profile-banner.jpg
Ansøgningsfrist: 2022-09-05
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Del Link kopieret

Kan man mærke dit smil over telefonen? Brænder du for altid at yde professionel service og give kunden den bedste oplevelse uanset, hvad de har brug for hjælp til? Så er det måske lige dig, St. Hippolyt har brug for i deres kundeserviceafdeling.

Om jobbet
Du vil blive den tredje kundeservicemedarbejder i et team, hvor godt humør og samarbejde vægtes højt. På kontoret er der i alt 11 medarbejdere og derudover 3 på lageret. De har desuden 8 salgskonsulenter i hele Skandinavien, som du også løbende får kontakt med.

Du vil få en bred og alsidig stilling med både rutineopgaver og mere alsidige opgaver som bl.a.:

  • Ordremodtagelse og tastning
  • Besvare indgående opkald fra kunder
  • Booking af fragt
  • Toldfaktura
  • Kreditering
  • Mailkorrespondance
  • Diverse ad-hoc opgaver

Hvem er du?

Du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du har varetaget opgaver, som minder om de ovenstående. Du er rutineret bruger af Office-pakkens programmer, herunder særligt Excel. Du har kendskab til Navision og er meget gerne rutineret/superbruger heraf.

Sprogligt er det vigtigt, at du kan kommunikere trygt og korrekt på dansk og engelsk i både skrift og tale. Derudover er det en fordel, at du har et godt sprogøre og kan forstå ”skandinavisk” – norsk, finsk og svensk når du hører eller læser det. Tysk er ligeledes en fordel.

Som person er du imødekommende, et ægte ordensmenneske, kvalitetsbevidst, løsningsorienteret og selvstændig. Du trives i en virksomhed, hvor samarbejde, loyalitet og vidensdeling er vigtige værdier. Det er en fordel, men ikke et krav, at du er hesteinteresseret.

Stillingen er en fuldtidsstilling. De to øvrige medarbejdere i kundeservice er deltidsansatte, og du vil derfor oftest være alene i kundeservice en del af eftermiddagen.

St. Hippolyt Danmark A/S er skandinavisk distributør af hestefoder fra den tyske producent St. Hippolyt Mühle Ebert GmbH. St. Hippolyt er branchens stærkeste brand med stort fokus på innovation, dyrevelfærd og bæredygtighed. Gennem mange års intensivt arbejde er der skabt et solidt fundament, så brandet i dag står meget stærkt i markedet.

Ansøgning og kontakt
Rekruttering til stillingen foregår i samarbejde med PRO&CO, og ønsker du at høre mere, er du velkommen til at kontakte rekrutteringsansvarlig Pernille Vagner Rasmussen på telefon 96 60 32 04 eller mail pvr@proogco.dk

Send din ansøgning og dit CV til PRO&CO via www.proogco.dk

Ansøgninger behandles løbende med ansættelse hurtigst muligt.

Oprettet:
2022-08-05
Ansøgningsfrist:
2022-09-05
Jobtype:
Fuldtid
Kompetencer:
kundeservice
Kundesupport
Kreditering
ordrebehandling