Aalborg Kommune

 

I Aalborg Kommune er vi stolte af at bo og arbejde. Vi bliver hele tiden flere. Flere børn, flere studerende, flere i arbejde og flere virksomheder. Derfor arbejder vi hele tiden på at udvikle kommunen, både som arbejdsplads og som et godt sted at bo. Det vigtigste for os er, at vi gør det hele sammen  – sammen med borgerne, erhvervslivet, foreninger m.fl.

Som ansat i kommunen bliver du en del af et fællesskab med 16.000 kolleger, som ikke alle arbejder sammen, men som alle arbejder for det samme, nemlig at det skal give mening at bo, leve og arbejde her. Vores personalepolitik ”fire for fællesskabet” sørger for, at du som ansat føler, at dit arbejde er meningsfuldt, og at du bliver set og hørt. Men den betyder også at vi forventer noget af dig, så vi sammen arbejder for høj kvalitet og er gensidigt fleksible. På den måde sørger vi for, at livet og arbejdslivet hænger bedst muligt sammen.

Læs mere om Aalborg Kommune her.

Aalborg Kommune Over Bækken 2, 9000 Aalborg
03/04/2020
Fuldtid
OM JOBBET Vi søger elever med lyst til en hverdag fyldt med variation og engagement. Uddannelsens opstart er 1. september 2020, dog er vi fleksible i forhold til opstart lidt før eller efter, hvis det giver mere mening. Du vil i tæt samarbejde med AMU Nordjylland og Aalborg Forsynings enhed for Renovation få en yderst relevant uddannelse. Uddannelsen strækker sig over 3 år.   Hverdagen vil byde på stor variation af teori og praksis i form af skole og arbejde i virksomheden.  Der vil være gode muligheder for ansættelse efter endt uddannelsesforløb. OM DIG Vi forventer, at du er;   Løsningsorienteret  Serviceminded  Fleksibel  Holdspiller  Startet eller har gennemgået grundforløbet på AMU   Vi lægger ligeledes vægt på, at du;   Har empati og er i stand til at indgå i tæt samarbejde med dine kollegaer  Har interesse for lastbiler  Kan føre en god dialog med de samarbejdspartnere og borgere du møder i hverdagen  Har lyst til yderligere opkvalificering af dine kompetencer   OM OS Aalborg Forsynings enhed for Renovation består af ca. 150 ansatte i driftsafsnittet samt 40 i administrationen. Vores primære arbejdsopgaver består i indsamling af restaffald, genanvendelige materialer samt drift af seks genbrugspladser og et deponi. Du kommer til at arbejde på en arbejdsplads, hvor der er højt til loftet. Vi arbejder ud fra devisen, frihed under ansvar. Vi er en arbejdsmiljøcertificeret virksomhed, som vægter vores ansattes fysiske og psykiske arbejdsmiljø højt i en travl og afvekslende hverdag. Lønnen Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst med 3F. Ansøgningsfrist: 1. juni 2020. Vi forventer samtaler i uge 26. For nærmere oplysninger om stillingens indhold og kan I kontakte: Louise Ørnbøl Vineke på mail  louise.vineke@aalborg.dk / mobil 2520 4968 eller Jan Pedersen på mail jan.pedersen@aalborgforsyning.dk / mobil 2520 4977. Send ansøgning Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang. Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/ (Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=8b694d3a)
Aalborg Kommune Halsvej 199A, 9310 Vodskov
03/04/2020
Fuldtid
Vi søger en dygtig indskolingslærer til vores kommende 1. årgang med linjefag i Dansk eller Matematik. Derudover skal følgende fag varetages; Engelsk, Billedkunst, N/T. Der er tale om en fast stilling med ansættelse pr. 1. august 2020. På Vester Hassing Skole går der pt. 450 elever fra 0. - 9. årgang. Skole er afdelingsopdelt, og medarbejdergruppen er organiseret i årgangs- og klyngeteams. 300 af børnene er tilmeldt skolens  Dus. På skolen er der 60 medarbejdere fordelt på lærere, pædagoger, teknisk servicepersonale, administration og ledelse. Vester Hassing Skole er beliggende 13 km fra Aalborg i den nordøstlige del af Aalborg Kommune i et naturskønt område med fjord og skov i umiddelbar nærhed. Skolen har gode fysiske rammer, store lokaler og fællesarealer med fleksible læringsmiljøer.  Skolens fokusområder er i øjeblikket: Pædagogisk og didaktisk nytænkning i samspil med skolens nye læringsmiljøer. Vi ønsker at understøtte en eksperimenterende og problemløsende læringskultur. Udmøntning af skolens nye værdigrundlag i praksis. Digitalisering af hverdagen i både undervisningen, blandt medarbejderne og i ledelsen    Vi tilbyder en skole: Med et udviklingsorienteret personale, hvor kulturen blandt medarbejderne kendetegnes ved engagement, fællesskab og hjælpsomhed Gode kollegaer, som altid hjælper og støtter op. Spændende og varierende arbejdsopgaver. Hvor vi med nye kreative læringsmiljøer eksperimenterer med at skabe optimale rum for læring Med fantastiske fysiske rammer både inde og ude, som giver plads til bevægelse og udfoldelse på alle måder Med stor faglig stolthed og hvor elevernes trivsel er i højsædet Hvor skolebestyrelsen arbejder engageret og aktivt Med et velfungerende og udviklingsorienteret ledelsesteam Din profil: Du har linjefag i de fag vi efterspørger. Du kan hurtigt etablere god kontakt til børn - også dem med særlige udfordringer. Du kan sætte rammerne for eleverne og udvise naturlig og anerkendende autoritet. Du ser dig selv som teamplayer, er stabil, fleksibel og ansvarsbevidst. Du har en naturlig lyst til at prøve nyt og udvikle din praksis. Du ser udvikling og feedback som en naturlig del af din professionelle praksis. Ansættelsessamtalen forventes at finde sted onsdag d. 29. april 2020. Yderligere information: Information om Vester Hassing Skole: www.vesterhassingskole.dk Information om Aalborg Skolevæsen: www.nogetathavedeti.dk   Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte: Skoleleder Søren Madsen: 31 99 47 03 Viceskoleleder Tommy Andersen: 21 95 49 82 Arbejdsstedets adresse: Halsvsej 199a, Vester Hassing Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst Forud for endelig ansættelse indhentes der straffe- og børneattest. Send ansøgning Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang. Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/ (Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=7203fc1d)
Aalborg Kommune Hellasvej 17, 9270 Klarup
03/04/2020
Fuldtid
