ADECCO A/S

 

Om Adecco

Adecco Danmark er en del af The Adecco Group, som er verdens største HR virksomhed inden for rekruttering, bemandingsløsninger, outplacement og vikarydelser. Worldwide beskæftiger Adecco Group mere end 33.000 medarbejdere dagligt og er repræsenteret i over 60 lande.

I Adecco Danmark er vi 100 passioneret medarbejdere, der med stolthed kan sige, at i Danmark er vi størst på vores marked. Det er vi, fordi vi arbejder under mottoet; ”vi kender mennesker” og tror på at ved at have mennesker i centrum, kan vi levere den bedste service og match til både kunder og kandidater.

Læs mere om Adecco her.

 

At arbejde for os

Har du en klar opfattelse af, hvad drømmejobbet er for dig? Eller kunne du godt tænke dig at afprøve nye veje?

Uanset karrierevej, så kan vi åbne dørene for dig til nye spændende muligheder på arbejdsmarkedet. Hos os kan du afprøve mange forskellige brancher og forskellige niveauer. Vi har alt fra store virksomheder med international netværk til små og mellemstore virksomheder. Du kan få små eller større opgaver, blive fastansat eller deltage i projekter.

ADECCO A/S
03/04/2020
Idrætsbørnehaver, musikbørnehaver, integrerede børnehaver, stor eller lille børnehave, naturbørnehave – mulighederne er mange. Adecco samarbejder med mange vuggestuer/børnehaver i og omkring Oslo for at finde den rigtige pædagog til «deres børn». Lad os bruge vores ekspertise til at finde den helt rigtige vuggestue eller børnehave til dig! Opstart vil være til efteråret 2020. Er du uddannet pædagog? Tag kontakt, vi leder dig videre i valget om arbejdssted og hjælper dig med at finde dit drømmejob i Norge! Arbejdsopgaver: Bidrage til omsorg, tryghed, udvikling og læring hos børn Tilrettelægge gode legemiljøer og være engageret i børns leg Vejlede børn i konflikthåndtering og lære dem at sætte egne grænser Kreativ i mødet med børns behov og nysgerrighed for at udforske Skabe godt samarbejde med forældre Vejlede og motivere det øvrige personale Planlægge, gennemføre, dokumentere og evaluere det pædagogiske arbejde i børnehaven i henhold til rammeplanen Bidrage til faglig og pædagogisk udvikling af børnehaven Vi tilbyder : Fast fuldtidstilling, 37,5 t. pr. uge Mulighed for spændende erfaring på CV´et Hjælp til at finde bolig hvis ikke du allerede bor i og nær Oslo Kvalifikationer: Uddannet pædagog Straffeattest skal fremvises før ansættelse Gerne erfaring fra vuggestue/børnehave eller tilsvarende arbejde   Har du et andet førstesprog end dansk/norsk/svensk skal du i henhold til Stortingets vedtagelse om ændring i børnehavelovgivningen vedrørende krav om norsksproglig kompetence, have bestået norsktest niveau A2 i skriftlig fremstilling og B1 i læseforståelse, lytte forståelse og mundtlig kommunikation. Hvis du har 5 års relevant arbejdserfaring eller bestået karakter i norsk fra grundskole eller videregående skole gælder krav ikke til sprogtest. Dette skal du kunne dokumentere. Personlige egenskaber: Omsorgsfuld Lyttende, opmærksom og nærværende – du ser børns behov Trives med nye udfordringer og sætter dig hurtig ind i nye arbejdsopgaver Proaktiv og initiativrig Ansvarsfuld, pålidelig og fleksibel Faglig engageret Har du nogle spørgsmål eller vil vide hvordan du går frem? Kontakt gerne Susanne Bjørheim på mailadresse susanne.bjorheim@adecco.dk eller telefonnummer +4520867617.   Vores kunder og samarbejdspartnere ønsker at udvikle gode ledere. Er du den engagerede person vi er på jagt efter?   Gå ind på https://www.adecco.no/ledige-stillinger/jobb-i-barnehage/dansk-pedagog-norge, for at læse mere om erfaringer fra pædagoger som allerede er i Norge.   Ansøgninger behandles løbende.
ADECCO A/S
03/04/2020
Vi søger en kranfører der skal indgå i den daglige produktion ved Siemens Gamesa. Du vil skulle arbejde 2x12 timer på Nathold. Vagterne er fordelt så man skal arbejde 6 vagter over en 2 ugers periode inklusiv hver anden lørdag, men du vil have fri hver søndag. Arbejdspladsen er i Aalborg Øst. Det er en midlertidig fast stilling på 6 måneder, men til de rette medarbejder, vil det herefter blive til en permanent fastansættelse De indledende samtaler afholdes allerede, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Vores forventninger til dig: Du har erfaring med produktionsarbejde eller andet håndværk – uddannelse er ikke et krav Du har krankort (kranbasis (tidligere kranC) med samløft eller mobilkran 8-30 tons) Bonus hvis man har erfaring indenfor teleskoplæsser. Du har truckkort, dog ikke et krav. Du er motiveret, engageret, omhyggelig, teamplayer og har lysten til at tage nye udfordringer op. Du arbejder selvstændigt og er god til at skabe dig et overblik. Du er struktureret, kvalitetsbevidst og har en seriøs tilgang til dine opgaver. Det er en afdeling, hvor der bliver gået mange skridt, så en god fysisk er et krav. Hvad tilbyder vi: En produktion bestående af en gruppe højt motiverede medarbejdere, med en høj faglig viden. Arbejdstiden bliver nathold. 2x12 timer Løn efter gældende lokalaftale/overenskomst Pensionsordning Sundhedsforsikring Da der er stor interesse for jobbet, så frabeder vi os opkald. Skulle du alligevel have spørgsmål som er afgørende for din ansøgning, så ring på tlf. 38387730 Interesseret? Du er velkommen til at søge jobbet ved at registrere dig online - klik på 'ansøg'. Ved at registrere dig, får du også mulighed for at lave din egen søgning og indtaste/indsende CV.  
