2 udbudskonsulenter med høj faglighed til Lyngby-Taarbæk Kommune | JobDanmark
LYNGBY-TAARBÆK KOMMUNE

2 udbudskonsulenter med høj faglighed til Lyngby-Taarbæk Kommune

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Lyngby-Taarbæk Kommune søger 2 udbudskonsulenter til et velfungerende udbuds- og indkøbskontor, hvor udvikling og faglig sparring er i centrum, og vidensdeling tilskyndes – herunder gerne en udbudskonsulent/-jurist til at være kontorets udbudsjuridiske spidskompetence på vare- og tjenesteydelsesområderne.

Udbuds- og indkøbsområdet er en væsentlig strategisk funktion og et højt prioriteret område i Lyngby-Taarbæk Kommune. Udbuds- og Indkøbskontoret er centralt placeret på Lyngby Rådhus og repræsenterer kommunens kompetencer inden for indkøb, udbud, kontraktforhandling, e-handel, kontraktstyring, compliance mv. Der lægges stor vægt på et tæt samarbejde med fagområderne, både overordnet og i dagligdagen.

Udbuds- og indkøbskontoret består p.t. af 5 udbudskonsulenter, 3 udbuds- og entreprisejurister, 2 indkøbskoordinatorer samt udbuds- og indkøbschefen.

Lyngby-Taarbæk Kommune er en del af indkøbsfællesskabet Spar 5, hvilket betyder, at der i hverdagen arbejdes tværkommunalt med flere forskellige kommuner.

De kommende udbudskonsulenters opgaver er bl.a.:
  • Procesledelse ift. planlægning, tilrettelæggelse og gennemførelse af EU-udbud på vare- og tjenesteydelsesområdet
  • Udarbejdelse af udbuds- og kontraktmateriale
  • Forhandling inden for rammerne af udbudsloven
  • Behovs- og markedsanalyser i dialog med leverandører og fagpersoner
  • Stillingtagen til juridiske problemstillinger
  • Intern kontrol, leverandør- og kontraktstyring og andre ”contract management”-opgaver

I Lyngby-Taarbæk Kommune indgår kontraktstyring som en naturlig del af udbudskonsulenters og indkøbskoordinatorers arbejdsfelt. Den præcise vægtning og fordeling mellem udbuds-, forhandlings- og kontraktstyringsarbejde afhænger bl.a. af de enkelte medarbejderes kompetencer og præferencer.

Ønsket profil
Der efterspørges særligt ansøgere med kompetencer inden for procesledelse, jura, økonomi og/eller administration. Egnet uddannelsesmæssig baggrund er eksempelvis cand.merc.jur., cand.jur., cand.merc., o.l., men også ansøgere med solide og relevante procesledelsesmæssige kompetencer eller viden om, og praktisk erfaring med, offentlige udbud kan komme i betragtning.

Herudover forudsættes der:
  • Ønske om fortsat faglig udvikling
  • Gode samarbejdsevner – også med andre fagligheder
  • Struktureret tilgang og veludviklede metodiske og analytiske evner
  • Initiativrig, engageret og ansvarsbevidst tilgang til arbejdet
  • Lyst til videndeling med kolleger til gensidig inspiration – vi er et kontor, der taler sammen.

Løn fastsættes i henhold til kvalifikationer og gældende overenskomst. Ansættelse som specialkonsulent eller chefkonsulent kan aftales, hvor forudsætningerne er til stede. Ansøger opfordres til at vedlægge eksamensbevis fra bachelor- og/eller kandidatuddannelse, samt evt. øvrige relevant dokumentation.

Ønsker du at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Udbuds- og Indkøbschef Martin Skoulund Larsen på tlf. 30 42 88 66 eller udbudskonsulent Katrine Brommann på tlf. 61 13 34 81.

Ansøgningsfrist: Mandag den 26. april 2021 kl. 10.

Samtaler afholdes løbende.

Ansættelsesforhold
Fuldtid

Tiltrædelse
1. juni 2021

Arbejdssted
Lyngby Rådhus

I Lyngby-Taarbæk bliver du del af et stærkt fagligt fællesskab med høje ambitioner i en organisation med ca. 4.000 medarbejdere, der alle arbejder med det fælles mål – at skabe værdi for borgere og erhvervsliv. Vi lægger vægt på god ledelse, trivsel, faglige og personlige udviklingsmuligheder, kreativitet og nytænkning samt balance mellem arbejdsliv og fritidsliv. Vi ser mangfoldighed som en ressource og værdsætter, at medarbejdere hver især bidrager med deres særlige baggrund, personlighed og evner.

 

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Del Link kopieret