Der er tale om faste stillinger med tiltrædelse pr. august 2020. Vi har brug for 1-2 lærere der kan undervise i følgende fag: Håndværk/design Engelsk Tysk Dansk Derudover kan andre fag som især musik, historie, kristendom, natur/teknologi være en mulighed.   Hvem er vi? Klarup Skole ligger ca. 12 km øst for Aalborg, i et attraktivt område af Aalborg Kommune. Klarup Skole er en udviklingsaktiv skole, med en international profil. Vi har ca. 780 elever, fra 0.-9. klasse, og vi er omkring 90 medarbejdere. Skolen er afdelingsopdelt, og medarbejdergruppen er organiseret i årgangs-, fag- og afdelingsteam. Vi forventer at alle forpligter sig på at arbejde anerkendende og til at anvende læringsmetoder, der indtænker og fremmer eleverne som aktive medspillere. Vores fokus- og indsatsområder spænder over nedenstående: At skabe inkluderende fællesskaber for alle ud fra et helhedssyn CPS - Samarbejdsbaseret & Proaktiv Problemløsning, der kobler sig på vores inkluderende arbejde, ud fra grundsynet om, at alle børn gør det godt hvis de kan Læseindsats på hele skolen Fælles forum og struktur for skolens vejledere - PLC vers. 2.0 IT-strategi med Chromebooks og GAfE (Google Apps for Education) + makerspace Teamsamarbejdet – herunder professionelle læringsfællesskaber Udvidelse af de fysiske rammer og læringsmiljøer Verdensmålscertificering og Grønt Flag   Hvem er du?   Du er lærer med stort L - Du trives i lærerjobbet, er glad for at undervise og har et positivt menneskesyn. Du kan sætte faglige klare rammer og mål for undervisningen. Du kan smitte eleverne med din glæde og positivitet, og du kan lede elevernes læreprocesser gennem kompetent og motiverende undervisning. Du har gode relationskompetencer, og er engageret i fagene, eleverne og dine kolleger. Som kollega værdsætter du et aktivt samarbejde og videndeling med skolens øvrige pædagogiske personale og ledelse, da det, for dig, er en naturlig del af lærerjobbet. Derudover trives du med en afvekslende hverdag, og ser det, at dagene ikke er ens, som noget positivt, hvor du selv kan få medindflydelse.   Endelig vil en ekstra god og ønskelig bonus være, at du interesserer dig, og har flair for IKT. Det vil være fantastisk, hvis du kan bibringe Klarup Skole elementer fra 21st Century skills, og være med til at sætte en retning herfor.   Vi forventer at du: er uddannet lærer har liniefag i nogle af de fag vi efterspørger praktiserer tydelig klasserumsledelse er relationel stærk er engageret og initiativrig, med faglig, pædagogisk og personlig gennemslagskraft har et helhedssyn på inklusion kan koble dig på børnesynet, der tror på, at "børn gør det godt, hvis de kan" er åben, ærlig og imødekommende i din kontaktform interesserer dig for og har erfaring med at integrere IT i undervisningen tænker og handler ud fra et organisatorisk perspektiv – er udpræget holdspiller vil være med til at sætte en retning for det internationale og 21st Century skills at du vægter samarbejdet omkring eleverne og deres undervisning højt   På Klarup Skole vil du opleve: en flok glade børn og unge mennesker engagerede og hjælpsomme kolleger et personale der vægter det faglige niveau og det sociale fællesskab højt et udfordrende og ansvarsfuldt job en spændende og udviklingsorienteret arbejdsplads med en international profil et job med gode muligheder for indflydelse og personlig udvikling nyindrettede lokaler i H/D og N/T nye møbler i alle klasser og i fællesarealerne Hvis du er interesseret i at høre mere om de ledige stillinger og skolen, så holder vi åbent hus mandag den 20. april 2020 kl. 16.30. Af hensyn til eventuelle COVID-19 restriktioner, har vi behov for at du tilmelder dig via dette link http://kortlink.dk/25kc2 Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.   Stillingen er en fast stilling på fuld tid og med tiltrædelse 1. august 2020. Er du nysgerrig efter at høre mere om stillingen, opfordres du til at kontakte skoleleder Gitte Scheuer (GSA-skole@aalborg.dk) tlf.: 93520891, viceskoleleder Birgit Roslev (BRS-skole@aalborg) tlf: 93520892 eller afdelingsleder Astrid Witt (ASWI-skole@aalborg.dk) tlf: 93520894 Ansøgningsfrist: 22. april 2020. Ansættelsessamtaler forventes afviklet den 30. april 2020  Forud for ansættelse vil der blive indhentet straffe- og børneattest. Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/ (Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=708acbd1)
Aalborg Kommune Solhøjsvej 2, 9210 Aalborg SØ
03/04/2020
Fuldtid
Har du lyst til at blive en del af en spændende og udviklingsorienteret skole? Brænder du for dansk - og også meget gerne musik, matematik og/eller N/T? Så er du måske vores nye kollega. Gug Skole er en stor skole med 900 glade og motiverede elever fordelt fra 0.-9. årgang. Skolen er på næsten alle årgange fire-sporet, og på Gug Skole indgår man i et forpligtende samarbejde omkring elevernes læring og trivsel. Som skole har vi stort fokus på udvikling, læring og trivsel, det gælder for både elever og personale. Som lærer på Gug Skole bliver du en del af en personalegruppe på mere end 100 dygtige og engagerede medarbejdere. Vi har to store indsatsområder - det 21. århundredes kompetencer og FN’s verdensmål - og begge indsatsområder indtænkes i den undervisning og læring, der foregår på alle klassetrin. Kommende skoleår skal vi som en del af dette arbejde i gang med at etablere et Maker Space på skolen. Derudover har vi "Hjørnehuset", som er en særskilt bygning til skolen, der er indrettet, så det understøtter muligheden for at arbejde innovativt og skabende. Gug Skole er kendetegnet ved en engageret og positiv forældregruppe, der bakker op omkring skolen, og du vil overalt på skolen blive mødt af en god stemning, en god dialog og et godt samarbejde. Vi har en velfungerende personaleforening, der med sine mange fine arrangementer er med til at understøtte det gode arbejdsmiljø på skolen. Skolen har desuden en høj professionel kapital, og det gode arbejdsmiljø vægtes højt af alle på skolen. Vi søger til kommende skoleår en lærer til vores indskoling, stillingen er en fast stilling på fuld tid. Du skal varetage danskundervisning samt klasselærerfunktionen i en 1. klasse. Derudover er det vigtigt, at du kan varetage enten musik og/eller matematik i indskolingen, ligesom det er en fordel, hvis du også kan dække N/T.  