ADECCO A/S
03/04/2020
Til børnehaver og vuggestuer liggende primært i, og nær Oslo, søger vi pædagoger til 1- års vikariater. Vi har stillinger både som almindelig pædagog, og som ansvarlig stuepædagog. Du vil skulle indgå i det pædagogiske arbejde på lige fod med de andre pædagoger og du vil være medansvarlig for at den pædagogiske rammeplan bliver overholdt. Vi har flere ledige stillinger, med opstart til efteråret 2020. Har du et ønske om at komme til et andet geografisk område, er du også velkommen til at kontakte os, da vi løbende får ledige stillinger. Vores dansk-norske konsulent i Århus afholder personlige samtaler, og vejleder dig gennem ansøgningsprocessen. Vi hjælper med alt det praktiske og sørger for at du kommer godt og sikkert afsted! Dette er en spændende mulighed for dig som ønsker at opleve Norge, samtidig med at du får en unik erfaring på dit CV og opleve en bedre normering.   Kvalifikationer: Uddannet pædagog Straffeattest skal fremvises før ansættelse Det er ønskeligt med erfaring fra vuggestue/børnehave Beherske et skandinavisk sprog skriftlig og mundtlig   Personlige egenskaber : Gode samarbejdsevner med både store og små Ansvarlig og pålidelig Ønsker en varieret arbejdsdag Er aktiv og trives udenfor i all slags vejr   Vi tilbyder: Fuldtids vikariater på 1 år, men mulighed for forlængelse Ordnede arbejdsforhold Løn efter norsk overenskomst Hjælp til at finde bolig Lokal kontaktperson som kan hjælpe med alt det praktiske som involverer flytning til Norge En mulighed til at få spændende og unik erfaring på dit CV   Lyder dette spændende, så tvivl ikke med at tage kontakt med vores konsulent Susanne S. Bjørheim Andersen på tlf. 20 86 76 17 mellem kl 0900-15.00, om du har spørgsmål eller vil vide hvordan du går frem. Du må også gerne henvende dig på e-mail til: susanne.bjorheim@adecco.dk Gå ind på: https://www.adecco.no/ledige-stillinger/jobb-i-barnehage/dansk-pedagog-norge/ , for at læse mere om erfaringer fra pædagoger som allerede er i Norge
ADECCO A/S
02/04/2020
Are you structured and enjoy administrative tasks? Are you proactive and motivated to assist your manager and team to reach success? Then maybe you might be the candidate we are looking for. Our client, a big international IT company in Copenhagen area, is looking for a colleague for a maternity cover 30 hours a week. As Executive Business Administrator you will assist them organize and manage coordination, e.g. internal calendar managing and organizing meetings via Teams and Outlook, planning and organizing social team events and ordering office supplies. You will be supporting a heterogenic team of professional scientists, engineers and researchers in an experimental physics laboratory. You will help the team coordinating internally and externally with other laboratories and media. Experience from a laboratory is not requested.  Who are you? We are looking for a candidate who is structured, systematic and proactive and enjoys administrative tasks. Moreover you enjoy a dynamic workday as you will be solving tasks on ad hoc basis. It is important that you work independently and are good at prioritizing your tasks. It’s important that you have experience assisting managers and teams. To experience success in this job, you have a natural service mindset and a positive energy. You will be working with colleagues from the entire world, so it is important you are fluent in English both written and oral. Danish is not required, but preferable as you might also assist some employee with relocation and being able to translate documents from the government is useful.  Uddannelsesniveau {Education} Application This is a part time position, 30 hours a week. You will be employed by Adecco, but working at our client’s location 12 months from May 1st, 2020. Please send a short motivated application and your resume as soon as possible. We will be screening and interviewing candidates on an ongoing basis.  Sprog {Language} {ApplicableCondition} Andre oplysninger {TravelAmount} Om Adecco DK Kontaktoplysninger Carsten Helm-Erichsen .img-responsive, img { display: block; height: auto; max-width: 100%; } img { vertical-align: middle; border: 0 none; } strong{ font-weight:bold; }
ADECCO A/S
01/04/2020
Beskrivelse FUJIFILM Diosynth Biotechnologies, beliggende i Hillerød, er i øjeblikket på udkig efter nye medarbejdere til deres produktion (DSM), som er opdelt i tre afdelinger: Media Prep, Cell Culture (dyrkning) og Purification (oprensning). Vi søger operatører til alle tre afdelinger – både dag, aften og nathold. Der er tale om fastansættelser samt vikariater af ca. 1 års varighed. Er du en dygtig procesteknolog eller industrioperatør? Trives du i et teknisk og hurtiggående arbejdsmiljø, hvor du kan opbygge en dybdegående viden om biofarmaceutisk produktion? Så er denne stilling som operatør måske dit drømmejob. Om stillingen I stillingen som operatør vil du eksempelvis arbejde med følgende opgaver: Udførelse og revision af cGMP-dokumenter Håndtering og færdiggørelse af batch-dokumentation Procesmålinger og aseptisk prøveudtag Udførelse af valideringsprotokoller Læse og forstå arbejdsinstrukser (på engelsk) Uddannelsesniveau {Education} Om dine kvalifikationer og kompetencer Vi er på udkig efter procesteknologer, procesoperatører, industrioperatører – ELLER kandidater som har opnået solid cGMP/SOP erfaring i en lignende produktionsvirksomhed.  