Miljø- og Fødevareministeriet Departementet

Administrativ chefsekretær til nøglerolle for to chefer i kontoret for Økonomi og Analyse

Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Ønsker du en alsidig hverdag med mange samarbejdspartnere, hvor du får muligheden for at være proaktiv, ansvarsfuld og skabe balance i to kontorchefers hverdag? Så søger vi en chefsekretær, der vil indgå i et socialt miljø med engagerede kolleger.

Du bliver chefsekretær i kontoret Økonomi og Analyse. Kontoret har ansvaret for økonomiske analyser, forskningskoordinering, digitalisering, finanslov, budget, regnskab, revision og sagsstyring. Vi løser og koordinerer opgaverne i samarbejde med resten af Ministeriet for Fødevarer, Landbrug og Fiskeri, andre myndigheder, forskningsinstitutioner og interessenter.

Om jobbet
Du vil få en nøglerolle i kontoret. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være sekretærbistand til de to kontorchefer, herunder:
  • Kalenderstyring.
  • Bestilling af rejser og hotel samt rejseafregninger.
  • Assistance i forbindelse med møder, herunder bookning af mødelokaler og kantinebestillinger.
  • Udarbejdelse af elektroniske dagsmapper.
  • Håndtering af fakturaer og rejseafregninger.
  • Ad hoc-opgaver såsom ferieliste, planlægning af kontordag mm.

Herudover kan stillingen omfatte øvrige opgaver afhængig af din kompetenceprofil og interesser.

Vi forventer, at du:
  • Er god til selvstændigt og ansvarligt at organisere og prioritere dine opgaver.
  • Er serviceorienteret, udadvendt og fleksibel.
  • Byder initiativrigt ind i teamet med et godt samarbejde og bidrager, hvor der er behov.
  • Har et åbent sind og et godt humør.
  • Har gode mundtlige og skriftlige formuleringsevner på dansk og gerne på engelsk.
  • Er en rutineret bruger af Word, Outlook, Excel og PowerPoint.

Vi ser gerne, at du har en kontoruddannelse, gerne i offentlig administration, og administrativ erfaring fra en statslig arbejdsplads eller at du har erfaring fra en lignende ansættelse. Det vil også være en fordel, hvis du har anvendt systemerne F2, IndFak og RejsUD2.

Om os
Du bliver en del af kontoret Økonomi og Analyse, der har ca. 37 medarbejdere. Vi sætter en ære i at hjælpe hinanden. Vi trives med stor aktivitet, engagement og fordybelse, og tilbyder gode udviklingsmuligheder.

I kontoret vægter vi fagligheden højt og løser opgaverne i tæt tværfagligt samarbejde på tværs af teams og i samarbejde med kolleager i resten af ministeriet. Du får en bred kontaktflade til departementets øvrige kontorer og gode samarbejdsrelationer vil være nødvendige for at levere gode resultater.

Løn og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til den til enhver tid gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område samt tilhørende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK).

Stillingen er i udgangspunktet berammet til fuld tid.

Ansættelsesområdet er Ministeriet for Fødevarer, Landbrug og Fiskeri med tilhørende institutioner og tjenestestedet er i departementet, Slotsholmsgade 12.

Vil du vide mere
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Betina Tradsborg på tlf. 2311 7688 eller kontorchef Hans Peter Olsen på tlf. 4061 3393.

Du kan læse mere om Ministeriet for Fødevarer, Landbrug og Fiskeri på www.fvm.dk og på de tilhørende styrelsers respektive hjemmesider.

Sådan søger du stillingen
Send din ansøgning og relevant dokumentation senest mandag den 25. januar 2021.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 4.

I forbindelse med, at du søger stillingen i HR Manager, vil du blive bedt om at svare på spørgsmål i forhold til uddannelse og erfaring.

 

Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
  • Afstand

    Opret en bruger for at udregne afstand.
  • Geografi:

    1216 København K

  • Oprettet:

    2021-01-12

  • Ansøgningsfrist:

    2021-01-25
  • Typer:

    Fuldtid

Del Link kopieret