Vi søger en lærer, der •Brænder for skolens yngste elever •Med overskud og engagement vil bidrage til såvel den enkeltes elev samt klassens soiale og faglige udvikling •Formår at praktisere god og tydelig klasseledelse med udgangspunkt i den enkelte elev •Vil indgå i et forpligtende samarbejde med kollegaer, forældre og elever •Har en anerkendende tilgang til andre mennesker og er god til at bruge dialogen som redskab •Ser muligheder i et tæt samarbejde med andre faglærere omkring årgangene med målet at gøre vores elever så dygtige som muligt •Ser muligheder i et tæt samarbejde med de pædagoger, der er tilknyttet indskolingen, med målet at skabe bedst mulig trivsel for vores elever Vi kan tilbyde •En skole med et godt arbejdsmiljø •En skole med spændende og udviklende indsatsområder •En skole, hvis hele grundlag bygger på værdierne respekt, tryghed, samarbejde og faglighed •En skole med et højt fagligt niveau og en god læringskultur •Dygtige, engagerede og imødekommende kollegaer •En forældregruppe, der bakker op om skolen og dens værdier •En velfungerende personaleforening, der i høj grad bidrager til skolens kollegiale fællesskab •En skole, der afsøger nye veje for undervisningens tilrettelæggelse og er åben for dine ideer Ansøgningsfrist Tirsdag d. 21. april 2020, samtaler forventes afholdt i slutningen af uge 17. For yderligere oplysninger om stillingen kan skoleleder Rikke Høg Zimmer eller indskolingsleder Anne Berg Aaen kontaktes på tlf. 99 82 43 99. Arbejdsstedets adresse Solhøjsvej 2, 9210 Aalborg SØ Løn og ansættelsesvilkår Efter gældende overenskomst Forud for endelig ansættelse indhentes der straffe- og børneattest, ligesom der trækkes reference Send ansøgning Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang. Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/ (Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=b887f913)
Aalborg Kommune Ny Høstemarkvej 7, 9280 Storvorde
03/04/2020
Fuldtid
Barselsvikar til indskolingen på Mou Skole Vi søger en dygtig lærer til et barselsvikariat i 1. klasse pr. 1. august 2020. Stillingen indeholder klasselærerfunktion med dansk i 1. klasse. Herudover vil det være en fordel, hvis du har madkundskab og evt. idræt, svømning samt håndværk og design. Vikariatet forventes at løbe frem marts/april 2021. Mou Skole er en skole med knap 170 elever og en DUS med 100 børn. Mou Skole er beliggende 20 km øst for Aalborg midt i en smuk natur mellem hav, mose og fjord. Skolens pædagogiske vision er at medvirke til at udvikle livsduelige mennesker i samarbejde med forældrene. Vi arbejder med afsæt i værdierne fællesskab, rummelighed, ansvar, imødekommenhed og positive forventninger. Mou Skoles indsatsområder i indeværende skoleår er udvikling af elevernes metakognitive kompetencer bl.a. ved at skabe en rød tråd i elevernes personlige og sociale udvikling og skabe gode overgange mellem afdelingerne. Herudover har vi fokus på bevægelse i undervisningen.  Vi søger en kollega, der: •Har gennemført en læreruddannelse med linjefag i dansk og madkundskab •Er fagligt dygtig og ambitiøs på egne og børnenes vegne, •Er imødekommende og positiv i sin tilgang til børn, forældre og kollegaer, •Har en positiv tilgang til en inkluderende skole, og arbejder for at alle elever trives, •Tager aktiv del i og bidrager til et velfungerende teamsamarbejde •Har et godt humør og vil bidrage til et positivt arbejdsmiljø.  Har et inkluderende børnesyn Arbejdsstedets adresse Ny Høstemarkvej 7, Mou, 9280 Storvorde. Yderligere information kan fås på skolens hjemmeside www.mou-skole.aula.dk eller ved henvendelse til skoleleder Kristine Kusk Schmelling 99824686 / 22747471 eller til indskolingsleder Ulla Nielsen 60634797. Ansøgningsfrist: 21.4. 2020. Samtaler: Uge 18.   Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Forud for endelig ansættelse indhentes der straffe- og børneattest. Send ansøgning Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang. Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.   Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/ (Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=50a205b8)
Aalborg Kommune Tingstedet 10, 9230 Svenstrup J
02/04/2020
Fuldtid
Socialrådgiver/Socialformidler til Familiegruppe Sydvest.   Da en af vores kollegaer har søgt nye udfordringer søger vi en socialrådgiver/socialformidler til fast stilling på 37 timer om ugen med tiltrædelse den 1. juni 2020. Det er et spændende job med opgaver efter servicelovens kapitel 11 – børn og unge med særlige behov for hjælp og støtte.   Der er tale om en stilling i Familiegruppens Modtagelse.  I Modtagelsen, kommer du til at arbejde med udsatte børn og unge i alderen 0-18 år. I Modtagelsen modtager- og behandler vi underretninger i nye sager, ligesom vi yder råd og vejledning til forældre og samarbejdspartnere. I modtagelsesarbejdet prioriteres en proaktiv indsats i tæt samarbejde med familien, familiens netværk samt de professionelle, der er omkring familien. Modtagelsen faciliteter og i gangsætter blandt andet kortvarige og afgrænsede forløb i familierne og for barnet, således at børnene oplever en forandring, der er med til at øge muligheden for at mestre eget liv.         Vores forventninger til dig er, at du er socialrådgiver/socialformidler eller lignende. arbejder selvstændigt og systematisk. kan kombinere socialfaglighed og administrativt arbejde. er vidende og bevidst om overføring og modoverføring og egen håndtering af konfliktstof. kan agere i konfliktrum. kan udøve myndighed og påtage sig myndighedsrollen. Vi kan tilbyde en arbejdsplads, hvor fagligt fællesskab vægtes højt. vi arbejder med kvalitetsudvikling af familiegruppens kerneydelser. tværfagligt samarbejde er en selvfølge. faglig sparring med kollegaer og ledelse er en integreret del af hverdagen. dialog og åbenhed er nøgleord. der er fokus på trivsel og psykisk arbejdsmiljø. der er ret og pligt til supervision.   Familiegruppen består af rådgivere, pædagoger, psykologer og administrativt personale, teamleder og familiegruppeleder. Vi er i alt 45 medarbejdere.   Familiegruppen Sydvest dækker geografisk Kærby, Hobrovej, Skalborg, Svenstrup og Nibe. Vi betjener ca. 40.000 borgere.   Stillingen er omfattet af lokal løn. Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst mellem KL og HK/DS. Der indhentes straffe- og børneattest inden endelig ansættelse.   Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Teamleder Therese Bøggild tlf. 99 31 39 62 eller Familiegruppeleder Jesper Poulsen tlf. 99 31 39 60.  Har ovennævnte vakt din interesse, så send os din ansøgning.   Ansøgningsfrist 17. april 2020. Der afholdes samtaler den 29. april 2020. Det er ikke afklaret endnu under hvilken form samtalerne vil kunne finde sted, men det gives der besked om i eventuelt indkaldelse til samtale. Forud for endelig ansættelse indhentes der straffe- og børneattest. Send ansøgning Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang. Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/ (Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=70e740be)