Det er vigtigt at du er teknisk og operationelt minded, så du hurtigt tillærer dig en dybdegående forståelse af produktionsudstyr og -processer, hvis du ikke har tidligere cGMP erfaring. Det er en international virksomhed, hvor koncernsproget er engelsk, hvorfor det er vigtigt, at du kan begå dig på engelsk. Om afdelingerne De tre afdelinger dækker forskellige steps i den biofarmaceutiske produktion så som produktionsforberedelse, CIP, SIP af udstyr, opskalering af cellekulturer og oprensning via forskellige søjlestadier.  Fællesnævneren for afdelingerne Media Prep, Cell Culture og Purification er anerkendelsen og udviklingen af hver enkelt medarbejder samt diversiteten blandt alle medarbejdere, som har forskellige erfaringer og uddannelsesmæssige baggrunde, men som samarbejder tæt om at få medicinen sikkert og hurtigt på markedet.  De tre afdelinger består samlet af 20 teams, med 8-10 operatører i hvert team. Du vil enten køre på dag, aften eller nathold.  Sprog {Language} Vagtplanen er som følger: Uge 1: Mandag, tirsdag, onsdag, fredag, lørdag og søndag Uge 2: Onsdag og torsdag   Arbejdstiderne er som følger: -       Dag: 06.00 – 17.00 -       Aften: 13.00 -23.00 -       Nat: 20.00 -06.00 .  Du tilbydes  Et dynamisk arbejdsmiljø, hvor multi-kulturelle teams fra hele verden stræber efter de bedst mulige driftsmæssige resultater. Vi tilbyder en konkurrencedygtig lønpakke, inklusiv pension. Derudover tilbyder vi en sund og røgfri arbejdsplads. Henvendelse  Forløbet varetages af Adecco A/S, som også vil blive din primære arbejdsgiver. Har du kvalifikationerne og motivationen for stillingen, så send en motiveret ansøgning samt CV på engelsk. Vi indkalder løbende til samtaler. Andre oplysninger {TravelAmount} Om Adecco DK Kontaktoplysninger Amalie Christensen Onsite Recruitment Specialist 3838 1134 .img-responsive, img { display: block; height: auto; max-width: 100%; } img { vertical-align: middle; border: 0 none; } strong{ font-weight:bold; }
ADECCO A/S
31/03/2020
Leder du efter et fleksibelt arbejde indenfor lager- og logistik, som giver dig frihed til at vælge hvor og hvornår, du vil arbejde? Område: Sjælland I Adecco har vi travlt indenfor industri- og medicinal branchen og vi har måske lige jobbet til dig! Vi søger i øjeblikket kun kandidater der har et gaffeltruckbevis. Som du ved søger vi kandidater der har et gaffeltruckbevis. Erfaring er ikke et krav, den får du nemlig hen ad vejen. Der er muligheder for dag til dag vikariater, projektansættelser eller længerevarende vikariater, der fører til fastansættelser. I vores afdeling i København, dækker vi store dele af Sjælland. Som medarbejder hos Adecco skaber vi muligheder for at du kan få en fod indenfor hos forskellige virksomheder, du kan prøve nye brancher af, få skabt et bredt netværk og få erfaring. Du kan med andre ord, få en uvurderlig erfaring i praksis, hvor du tilmed kan lære helt nye færdigheder. Til gengæld er det vigtigt at du er ansvarsfuld og selvom der kan være travlt, går du ikke på kompromis med kvalitet og sikkerhed. Du vil blive en vigtig person, når det hele skal løbe rundt ude hos vores kunder og de skal derfor kunne regne med netop dig! Ofte vil arbejdet kræve, at du hurtigt kan sætte dig ind i nye arbejdsopgaver og er god til at kommunikere bredt med mange forskellige faggrupper og mennesker. Arbejdet kan være på dag-, aften-, nat- og weekendhold. Det er et krav, at du kan fremvise en straffeattest samt at du har et gaffeltruckbevis. Vi tager os af det praktiske og garanterer ansættelse under ordnede forhold, løn efter kvalifikationer, overenskomst samt pensionsordning og feriepenge. Med andre ord –du skal blot koncentrere dig om at levere et godt stykke arbejde hos vores kunder. Vi håber du vil med ombord? Ansøgning: Har ovenstående fanget din interesse så tryk på ”Ansøg” allerede i dag – Vi kalder løbende kandidater ind til samtale og der er mulighed for hurtigt opstart. Ved spørgsmål, er du velkommen til at kontakte SHR Konsulent, Andreas Holm på tlf.: 38381100 mellem kl. 09:00-15:00.
ADECCO A/S
28/03/2020
Kunne du tænke dig et 8-16 job? Kan du stå på både det varme og kolde parti? Elsker du at sætte et ekstra touch på maden? Og kan du lide tanken om selv at bestemme hvornår du arbejder? Så mangler vi dig som vikar, hvor du rykker ud, når vores kunder i København er i bekneb. Du skal være god til at tilpasse dig forskellige køkkener og menuer samt sætte pris på, at komme ud i forskellige teams – både store og små. Vikariaterne kan spænde over alt fra én dag til flere uger. Vi forventer: At du har relevant uddannelsesbevis At du taler dansk At du er frisk på at arbejde i tidsrummet kl. 6-16 Vi tilbyder: Løn samt tillæg efter gældende overenskomst Ordnede arbejdsforhold under vikariater Som et af de eneste vikarbureauer; Pensionsordning efter gældende regler   Som vikar hos Adecco er ingen dage ens, og for den dygtige vikar er der god mulighed for fastansættelse, såfremt du har de kvalifikationer vores kunder efterspørger. Vores kunder ringer og efterspørger hjælp hver dag, og vi er derfor også i daglig kontakt med vores vikarer. Vi stræber efter at yde den bedste service for både kunder og vikarer. Vi står til rådighed på tlf. mellem kl. 6-24 alle ugens dage og er altid klar til at svare på spørgsmål. Vi kalder løbende til samtale, så send din ansøgning allerede i dag! Du ansøger ved at trykke på knappen ’Ansøg’. Her skal du oprette en profil og vedhæfte dit CV. Har du nogle spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Pernille Erting eller Lotus Mølgaard på telefon 3838 1250.
