag med mange samarbejdspartnere, hvor vi står sammen om at knuse problemer og finde løsninger. Søger du en stilling, hvor du bidrager til at skabe balance og overblik i tre kontorchefers hverdag? Så søger vi en chefsekretær til at indgå i et team med engagerede og dygtige kolleger.

Du bliver chefsekretær for vores tre chefer med ansvaret for Koncern HR, Policy- og Ministersekretariat samt Retskontoret i det nyoprettede Ministerium for Fødevarer, Landbrug og Fiskeri.

Om jobbet
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være sekretærbistand til de tre kontorchefer, herunder:
  • Udarbejdelse af dagsmapper til cheferne elektronisk og fysisk.
  • Kalenderstyring.
  • Bestilling af rejser og hotel.
  • Varetagelse af mailpostkasser og oprettelse af sager i journalsystemet F2.
  • Håndtering af fakturaer og rejsebestillinger.
  • Opfølgning driftsbudgetter.
  • Assistance i forbindelse med møder, herunder bookning af mødelokaler og kantinebestillinger.
  • Ad hoc opgaver såsom gavekassen, fødselsdagsliste, ferieliste, planlægning af kontordag, personaledag og julefrokost.

Om dig
Du er kontoruddannet og gerne i offentlig administration.

Vi forventer, at du er en rutineret bruger af Word, Outlook og kender til Excel og PowerPoint.

Erfaring med IndFak, RejsUD2 og F2 vil være en fordel.

Derudover har du gode mundtlige og skriftlige formuleringsevner på dansk og gerne på engelsk.

Vi forventer, at du er:
  • God til selvstændigt at organisere og prioritere dine opgaver.
  • God til at holde overblik i en arbejdsdag med mange forskellige opgaver.
  • Serviceorienteret, udadvendt og fleksibel.
  • Byder initiativrigt ind i teamet med et godt samarbejde og bidrager, hvor der er behov.
  • Åbent sind og godt humør.

Om os
Du vil blive en del af HR kontoret med en bred berøringsflade til andre kontorer i departementet. Vi tilbyder et spændende job i et godt arbejdsmiljø, hvor vi er ambitiøse og motiveres af arbejdsopgaver, der løses i et højt tempo. Vi deler viden og tror på, at vi finder de bedste løsninger i fællesskab. Vi tror på, at høj faglighed sagtens kan forenes med humor og plads til smil – også i en travl hverdag.

Løn og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til den til enhver tid gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område samt tilhørende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK).

Stillingen er på fuld tid.

Ansættelsesområdet er Ministeriet for Fødevarer, Landbrug og Fiskeri med tilhørende institutioner og tjenestestedet er i departementet, Slotsholmsgade 12.

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-chef Anne Braad på
tlf. 23 25 47 89.

Sådan søger du stillingen
Du søger stillingen online ved at sende din ansøgning, CV, uddannelsesbevis m.m. senest den
19. januar 2021.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 3.

I forbindelse med, at du søger stillingen i HR Manager, vil du blive bedt om at svare på spørgsmål i forhold til uddannelse og erfaring.

Departementet betragter mangfoldighed som et aktiv og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge.

 

Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
  • Afstand

    Opret en bruger for at udregne afstand.
  • Geografi:

    1216 København K

  • Oprettet:

    2021-01-07

  • Ansøgningsfrist:

    2021-01-19
  • Typer:

    Fuldtid

Del Link kopieret