Aalborg Kommune Søndergade 49, 9000 Aalborg
02/04/2020
Fuldtid
Det handler om følelsen af at gøre en forskel fra andre. Måske har du en uddannelse som social- og sundhedshjælper eller i hvert fald har du erfaring indenfor handicap og/eller pleje. Så vil vi gerne byde dig velkommen som kollega på Botilbuddet Astrupparken – i første omgang til natarbejde. Hvad er opgaven? Vi arbejder for mennesker, der har brug for hjælp og støtte. Vi gør det på en måde, der sætter selvstændighed og livskvalitet højt, og samtidig sikrer vi nærvær og tryghed, når det er påkrævet. Derfor søger vi dig som har en ressourceorienteret tilgang til andre mennesker og som har erfaring med at arbejde for mennesker, der har brug for hjælp i hverdagens gøremål, fx personlig hygiejne, at spise, stillingsskift mm. Om organisationen Botilbuddet Astrupparken er en del af ledelsesfeltet Botilbud Aalborg i Fagcenter for Livskraft. Her er målgruppen voksne med udviklingshæmning samt døve. Vi har et stort fokus på at tage afsæt i borgernes drømme og ressourcer. På den måde er borgernes energi og gejst den vigtigste løftestang i det faglige arbejde. Vi får øje på borgerens tegn og initiativer, og bruger det som motivation til at prøve og lære nyt. Det giver både høj livskvalitet og stor arbejdsglæde. Det vigtige for os er at understøtte borgernes muligheder for at føle sig betydningsfulde - i eget og andres liv. Vi kalder det Livskraft. Mere om stillingen og din nye arbejdsplads I alt 30 borgere har deres hjem på Botilbuddet Astrupparken, og mange har som udgangspunkt brug for megen støtte og omsorg. Der er i alt 40 ansatte samt vikarer, som løser opgaver i et samarbejde. Hver nat løser to kolleger opgaver sammen og hver for sig, dvs. at man er vågen i hele arbejdstiden. Stillingen er tidsbegrænset indtil 31.8.2020. I starten er din arbejdstid primært om natten, men på sigt måske også dag- og aftenarbejde. Dine kerneopgaver vil i starten være: Nattevagtsopgaver Morgenvækning Du refererer til den assisterende leder på Botilbuddet Astrupparken. Forventninger Vi forventer, at du er: Omsorgsfuld og ansvarsbevidst Fleksibel og kan prioritere kerneopgaver. Handlekraftig og i stand til at holde overblik i alle situationer. Vi tilbyder: Et botilbud med godt humør og fokus på det gode hverdagsliv Fagligt miljø med engagerede og kompetente kolleger. Stor opmærksomhed på arbejdsmiljø og sikkerhed. Arbejdsstedets adresse: Botilbuddet Astrupparken, Rebildparken 61, 9220 Aalborg Øst  Vil du vide mere? Stillingen hører til i Aalborg Kommunes Handicapafdeling i Ældre- og Handicapforvaltningen. Du er velkommen til at kontakte assisterende leder Camilla Walberg på tlf.: 25 52 04 99 for yderligere oplysninger. Løn- og ansættelsesvilkår: Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation. Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer. Stillingen er på 31 timer om ugen og ønskes besat snarest muligt. Du vil blive kontaktet telefonisk vedr. ansættelsessamtale. Send ansøgning Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang. Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/ (Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=bdd65806)
Aalborg Kommune Tofthøjvej 32, 9280 Storvorde
02/04/2020
Fuldtid
Tofthøjskolen søger en tysklærer til en fast fuldtidsstilling pr. 1. august 2020. Stillingen indeholder tysk i skolens ældste klasser, hvorfor linjefag i tysk er et krav. Derudover bliver der tale om andre af skolens fag. Vi søger en lærer, som har ambitioner både på elevers og egne vegne, som vil bidrage til skolens fællesskab, og som vægter samarbejdet i årgangs- og afdelingsteam højt.   Tofthøjskolen er kendetegnet ved: Vi har 505 glade og aktive elever fordelt på 0. – 9. kl. Skolen består af 3 afdelinger samt en specialafdeling Vi er ca. 80 engagerede medarbejdere. Personalet har lyst og vilje til at hjælpe nye kolleger godt i gang. Vores pædagogik bygger på værdierne tryghed, respekt, forskellighed og samarbejde Vi går meget op i systematik og professionelt teamsamarbejde Vi arbejder hele tiden med at blive klogere og være videns baserede i vores tilgang, fx er det pædagogiske personale for øjeblikket i gang med et kursusforløb i neuropædagogik Vi har spændende og tidssvarende fysiske rammer, hvor den nyeste afdeling er fra 2011 Interesserede inviteres til at besøge skolen forud for en evt. ansøgning, hvis skolen åbnes igen efter påske. Yderligere information kan fås på www.tofthoejskolen.dk eller ved henvendelse til skoleleder Jakob Graversen (2520 5701) eller viceskoleleder Annette M. Mouridtsen (2520 5702)  Arbejdsstedets adresse Tofthøjskolen, Tofthøjvej 32, 9280 Storvorde Løn og ansættelsesvilkår I henhold til gældende overenskomst Ansøgningsfrist 20. april 2020 Samtaler 23. april 2020 Forud for endelig ansættelse indhentes der straffe- og børneattest. Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.    Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/ (Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=61d7b6fd)
Aalborg Kommune Hjulmagervej 22, 9000 Aalborg
02/04/2020
Fuldtid