ADECCO A/S
28/03/2020
Elsker du at servicere andre og har du et godt overblik? Kan du lide tanken om selv at bestemme, hvornår du går på arbejde? Er du dygtig til at tilpasse dig arbejdsflowet i både store og små opvaske? Og kan du hurtigt gennemskue, hvordan du bedst supporterer det køkken, som du er mødt på arbejde hos? Så mangler vi dig til vores kunder i København. Der er tale om vikariater, der spænder over alt fra én dag til flere uger. Du skal: Have hygiejnebevis (kan tages online – se nedenfor) Have tidligere erfaring med opvask Være frisk på at arbejde i tidsrummet kl. 6-16 God fysik er en fordel, men ikke et krav Du får: Løn samt tillæg efter gældende overenskomst Ordnede arbejdsforhold under vikariater Pensionsordning efter gældende regler   Som vikar hos Adecco er ingen dage ens, og for den dygtige vikar er der god mulighed for fastansættelse, såfremt du har de kvalifikationer vores kunder efterspørger. Vores kunder ringer og efterspørger hjælp hver dag, og vi er derfor også i daglig kontakt med vores vikarer. Vi stræber efter at yde den bedste service for både kunder og vikarer. Vi står til rådighed på tlf. mellem kl. 6-24 alle ugens dage og er altid klar til at svare på spørgsmål. Vi kalder løbende til samtale, så send din ansøgning allerede i dag! Du ansøger ved at trykke på knappen ’Ansøg’. Her skal du oprette en profil og vedhæfte dit CV. Har du nogle spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Lotus Mølgaard eller Pernille Erting på telefon 3838 1250.   Du kan tage dit fødevarekursus på nettet. På fødevarekurser.dk kan du få 20% rabat ved brug af kode ”Adecco20 ” * Adecco har ingen relationer til fødevarerkurser.dk, og tjener ingen penge på denne henvisning *
ADECCO A/S
28/03/2020
Elsker du at lave mad? Og kan du godt lide at to dage ikke er ens? Så mangler vi dig som vikar til at hjælpe vores kunder i København og Nordsjælland, når de mangler ekstra hænder i køkkenet. Vikariaterne kan vare fra én dag til flere uger, og opgaverne spænder bredt. Du vil blandt andet skulle: Hjælpe det faste køkkenpersonale med tilberedning af mad Hjælpe med opvasken Yde service og sikrer at gæsterne har det godt   Du skal: Have hygiejnebevis (kan tages online – se nedenfor) Have tidligere erfaring i restaurations-/kantinebranchen Være frisk på at arbejde i tidsrummet mellem kl. 6 og 16 Du får: Løn samt tillæg efter gældende overenskomst Ordnede arbejdsforhold under vikariater Pensionsordning efter gældende regler Som vikar hos Adecco er ingen dage ens, og for den dygtige vikar er der god mulighed for fastansættelse, såfremt du har de kvalifikationer vores kunder efterspørger. Vores kunder ringer og efterspørger hjælp hver dag, og vi er derfor også i daglig kontakt med vores vikarer. Vi stræber efter at yde den bedste service for både kunder og vikarer. Vi står til rådighed på tlf. mellem kl. 6-24 alle ugens, dage og er altid klar til at svare på spørgsmål. Vi kalder løbende til samtale, så send din ansøgning allerede i dag! Du ansøger ved at trykke på knappen ’Ansøg’. Her skal du oprette en profil og vedhæfte dit CV. Har du nogle spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Lotus Mølgaard eller Pernille Erting på 3838 1250.   Du kan tage dit fødevarekursus på nettet. På fødevarekurser.dk kan du få 20% rabat ved brug af kode ”Adecco20 ” * Adecco har ingen relationer til fødevarerkurser.dk, og tjener ingen penge på denne henvisning *
ADECCO A/S
28/03/2020
Sætter du en ære i at der er rent, hvor børnene leger? Og brænder du for at skabe flotte og rene arbejdsforhold? Så søger vi dig til vores rengøringsteam. Vores kunder mangler ofte medarbejdere, der gør sig umage. Vi hjælper hver dag mere end 50 kunder i København og Nordsjælland med at sikre, at deres faciliteter fremstår præsentable og rene. Jobbet består i vikariater, som kan vare fra én dag til flere uger. Du skal: Have minimum ét rengøringsbevis (AMU-kurser og Insta800) Kunne tale, læse og forstå dansk Have mulighed for at arbejde mellem kl. 6 og 16 i hverdage Have et godt gåpåmod Du får: Løn samt tillæg efter gældende overenskomst Ordnede arbejdsforhold under vikariater Pensionsordning efter gældende regler Som vikar hos Adecco er ingen dage ens, og for den dygtige vikar er der god mulighed for fastansættelse, såfremt du har de kvalifikationer vores kunder efterspørger. Vores kunder ringer og efterspørger hjælp hver dag, og vi er derfor også i daglig kontakt med vores vikarer. Vi stræber efter at yde den bedste service for både kunder og vikarer. Vi står til rådighed på tlf. mellem kl. 6-24 alle ugens dage, og er altid klar til at svare på spørgsmål. Vi kalder løbende til samtale, så send din ansøgning allerede i dag! Du ansøger ved at trykke på knappen ’Ansøg’. Her skal du oprette en profil og vedhæfte dit CV. Har du nogle spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Lotus Mølgaard eller Pernille Erting på 3838 1250.
