GENERAL LOGISTICS SYSTEMS DENMARK A/S

Butikschef til GLS PakkeShop – København

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job

GLS PakkeShop - en vigtig service i pakkedistribution
Med vores mere end 1.650 eksterne PakkeShops i Danmark og 9 egne PakkeShops i København har vi et stærkt landsdækkende netværk af PakkeShops. Vores egne PakkeShops er drevet af passionerede GLS-ansatte.       

Din hverdag
Som butikschef får du ansvaret for din egen PakkeShop. Det forventes, at du tager ejerskab og ansvar for den daglige drift, tager selvstændigt fat, leder dine medarbejdere, strukturerer dine daglige arbejdsopgaver og sørger for, at butikken altid fremstår præsentabel.  

Du refererer til  Area Manager og får et tæt samarbejde med PakkeShop-Repræsentanter, chauffører og de andre butikschefer i København. Vi hjælper og støtter altid hinanden og stiller bl.a. personale til rådighed for hinanden ved sygdom på tværs af de 9 PakkeShops.

”Vi leder efter dig, der er serviceminded helt ud til fingerspidserne. Du bliver sidste led i pakkens rejse fra leverandør til kunde, og du sætter en ære i at give vores kunder så god og imødekommende en oplevelse, at de gerne kommer igen – også selvom der kan være kø, ” fortæller Area Manager ParcelShop East Thomas Damm, der glæder sig til at få dig med på GLS’ vækstrejse. 

Dine opgaver i overskrifter:

  • Daglig ledelse af 6 medarbejdere, herunder bl.a. afholdelse af 1-1 samtaler samt ansvarlig for rekruttering
  • Vagtplanlægning samt lønindberetning
  • Kontrol af varelager
  • Opsætning af pakker
  • Serviceopgaver som opfølgning på efterlysninger eller inddrivelsespakker
  • Kundeservice, herunder vejlede og rådgive vedrørende forsendelse samt i GLS produkter
  • Udlevering af pakker

Arbejdstiden er mandag-fredag i tidsrummet 9:45-17:45, men som butikschef er det dit ansvar at alle vagter er dækket ind, og der kan derfor forekommer weekendvagter.

Udadvendt, handlekraftig og imødekommende profil
Vi forestiller os, at du er i starten af din lederkarriere, har stor interesse for ledelse, service, udvikling og samarbejde. Du arbejder struktureret, når du hver dag håndterer og organiserer pakkeleverancer, og du føler dig på hjemmebane, når du yder god og nærværende kundeservice.

  • Du har en baggrund fra detailbranchen, fx som butiksassistent, og du er stærk i kundeservice, feedback og konflikthåndtering 
  • Du har gerne erfaring med personaleansvar for mindre teams
  • Du har flair for systemer
  • Forstår at arbejde med og under et koncept
  • Du kan flydende dansk, både i skrift og tale 

Velkommen til vores GLS PakkeShops
GLS er en livsnerve i hverdagen og gør en reel forskel for borgere og virksomheder. Vi oplever stor efterspørgsel på vores pakkeservicer, og vi er stolte af at have åbnet nye selvstændige butikker til ud- og indlevering af pakker, som de eneste på markedet. Butikkernes stilrene indretning og høje serviceniveau er med til at give vores kunder en god oplevelse.

Hos GLS kommer du ind i en succesrig virksomhed i vækst, hvor du bliver en del af et stærkt team, som fra dag 1 tager professionelt hånd om din onboarding og trivsel.

Vores interne uddannelsesakademi GLS Academy tilbyder kompetenceudvikling til at understøtte både personlig og faglig udvikling. Målet er altid at løfte vores fælles indsats for gode kundeoplevelser og få det interne samarbejde til at nå nye højder.

Ansøgning og kontakt
Brug venligst knappen til at sende din ansøgning med CV. Vær venligst opmærksom på, at vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet den rigtige. Så jo før du søger, jo bedre er dine muligheder.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Area Manager ParcelShop East Thomas Damm på 25 24 05 72.

Vi glæder os til at høre fra dig!

 

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Del Link kopieret