Genopslag - Tværfagligt Team Øst søger sundhedsplejerske til fast stilling med tiltrædelse snarest muligt. Stillingen er på 37 timer om ugen. Tværfagligt Team er et kommunedækkende tilbud bestående af 4 teams (Øst, Nord, Centrum, Sydvest), som er organiseret i Center for Tværfaglig Forebyggelse. Tværfagligt Team er oprettet efter Lov om forebyggende Sundhedsordninger for Børn og Unge. Organiseringen af tilbuddet forventes ændret i efteråret 2020. Den endelige form er dog endnu ikke fastlagt. Hvert tværfaglige team består af professionerne en pædagog, en psykolog, en socialrådgiver og en sundhedsplejerske. Formålet med Tværfagligt Team er at sikre en målrettet og tidlig, forebyggende indsats til børnefamilier samt at yde en tværfaglig og koordineret indsats over for børn og deres familier i et tæt samarbejde med relevante samarbejdsparter. Tværfagligt Teams målgruppe er gravide og familier med børn i alderen 0-6 år bosiddende i Aalborg Kommune. Familiens behov for støtte er af en sådan karakter, at en forebyggende indsats gennem et tilbud om råd og vejledning kan afhjælpe familiens vanskeligheder. Desuden tilbyder Tværfagligt Team råd og vejledning til dagpleje, daginstitutioner og sundhedsplejersker om børn med særlige behov samt undersøgelse og afklaring af behov for særlig indsats. Tværfagligt Team understøtter desuden mange initiativer på hele 0-6 års området, blandt andet deltagelse i dialogmøder, som er en del af Opsporingsmodellen. Kendetegnende for vores team er : Vi arbejder oftest to og to sammen ud fra en helhedsorienteret forståelsesramme. Vi lægger vægt på en høj faglighed med plads til faglig og personlig forskellighed. Vi har fokus på relation, kommunikation og proces. Vi arbejder ud fra en mentaliseringsbaseret tilgang. Vi lægger vægt på et åbent og ærligt samarbejde. Vores arbejdsmiljø er præget af en god, respektfuld og humoristisk omgangstone. Vi ønsker en uddannet sundhedsplejerske der: Har en velfunderet sundhedsfaglig viden og erfaring. Har flair for overblik og koordinering. Har gode evner i både mundtlig og skriftlig formidling. Har erfaring med og lyst til at indgå i et tæt, tværprofessionelt samarbejde. Vil arbejde med forældre-barn samspil og har blik for barnets perspektiv. Har gode evner til at skabe kontakt og samarbejde med forældre og samarbejdsparter. Har indsigt i at koble teori og praksis. Aktivt vil bidrage til en opgaveløsning i udvikling. Kan arbejde selvstændigt og ansvarligt – både alene og i teams/ makkerskaber. Har interesse i at arbejde med forældres efterfødselsreaktion. Vil forestå mødegang om familiedynamik på forældrekurset "Hånd om barnet" Egen bil er en fordel, da vi dækker et stort geografisk område.   Sundhedsplejersken i teamet har en særlig forpligtelse til at yde den lovmæssige sundhedsfaglige bistand til dagpleje og institutioner. Opgaven tilrettelægges i samarbejde med sundhedsplejerskerne i de øvrige teams. Arbejdsstedets adresse: Tranumparken 16, 9220 Aalborg Øst. Du kan finde yderligere oplysninger om Tværfagligt Team på www.aalborg.dk/tvaerfagligtteam Løn og ansættelsesvilkår: Stillingen er omfattet af lokal løn. Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.   Yderligere oplysninger om jobbet kan du få ved henvendelse til leder af Tværfagligt Team Britta Malgo Andersen på tlf. 2519 9212. Forud for endelig ansættelse indhentes der straffe- og børneattest. Send ansøgning Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang. Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/ (Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=957e5268)
Aalborg Kommune Storemosevej 19, 9310 Vodskov
02/04/2020
Fuldtid
Vil du være vores nye assisterende plejehjemsleder med fokus på det sundhedsfaglige område? Vi er et nyt ledelsesteam, som kommer til at bestå af 1 plejehjemsleder samt 2 assisterende ledere. Du vil få ansvaret for det sundhedsfaglige område med en koordinerende og samtidig sygeplejefaglig kvalitetssikrende funktion. Fremtidens Plejehjem er et stort og forholdsvis nyt plejehjem med 75 beboere, opdelt i 4 etager. På Fremtidens Plejehjem er der ansat cirka 70 fantastiske og engagerende medarbejdere med forskellige kompetence baggrunde. I Ældre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. Vores vision er at skabe fremtidens velfærd præget af værdierne nærvær, ansvarlighed og respekt. Bliv klogere på Ældre- og Handicapforvaltningens Vision 2020 Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads: Antal ledige stillinger: 1 Forventet ansættelsesdato: 1. juni 2020 Vores forventninger til dig som leder: I Ældre- og Handicapforvaltningen skal du som leder af medarbejdere leve op til følgende ledelseskompetencer: Leder af medarbejdere Faglige kompetencer: At du er uddannet sygeplejerske med autorisation. At du har gennemslagskraft og kan inspirerer medarbejderne til metoder der sikre fremtidens sundhedsfaglige udfordringer ud fra sundhedslov og servicelov. At du har en bred faglig viden inden for det sundhedsfaglige område. At du har stor erfaring i arbejdet med IT, dokumentation/CURA, de sundhedsfaglige og medicinske instrukser for plejepersonale i Aalborg kommune, triage og FMK. At du vil sikre et godt samarbejde med plejehjemslægen og det øvrige personale – forøge kvaliteten af de sundhedsfaglige opgaver fremtiden stiller os. At du kan undervise og oplære medarbejdere i opgaver inden for deres kompetenceområder – heri sikre fremtidig opgaveoverdragelse til plejepersonalet på plejehjemmet. Personlige kompetencer: Er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig. Kan kommunikere politiske beslutninger, så de er klare og tydelige for medarbejderne. At du er aktivt deltagende og udviklende i vores ledelsesteam. At du kan skabe motivation gennem en anerkendende ledelsestilgang. At du kan bidrage til et godt og konstruktivt arbejdsmiljø. Vi kan tilbyde: En spændende arbejdsplads i konstant udvikling og med fokus på kerneopgaven. En arbejdsplads hvor vi arbejder med velfærdsteknologi for at fremme beboerens mulighed for at leve en selvstændig tilværelse – men også sikre et godt arbejdsmiljø for vores medarbejdere. Et nyt og engageret ledelsesteam – som ser muligheder frem for begrænsninger. Et selvstændigt arbejde med stor grad af selvledelse. En faglig dygtig medarbejdergruppe i stor udvikling og med lysten til at arbejde med kerneopgaven overfor vores beboere i dagligdagen. Arbejdsstedets adresse: Fremtidens Plejehjem, Carl Klitgards Vej 5, 9400 Nørresundby Vil du vide mere? Du er velkommen til at kontakte plejehjemsleder Jeanette Raas på tlf. 9982 5353. Ansættelsessamtale afholdes den 27. april 2020 Der ingår eventuelt en personprofiltest. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation. Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer. På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere. Aalborg Kommune Personalepolitik Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling vision2020.aalborg.dk Ledelseskæden Frihedsbrevet Send ansøgning Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang. Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/ (Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=39cb1d64)