ADECCO A/S
28/03/2020
Are you passionate about electronics and do you want to work with some of the leading professionals in the field of research in a high-tech area? Do you have hands-on experience with analog/digital and microwave electronics or cryogenics? Then this job might be for you. We are looking for a dedicated Research Electronics Engineer or Electronics Technician for our client’s physics and nanofabrication laboratory in Copenhagen area. In this position you will have the opportunity to work in a large international high-tech IT company, and to make a positive impact in a highly dynamic environment of world class scientist and engineers. You will be part of the team that designs and maintains electronics and cryogenic instruments used in the research, and you will be an important resource to help the scientist conduct experiments. Your responsibilities will include but not be limited to: Design analog/microwave and digital electronics Maintain state-of-the-art electronics and cryogenic equipment Assemble and debug RF/microwave setups Assemble various electronic devices PCB design FPGA programming Software developmen We expect you to have a Master or Technician Degree in Electrical Engineering, Cryogenics or Experimental Physics or similar. It is not important if you are newly graduated or have many years of experience. We are looking for a colleague who is passionate about electronics and wants to contribute to the team and help develop the research. It is important that you have strong organizational skills and able to manage several multi-disciplinary projects at the same time. Depending on you level of experience and the results from the experiments, your job tasks will be dynamic and might change from day to day. You will be working in a multi-cultural team and it is important you are fluent in English, both oral and written. Uddannelsesniveau {Education} Application You will be employed by Adecco on a 18 months contract, but working full-time at our customer’s location. Our client wishes for the right candidate to be hired asap, thus we are reviewing applications and inviting for interviews on an ongoing basis. Please send a short application along with your resume. It is very important that you communicate your experience within the above mentioned job details and requirements in your resume. Sprog {Language} {ApplicableCondition} Andre oplysninger {TravelAmount} Om Adecco DK Kontaktoplysninger Mia Herluf Jørgensen 38387006 .img-responsive, img { display: block; height: auto; max-width: 100%; } img { vertical-align: middle; border: 0 none; } strong{ font-weight:bold; }
ADECCO A/S
25/03/2020
Har du flair for elektronik? Dirrer det i fingrene når du ser muligheden for at fixe dine egne apparater fremfor at købe nyt? Så har vi jobbet til dig som elektroniktekniker i Viby Sjælland! Adecco søger en ægte elektroniknørd for PRO-CONSULT i Viby Sjælland. Har du altid haft en naturlig interesse i selv at finde ud af, hvordan tingene virker? Er din ambition at kombinere arbejde og hobby for at skabe en varieret arbejdsdag? I hverdagen vil du møde en bred vifte af udfordringer. På værkstedet skal du reparere touchskærme, industricomputere, motorstyringer m.m. Du skal kunne reparere på komponentniveau, hvor hverken reserveprint eller diagram er tilgængeligt. Udover reparationer på værkstedet, er hverdagen præget af kundekontakt. Det er din opgave at besøge kunder for at lave fejlsøgning på deres maskiner. Disse maskiner er typisk CNC maskiner og forskellige produktions anlæg indeholdende servodrev, touchskærme, PLC styringer og anden automationsudstyr. Her skal fejlen enten rettes on-site eller defekt udstyr hjemtages til værkstedet, hvor du vil reparere det. Du er derfor ambassadør for PRO-CONSULT og deres ansigt udadtil, og derfor er det vigtigt at du trives i en sådan rolle. Vi forventer at du er komfortabel såvel ude hos kunden som på værkstedet, og står klar til at yde den ekstra service, der sikrer at kunden husker dig næste gang uheldet er ude. Om dig: Du har interesse for at opsøge ny viden indenfor elektronik og automation. Du tager initiativ og udvikler egne kompetencer. Du har en brændende passion for at vedligeholde og reparere elektronik. Du er struktureret og arbejder selvstændigt. Du har kørekort B. Du har en naturlig tilgang til service og trives med kundekontakt. Udover ovenstående er det en force at have erfaring med automation på industri maskiner. Hvad kan vores partner tilbyde: Et stærkt og velbalanceret arbejdsmiljø hvor god holdånd er et vigtigt nøgleord. Kontinuerlige muligheder for at udvikle dine erhvervsmæssige kompetencer. Et job hvor du står til ansvar overfor din egen produktivitet. En varierende hverdag, hvor ingen dage er ens. En arbejdsplads og jobstilling, hvor teknisk snilde og kundekontakt mødes, for at levere et godt produkt og oplevelse for vores samarbejdspartners kunder. Løn & Overenskomst: Du vil undergå Dansk Metal’s overenskomst. Løn er baseret på tidligere erfaring indenfor faget. Den forventede minimumstimeløn vil være 174,63 DKK i timen. Interesseret: Vi anbefaler alle kvalificeret ansøgere at søge. Såfremt der er spørgsmål til selve jobbet, kontakt Onsite Recruitment Specialist Andreas Holm på 38381100 mellem 09:00-15:30. Alle interviews vil blive holdt digitalt over Skype og vi forventer at kandidater kan deltage med webcam. Vi kontakter ansøgere løbende.
ADECCO A/S
25/03/2020
Lægesekretær søges Vi søger dig, som er uddannet lægesekretær og dig som kunne tænke sig at arbejde i lægepraksis eller på sygehus. Vi kan tilbyde kortere og længerevarende vikariater, som i nogle tilfælde leder til fastansættelse. Vi søger i hele Danmark. Vi er specialiseret i arbejdet med sundhedsfagligt personale og kan tilbyde arbejde inden for mange forskellige specialer. Du vil som lægesekretær for Adecco Medical arbejde ude hos kunden, enten i lægepraksis eller på sygehusafdeling. Arbejdstiden foregår typisk i dagtimer på hverdage. Der anvendes oftest følgende systemer: Novax, XMO, MedWin, Clinea, EPJ, Cosmic & SP. Det er en fordel hvis du har erfaring i det system kunden efterspørger. Som vores nye medarbejder vil du være repræsentant for Adecco og have ansvar for en god dialog med de kunder vi booker dig til. Du får mest succes i din ansættelse, når du udviser initiativ og er serviceminded. Vi glæder os til, at arbejde sammen med dig, der trives med selvstændighed og udviser fleksibilitet ift. vagtdækning. I dit samarbejde med Adecco Medical er der en gensidig forventning om hjælpsomhed og motivation for at yde en god indsats. Når andre beskriver dig, siger de oftest at ”du er imødekommende” og ”du har styr på dit arbejde”. Vi tilbyder sparring og tæt samarbejde med din tilknyttede konsulent i Adecco. Desuden tilbyder vi attraktiv løn og udbetaling hver 14. dag. Har ovenstående vakt din interesse så klik ind på vore hjemmeside www.adecco.dk og opret din profil – du er også velkommen til at kontakte Jane Hvidsten på tlf. 3838 1391 Adecco Group er Verdens største leverandør af HR-ydelser, herunder bemandings- og vikarløsninger. Adecco Medical varetager opgaverne indenfor social- og sundhedsområdet og har igennem efterhånden mange år leveret sundhedsvikarer til såvel plejecentre i kommunerne som til sundhedsvæsenet. Hertil kommer opgaver med borgere i eget hjem med forskellige hjælpebehov, herunder bl.a. borgere med et kombineret behov for pleje, praktisk hjælp og respiratorisk overvågning. Den store specialisterfaring, som Adecco Medical besidder relaterer sig til såvel voksensager som børnesager.  
ADECCO A/S
24/03/2020
Warehouse and service worker for newly established site in Fredericia Are you service minded? Do you know the importance of high quality? Do you have a truck certificate? Can you perform assembly tasks? And at the same time, are you a skilled warehouse employee? Then it is you we are searching for! Your job You will be employed on a newly established site. All work procedures and guidelines will be new - therefore it is important that you are flexible. You are going to work with a wide range of tasks: everything from incoming goods, easier assembly tasks, to handling service tasks. You are used to working with an inventory management system. You are careful about the quality of your own work and that of others. You know that your and your colleagues' safety is important. You have sense for the importance of details, which is going to lead to an extremely satisfied customer. You must be able to read, write and speak English. It is important that you can and will cooperate with others. Since we are in the process of putting together the best team - we need 5 permanent staff and 4 temporary workers. Why choose us Your employer will be Adecco A / S which offers you affiliation to consultants who ensure your interests and who are at all times ready to help you. As HR partner for DB Schenker, it is our job to find the right employees. As a temp at DB Schenker, you will be part of a company where the atmosphere are top notch, and you will certainly be welcomed with open arms. In addition, DB Schenker offers attractive pay and working conditions. Start date is asap. Interested? If the above is of your interest, please apply for the position via our website (klick the button ‘ansøg’ or ‘apply’). If you have any questions, you are always welcome to contact Adecco Onsite at 3838 7070
ADECCO A/S
24/03/2020
Team leader for newly established site in Fredericia Are you good at taking the lead when finding solutions? Are you motivated by responsibility? Can you make others go the extra mile to get a job done? Finally, do you have experience in running a service operation? Then it is you we are looking for! Your job You will be employed on a newly established site in Fredericia. You will be part of building a top professional service and logistic site. The company in Denmark is made up of 300 employees at various sites - who everyday struggle to achieve the best logistics and service solutions for their customers. Therefore, it is important that you, as a team lead, have a high service level and see opportunities as well as find the best solutions for the customer and the company. You have, of course, several years of experience from a similar position. Your working methods are of the highest structure. You can transform tactical solutions into practical ones where safety and quality go hand in hand. Change will be part of everyday life. You are used to writing and speaking in English. It is a requirement that you have a truck certificate, you may also have a ‘dangerous goods’ certificate. Working time will mailny be placed during day shift. Why choose us Your employer will be Adecco A / S which offers you affiliation to consultants who ensure your interests and who are always ready to help you. As HR partner for DB Schenker, it is our job to find the right employees. As a temp at DB Schenker, you will be part of a company where the atmosphere is top notch, and you will certainly be welcomed with open arms. In addition, DB Schenker offers attractive pay and working conditions. Start for this position is asap. Interested? If the above is of your interest, please apply for the position via our website (klick the button ‘ ansøg’ or ‘apply’). If you have any questions, you are always welcome to contact Adecco Onsite at 3838 7070