Aalborg Kommune Sankt Peders Gade 3A, 9400 Nørresundby
02/04/2020
Fuldtid
Ældre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier: Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation. Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne. Sygeplejen Nord-by søger sygeplejerske fra d. 1/5 2020 til en fast stilling på 32 timer med gennemsnitlig 1-2 aftenvagter pr. uge Sygeplejen i Aalborg Kommune arbejder proaktivt og dynamisk med at udvikle kerneopgaverne med afsæt i Det nære sundhedsvæsen og Vision 2020 Sygeplejen i Aalborg Kommune er i en rivende udvikling og arbejder målrettet med at: udføre sygepleje i forhold til patienter i komplekse og akutte forløb samt specialopgaver lede sygepleje ved at koordinere indsatser omkring patienten gennem tidlig opsporing og medinddragelse af patienten og dennes netværk formidle sygepleje gennem konsulentrollens mangfoldighed udvikle sygeplejen gennem systematisk kvalitetsudvikling bl.a. via auditering Hjemmesygeplejersken har i det tværfaglige samarbejde en central rolle med at lede og koordinere indsatserne omkring den enkelte patient med komplekse sundhedsfaglige problemstillinger. Helt aktuelt arbejder vi meget med rehabilitering, tidlig opsporing, triage og akutsygepleje. Aktuelt står vi overfor at hjemtage og løse IV-opgaver i klinkker eller eget hjem. I Hjemmesygeplejen i Nord-by arbejder vi i distrikter koblet op på mindre teams. Der afløses på tværs af teamsene i forbindelse med ferier, sygdom o.s.v. Vi lægger megen vægt på et godt og åbent arbejdsmiljø med plads til forskellighed og med mulighed for indflydelse og faglig udvikling. Vi har for øjeblikket en sygeplejerske i gang med specialuddannelse i borgernær sygepleje. Vi tilbyder dig: en veltilrettelagt introduktion som indeholder: - en lokal introduktion på tre måneder med mentorordning - op til seks introduktionsmoduler à to dage, hvor sygeplejersker med specialistviden underviser en god og sund arbejdsplads med et godt psykisk arbejdsmiljø engagerede sygeplejersker i alle aldre faglig sparring med kolleger en tydelig sygeplejefaglig ledelse med fokus på kerneopgaven Vi forventer, at du: brænder for sygeplejen positivt kan bidrage til vores igangværende udvikling og beskriver det i ansøgningen kan trives i en hverdag, hvor du skal arbejde selvstændigt, prioritere og have overblik en stor variation i opgavernes mængde og indhold har situationsfornemmelse, er fleksibel, er robust, initiativrig, kreativ og udviklingsorienteret har interesse for forebyggende arbejde og for at sikre gode patientforløb vil medvirke aktivt til et godt tværfagligt samarbejde og udøve sygepleje gennem andre Hvis du vil være vores nye kollega ser vi frem til at modtage en motiveret ansøgning fra dig, hvor du beskriver hvorfor vi skal vælge netop dig til den opslåede stilling. Arbejdsstedets adresse Sankt Pedersgade 3A, 9400 Nørresundby Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst mellem KL og DSR. Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer. Mere information om stillingen kan fås ved henvendelse til områdesygeplejerske Lisbeth Hammer tlf. 25205961/99315581 eller ass. områdesygeplejerske Malene Pihl tlf 25205961/99315581 Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling: Ledelseskæden Frihedsbrevet Ansættelsessamtaler forventes afholdt d. 21/4 2020 og vi gør opmærksom på at vi, afhængigt af situationen omkring COVID-19, kan vælge at afholde samtaler via Skype eller lign. Send ansøgning Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang. Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.   Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/ (Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=2cb1e0a3)
Aalborg Kommune Storemosevej 19, 9310 Vodskov
02/04/2020
Fuldtid
Vil du være vores nye assisterende plejehjemsleder? Motiveres du af at arbejde med ledelsesfaget og i samarbejde nå nye højder til gavn for alle på Fremtidens Plejehjem? Brænder du for at motivere, sikrer sikker drift og samtidig sætte præg på udviklingen? Er du erfaren i at arbejde med vagtplaner, og ser det som et centralt ledelsesværktøj i forhold til den daglige drift og budgetstyring? Er du god til, i samarbejde, at kompetenceløfte et top engageret personale til nye faglige højder? Kan du sikre, at leverede ydelser lever op til gældende kvalitet og serviceniveau? Udviser du kreativitet i opgaveløsningen, og er du optaget af at være med til at give beboerne det gode liv? Er ovenstående lige dig, så er du med stor sandsynlighed vores nye kollega. Det nye ledelsesteam kommer til at bestå af 1 plejehjemsleder samt 2 assisterende ledere. Fremtidens Plejehjem er et stort og forholdsvis nyt plejehjem med 75 beboere, opdelt i 4 etager. På Fremtidens Plejehjem er der ansat cirka 70 fantastiske og engagerende medarbejdere med forskellige kompetence baggrunde. I Ældre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. Vores vision er at skabe fremtidens velfærd præget af værdierne nærvær, ansvarlighed og respekt. Bliv klogere på Ældre- og Handicapforvaltningens Vision 2020 Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads: Antal ledige stillinger: 1 Forventet ansættelsesdato: 1. juni 2020 Vores forventninger til dig som leder: I Ældre- og Handicapforvaltningen skal du som leder af medarbejdere leve op til følgende ledelseskompetencer: Leder af medarbejdere Faglige kompetencer: At du har gennemslagskraft og kan inspirere medarbejderne til metoder der sikre fremtidens sundhedsfaglige udfordringer ud fra sundhedslov og servicelov. At du har en bred faglig viden inden for det sundhedsfaglige område. Kan kommunikere politiske beslutninger, så de er klare og tydelige for medarbejderne. Du interesserer dig for uddannelse af elever og den generelle kompetenceudvikling på arbejdspladsen. Du er fortrolig med IT, herunder kendskab til SD og CURA. Du har en social- og sundhedsfaglig uddannelse. Ledelseserfaring er en fordel. Personlige kompetencer: Er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig. Du kan lide at tage ansvar og har lyst og flair for ledelse. Du kan have mange bolde i luften, og er god til at bevare overblikket. Du er praktisk anlagt, besidder stor selvstændighed, har ordenssans og er fleksibel. Du har en positiv livsindstilling, krydret med godt humør, er loyal og kan samarbejde fagligt såvel som tværfagligt. At du er aktivt deltagende og udviklende i vores ledelsesteam. At du kan skabe motivation gennem en anerkendende ledelsestilgang. At du kan bidrage til et godt og konstruktivt arbejdsmiljø. Vi kan tilbyde: En spændende arbejdsplads i konstant udvikling og med fokus på kerneopgaven. En arbejdsplads hvor vi arbejder med velfærdsteknologi for at fremme beboerens mulighed for at leve en selvstændig tilværelse – men også sikre et godt arbejdsmiljø for vores medarbejdere. Et nyt og engageret ledelsesteam – som ser muligheder frem for begrænsninger. Et selvstændigt arbejde med stor grad af selvledelse. En faglig dygtig medarbejdergruppe i stor udvikling og med lysten til at arbejde med kerneopgaven overfor vores beboere i dagligdagen. Arbejdsstedets adresse: Fremtidens Plejehjem, Carl Klitgaards Vej 5, 9400 Nørresundby Vil du vide mere? Du er velkommen til at kontakte plejehjemsleder  Jeanette Raas på tlf. 9982 5353.    Ansættelsessamtale afholdes den 27. april 2020 Der ingår eventuelt en personprofiltest. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation. Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer. På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere. Aalborg Kommune Personalepolitik Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling vision2020.aalborg.dk Ledelseskæden Frihedsbrevet Send ansøgning Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang. Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/ (Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=f06142c2)
Aalborg Kommune Stigsborg Brygge 5, 9400 Nørresundby
02/04/2020
Fuldtid
Har du et købmandsgen og teknisk forståelse? Kan du navigere i et marked med svingende udbud og efterspørgsel? Kan du træffe beslutninger under pres med potentiel værdi for millioner? Så er dette job hos Aalborg Forsyning lige noget for dig.   Hartmanns A/S søger til Aalborg Forsynings Energidivision en analytisk og omstillingsparat produktionsplanlægger, der skal være med til at optimere produktion af el og varme på deres anlæg i Vodskov samt sikre de bedste energipriser.  Du bliver en del af et velfungerende og selvkørende team med i alt 8 kolleger. Teamet er en del af Forsyning, der er et funktionsområde i Aalborg Forsynings Energidivision, der forsyner mere end 100.000 husstande med fjernvarme og ca. 8.500 gaskunder. Energidivision består af 5 forretningsområder. Du vil referere til afsnitslederen for Energihandel. Dine primære arbejdsområder At sælge strøm til Europa. Så simpelt kan din vigtigste opgave formuleres. I realiteten er jobbet dog langt mere krævende og komplekst. Som Produktionsplanlægger får du nemlig en central og synlig position i Aalborg Forsyning med daglig og tæt samarbejde på tværs af organisationen. Din fornemmeste opgave er at opnå den bedst mulige pris for den el, som produceres på Aalborg Forsynings produktionsanlæg, men du vil også skulle udvikle tekniske systemer, der blandet andet sørger for, at værket producerer den rigtige mængde, som du og dine kollegaer sælger. I stillingen varetager du primært følgende arbejdsopgaver: Løbende holde øje med el-priser og sikre den mest rentable produktion ved salg af elproduktion i spotmarkedet. Trade den mængde el, som værket producerer, til den bedst mulige pris Indgå i en vagtordning, hvor du i et team på 6 produktionsplanlæggere på skift har ansvaret for optimering af produktionen uden for normal arbejdstid. Videreudvikle på eksisterende IT-værktøjer i handel og produktion. Lave markedsanalyser og rapportere relevant data. Holde dig ajour med ydelser på el-markedet, der ændrer sig hele tiden. Være med til at tænke ud af boksen i forbindelse med den kommende grønne omstilling. Dine faglige kvalifikationer Der er flere veje ind til jobbet. Du har enten en relevant teknisk uddannelse (fx maskinmester eller ingeniør) og finder det spændende at lære at planlægge og handle el. Eller du kommer med en økonomisk baggrund og har teknisk flair, så du kan se sammenhængen mellem tal/priser og det praktiske. Om du er nyuddannet eller har mange års erfaring er ikke afgørende, hvis du har den rette kombination af teknisk og økonomisk forståelse og er logisk tænkende. Du har solide IT-kompetencer og er erfaren i både Excel og VBA. Erfaring fra energibranchen vil være en fordel. Personlige egenskaber Noget af det, der kendetegner en dygtig trader på elmarkedet, er evnen til at tilegne sig analytisk indsigt, og at balancere en høj detaljegrad med evnen til at træffe hurtige men velinformerede beslutninger under pres. Derudover forventes det, at du er: Omstillingsparat og fleksibel Detaljeorienteret Holdspiller Idérig og kan tænke ud af boksen Aalborg Forsyning tilbyder den rette kandidat: At komme med på en spændende rejse mod en grøn omstilling Blive en del af et velfungerende team Store muligheder for faglig og personlig udvikling Gode personaleforhold med kantineordning og fitnessfaciliteter Løn efter kvalifikationer samt pensionsordning Interesseret? Vil du vide mere om jobbet er du velkommen til at kontakte Senior Rekrutteringskonsulent Erik Bernskov på 41 21 13 29 eller på mail erik.bernskov@hartmanns.dk Hartmanns er ansvarlig for search og udvælgelse i rekrutteringsprocessen, og al henvendelse skal derfor ske hertil. Vi behandler spørgsmål og ansøgningerne løbende, så send meget gerne din ansøgning allerede i dag.   Aalborg Forsyning Aalborg Forsyning er en multiforsyningskoncern, og du kan læse mere om vores aktiviteter her: Aalborg Forsyning. Grøn omstilling er et helt centralt omdrejningspunkt for Aalborg Forsynings aktiviteter, i tæt samarbejde med Miljø- og Energiforvaltningen. Vi brænder for at forsyne vores kunder med grøn og bæredygtig varme, gas, køling, vand, kloak og renovation.     Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/ (Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=09a504b0)