ADECCO A/S
23/03/2020
Har du erfaring som sekretær i et ejendoms- eller advokatkontor? Trives du i en travl hverdag med varierende arbejdsopgaver og en bred kontaktflade?  Har du passionen, evnerne og lysten til at indgå i et yderst respektabel, privatejet ejendomsselskab med en lang historie?   Så er vi måske et godt match Som sekretær hos Ejendomskontoret spiller du en vigtig rolle i administrationen, og dine opgaver er mangeartede. En stor del af din hverdag vil gå med besvarelse af henvendelser fra lejere, udarbejdelse af omkostningsbestemt leje, opdatering af paradigmer, inkassoskrivelser, forsikringssager og meget mere. Om dig og din baggrund - du har/er: erfaring som juridisk sekretær eller erfaring fra lignende stilling i et ejendoms-, advokatkontor, pensionskasse eller investeringsselskab med speciale i ejendomsadministration  med fordel, et godt kendskab til lejelovgivningen samt omkostningsbestemt leje  en engageret person, hvor høj service, disciplin og struktur falder dig naturligt   velformuleret, præcis, en god formidler-, og behersker dansk og engelsk flydende - i både skrift og tale    IT-kompetencer: Windows, MS Office-, og meget gerne UNIK   Uddannelsesniveau {Education} Ejendomskontoret tilbyder: At blive en del af en traditionsrig og professionel virksomhed, hvor din rolle er vigtig for virksomhedens fortsatte succes, og hvor du vil indgå i et dagligt juridisk samarbejde med dygtige kollegaer og med en arbejdsuge på en 30,5 time i et uhøjtideligt men professionelt arbejdsmiljø. Som sekretær vil du skulle samarbejde tæt med Ejendomskontorets øvrige ansatte i alle afdelinger og tilknyttede advokater mv. Sprog {Language} Vi vil gerne gøre fra dig: Adecco varetager rekrutteringsprocessen, så hvis du har lyst til at blive en del af Ejendomskontoret så send din ansøgning og CV via linket. Hvis du har yderligere spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Adecco’s rekrutterings team: Louise Belka på telefon 2611 4794 Christina Drejet på telefon 38 38 70 07   Vi holder samtaler løbende, så send din ansøgning snarest. Andre oplysninger {TravelAmount} Om Ejendomskontoret Om Ejendomskontoret: Ejendomskontoret er beliggende i ambassadekvarteret på Østerbro, og er en privatejet ejendomsvirksomhed der udlejer lejeboliger i Københavnsområdet. Ejendomskontoret udlejer fortrinsvist moderniserede lejligheder til virksomheder fra ind- og udlandet herunder ambassader m.v. Ejendomskontoret har derudover sin egen serviceafdeling, der bl.a. varetager lettere renoveringsopgaver samt et pensionat. Der er tale om en virksomhed, der har en lang og veldokumenteret historie inden for ejendomsadministration. Man vægter et højt serviceniveau og en effektiv håndtering af de problemstillinger, der skal håndteres på daglig basis. Ejendomskontoret består af regnskabs-, udlejnings-, byggesags-, inspektør- og juridisk afdeling. Kontaktoplysninger Louise Belka & Christina Drejet Recruitment 2611 4794 / 38387007 .img-responsive, img { display: block; height: auto; max-width: 100%; } img { vertical-align: middle; border: 0 none; } strong{ font-weight:bold; }
ADECCO A/S
23/03/2020
 Trives du i den administrative rolle? Har du et naturligt højt serviceniveau, en meget struktureret tilgang til hverdagen og øje for selv den mindste detalje? Og lyst til at blive en del af et yderst respektabelt, traditionsrigt, privatejet ejendomsselskab?   Så er vi måske et godt match!   Som sekretær hos Ejendomskontoret sidder du i en central rolle, og dine administrative opgaver er mangeartede. En stor del af din hverdag vil gå med besvarelse af intern og ekstern post, korrespondance, brevskrivning og telefonbesvarelser.   Om dig og din baggrund - du har/er: Erfaring som sekretær, kontorassistent eller erfaring fra lignende stilling.     Med fordel en baggrund fra ejendomsbranchen.  Altafgørende du har gode samarbejdsevner på tværs af afdelinger og på alle niveauer.   Særdeles velformuleret, præcis og enestående kommunikative evner på skrift og tale i både dansk og engelsk.    IT-kompetencer: Windows, MS Office-, muligvis allerede kendskab til UNIK    Uddannelsesniveau {Education} Ejendomskontoret tilbyder: At blive en del af en traditionsrig og professionel virksomhed, hvor din rolle er vigtig for virksomhedens fortsatte succes, og hvor du vil indgå i et dagligt samarbejde med dygtige kollegaer og med en arbejdsuge på en 30,5 time i et uhøjtideligt men professionelt arbejdsmiljø. Som sekretær vil du skulle samarbejde tæt med Ejendomskontorets øvrige ansatte i alle afdelinger og tilknyttede advokater mv. Sprog {Language} Vi vil gerne høre fra dig: Adecco varetager rekrutteringsprocessen, så hvis du har lyst til at blive en del af Ejendomskontoret så send din ansøgning og CV via linket. Hvis du har yderligere spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Adecco’s rekrutterings team: Louise Belka på telefon 2611 4794. Christina Drejet på telefon 38 38 70 07   Vi holder samtaler løbende, så send din ansøgning snarest. Andre oplysninger {TravelAmount} Om Ejendomskontoret Om Ejendomskontoret: Ejendomskontoret er beliggende i ambassadekvarteret på Østerbro, og er en privatejet ejendomsvirksomhed der udlejer lejeboliger i Københavnsområdet. Ejendomskontoret udlejer fortrinsvist moderniserede lejligheder til virksomheder fra ind- og udlandet herunder ambassader m.v. Ejendomskontoret har derudover sin egen serviceafdeling, der bl.a. varetager lettere renoveringsopgaver samt et pensionat. Der er tale om en virksomhed, der har en lang og veldokumenteret historie inden for ejendomsadministration. Man vægter et højt serviceniveau og en effektiv håndtering af de problemstillinger, der skal håndteres på daglig basis. Ejendomskontoret består af regnskabs-, udlejnings-, byggesags-, inspektør- og juridisk afdeling. Kontaktoplysninger Louise Belka & Christina Drejet Recruitment 2611 4794 / 3838 7007 .img-responsive, img { display: block; height: auto; max-width: 100%; } img { vertical-align: middle; border: 0 none; } strong{ font-weight:bold; }
ADECCO A/S
23/03/2020
Er du serviceminded med stort S? Kender du til vigtigheden i høj kvalitet? Har du truckcertifikat? Kan du udfører montageopgaver? Og samtidigt er du en dygtig lagermedarbejder? Så er det dig vi lige står og mangler. Din rolle Du bliver ansat på et nyetableret site. Alle arbejdsprocedure og retningslinjer vil være nye – derfor er det vigtigt at du er omstillingsparat. Du kommer til at beskæftige dig med alt fra varemodtagelse, lettere montageopgaver, til håndtering af serviceopgaver. Du er vant til at arbejde med et lagerstyrringssystem. Du er omhyggelig i forhold til kvaliteten på dit eget og andres arbejde. Varen skal færdig monteres. Du ved at din og dine kollegaer sikkerhed er vigtigt. Du har sans for de vigtige detaljer, som skal medføre en yderst tilfreds kunde. Du skal kunne læse, skrive samt tale engelsk. Det er vigtigt at du kan og vil samarbejde med andre. Da vi er i gang med at sammensætte det bedste team – vi skal bruge 5 fastemedarbejdere samt 4 vikarer. Hvorfor vælge os  Din arbejdsgiver vil være Adecco A/S som tilbyder dig tilknytning til konsulenter, som sikrer at varetage dine interesser, og som til hver en tid står parat til at hjælpe dig. Som HR partner for DB Schenker er det vores opgave, at finde de helt rette medarbejdere.   Hos DB Schenker vil du som vikar være del af en virksomhed hvor stemningen og atmosfæren er i top, og du vil med sikkerhed blive taget imod med åbne arme.   Derudover tilbyder DB Schenker attraktive løn- og arbejdsforhold.   Stillingerne er med tiltrædelse snarest og vi regner med at du bliver fast ansat, hvis du er den rette kandidat. Har overstående vakt din interesse bedes du søge stillingen via vores hjemmeside. Har du nogle spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte Adecco Onsite på telefon 3838 7070
ADECCO A/S
23/03/2020
Er du god til at gå forrest når en der skal findes løsninger? Motiveres du af ansvar? Kan du få andre til at gå en ekstra mil for at få en opgave løst? Sidst men ikke mindst har du erfaring med at drive en service operation? Så er det dig vi søger. Din rolle Du vil blive ansat på et nyetableret site i Fredericia. Hvor du skal være en del af opbygning af top professionelt service og logistik site. Organisationen i Danmark er bestående er 300 medarbejder på forskellige sites - der hver dag knokler for opnå de bedste logistik- og serviceløsninger for deres kunder. Derfor er det vigtig, at du som leder har et højt servicegen og ser muligheder samt finder de bedste løsninger for kunden og virksomheden. Du har selvfølgelig flere års erfaring fra en lignende stilling. Dine arbejdsmetoder er med den højeste struktur. Du kan transformere taktiske løsninger til praktiske gøren, hvor sikkerhed og kvalitet gå hånd i hånd. Forandringer vil være en del af hverdagen. Du er vant til at begå dig på engelsk i skrift og tale. Det er et ”must” at du har truckcertifikat, muligvis har du også faglig gods certifikat. Hvorfor vælge os Din arbejdsgiver vil være Adecco A/S som tilbyder dig tilknytning til konsulenter, som sikrer at varetage dine interesser, og som til hver en tid står parat til at hjælpe dig. Som HR-partner for DB Schenker er det vores opgave, at finde de helt rette medarbejdere. Hos DB Schenker vil du som vikar være del af en virksomhed hvor stemningen og atmosfæren er i top, og du vil med sikkerhed blive taget imod med åbne arme. Derudover tilbyder DB Schenker attraktive løn- og arbejdsforhold. Stillingerne er med tiltrædelse snarest og vi regner med at du bliver fast ansat, hvis du er den rette kandidat. Har overstående vakt din interesse bedes du søge stillingen via vores hjemmeside. Har du nogle spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte Adecco Onsite på telefon 3838 7070.
ADECCO A/S
20/03/2020
Arbejdsopgaver Trives du med at styre din egen hverdag og er du selvstændig inden for økonomi og regnskab med ønske om at få flere timer i kalenderen – så kan Adecco måske være din forlængede arm. Adeccos kunder efterspørger i større grad kyndig assistance inden for økonomi og derfor mangler vi dig i vores jobbank. Opgaverne er typisk tidsbegrænsede og der er tale om både deltids- og fuldtidsansættelser. Vores kunder er et bredt udsnit af det danske erhvervsliv – det vil sige både inden for den private såvel som den offentlige sektor. Ligesom vi samarbejder med både mindre, mellemstore og store virksomheder. Du har erfaring med en eller flere af nedenstående områder: Debitor Kreditor Løn Moms Afstemninger Uddannelsesniveau {Education} {PersonalityHeader} Du arbejder selvstændigt, har gå-på-mod og ikke mindst mod på at stifte bekendtskab med forskellige arbejdspladser, der giver dig mulighed for at udvide dit netværk. Samtidig er du nysgerrig, udadvendt, struktureret, imødekommende og omstillingsparat til nye arbejdsopgaver.  Du er initiativrig, kvalitetsbevidst og bidrager til opgaveløsning Du besidder en systematisk og detaljeorienteret tilgang Du er positiv, fleksibel og serviceorienteret Du har kendskab til et eller flere ERP-systemer Du behersker dansk og engelsk gerne både skriftligt og mundtligt  Sprog {Language} Adecco tilbyder: Adecco vil være din primær arbejdsgiver, hvilket betyder at Adecco er din kunde samtidig med at du udfører det daglige arbejde hos Adeccos kunde.   Hvad gør du herfra: Du opretter en profil på www.adecco.dk  Dernæst kontakter du Tasja Sejerup som hjælper dig videre i forløbet. Vi glæder os til at høre fra dig. Andre oplysninger {TravelAmount} Om Adecco DK Kontaktoplysninger Tasja Sejerup Sales & HR Consultant 38381290 Kobenhavn@adecco.dk .img-responsive, img { display: block; height: auto; max-width: 100%; } img { vertical-align: middle; border: 0 none; } strong{ font-weight:bold; }