Aalborg Kommune Mylius Erichsens Vej 127, 9210 Aalborg SØ
02/04/2020
Fuldtid
Er du klar til forandring og prøve nyt?  Du har erfaring, men praktiserer og orienterer dig i den viden, der baserer sig i forskning og udvikling på området. Vi har en fast stilling ledig til besættelse pr. 1. august 2020. Seminarieskolen er beliggende i det sydøstlige Aalborg med UCN-læreruddannelsen som nærmeste nabo og Gigantium i gåafstand. Skolen har ca. 300 elever fordelt på 0.–9. årgang samt en stor specialafdeling med kontaktklasser. Skolen er afdelingsopdelt og arbejder i selvstyrende teams. Vi er ca. 90 ansatte fordelt på lærere, pædagoger og teknisk/administrativt personale. Kontaktklasserne på Seminarieskolen er et undervisnings- og fritidstilbud til børn og unge med gennemgribende udviklingsforstyrrelser. Hoveddiagnosen er oftest en autisme spektrum forstyrrelse. Vi forventer at: Du arbejder med det hele menneske. Dit udgangspunkt er, at dine elever kan og vil, men skal guides i en tydelig struktur. Dine elever ved hvad du vil og hvorfor. Du har altid meningen og målet for øje. Du har høj faglig kompetence i undervisningsfagene. Du har stærke kommunikative kompetencer- du møder eleverne, forældrene, kollegaerne og øvrige samarbejdspartnere og evner at se mulighederne og skaber mening. Du har fokus på kerneydelsen og ser den enkelte elevs potentialer. Faglig og social læring går hånd i hånd Du har høje faglige og udviklingsmæssige ambitioner for eleverne Du kan samarbejde, du er troværdig, ordentlig og åben og har god sans for humor Dit mindset er rettet mod det mulige frem for begrænsninger og du er anerkendende i din tilgang. Faglige kompetencer: Læreruddannelse, specialpædagogik som linjefag eller tilsvarende uddannelse/kompetencer Linjefagsuddannelse i et eller flere af følgende fag: Idræt, engelsk, dansk og tysk Det vil være en klar fordel, hvis du har kompetencer og/ eller erfaring som forløbs- og/ eller inklusionsvejleder. Vi kan tilbyde: En kultur hvor den professionelle relation til det enkelte barn er i centrum En arbejdsplads, hvor det tværfaglige samarbejde vægtes højt og mærkes i dagligdagen En arbejdsplads med fokus på respekt, omsorg og ansvar En forpligtende og humørfyldt hverdag For yderligere oplysninger kan du kontakte afdelingsleder Inge Ibsen Fomcenco på mobil: 25200920 eller skoleleder Henrik Hiis, mobil: 25200122. Ansættelsessamtaler afholdes den 22. april 2020 (med forbehold for udviklingen omkring covid19). Arbejdsstedets adresse: Mylius Erichsens Vej 127, 9210 Aalborg SØ Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Forud for endelig ansættelse indhentes der straffe- og børneattest. Send ansøgning Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang. Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Ansøgningsfrist den 20. april 2020   Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/ (Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=22885773)
Aalborg Kommune Storemosevej 19, 9310 Vodskov
02/04/2020
Fuldtid
Drømmer du om at sikre Det Gode Liv for både borgere og medarbejdere på plejeboligområdet? Er du en ørn til arbejdstidsplanlægning? Kan du få ressourcer, grundrul og trivsel til at matche hinanden? Vil du arbejde med ledelse på et sted, hvor vi til stadighed arbejder på at skabe optimale og trygge rammer for borgernes hverdagsliv?  Så er det lige præcis DIG, vi drømmer om at få som nyt medlem i vores ledelsesteam.  I Ældre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme menneskers mulighed for at leve et uafhængigt liv gennem udvikling, støtte og omsorg. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. Vores vision er at skabe fremtidens velfærd præget af værdierne nærvær, ansvarlighed og respekt.   Bliv klogere på Ældre- og Handicapforvaltningens Vision 2020 Solsidecentret er vores dejlige lokale samlingssted i Nibe. Vi er et plejecenter med 83 boliger, hvoraf de 13 er demenspladser. Vi har fokus på nærvær, trivsel og god faglighed. Vi har et livligt og aktivt nærmiljø med et godt pårørende- og frivilligsamarbejde. Desuden er vi kendt for at have et godt arbejdsmiljø samt dygtige og meget stabile medarbejdere, som brænder for at imødekomme borgernes behov.   Vi søger en engageret og anerkendende assisterende leder til vores skønne plejeboliger. Du bliver medlem af et ledelsesteam på 3, som består af plejehjemsleder, en ass. sundhedsfaglig leder og DIG; en ass. administrativ leder. Du skal brænde for plejeboligområdet, og vi foretrækker, at du har en god erfaring med dig fra lignende område. Om dig: Din uddannelsesmæssige baggrund kan være som sygeplejerske, SSA’er eller anden baggrund som har givet dig erfaring inden for dette område. Vi ønsker, at du har god erfaring med ledelse af medarbejdere og gerne, at du har en relevant diplomuddannelse. Du er som person udadvendt med en anerkendende tilgang til andre mennesker, og du evner at motivere medarbejderne omkring udførelsen af kerneopgaven. Du er tydelig og kan sætte rammer. Du elsker at jonglere med arbejdstidsplaner og har stor forståelse for, at arbejdsliv og privatliv er en vigtig balance for at skabe et godt arbejdsmiljø. Derudover er du en god samarbejdspartner på alle niveauer og særligt vægter vi, at du har lyst til at være med til at udvikle vores ledelsesteam, således at vi altid vil kunne understøtte medarbejdernes udførelse af kerneopgaverne. Vi er et nyt ledelsesteam, og du får derfor stor indflydelse på, hvordan vi sammen skal udvikle os. Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads: Antal ledige stillinger: 1 Forventet ansættelsesdato: Snarest muligt Dine kerneopgaver og rammerne for opgaveløsningen: Du skal, som udgangspunkt, varetage den administrative daglige ledelse i et tæt samarbejde med leder og ass. lederkollega. Opgavernes fordeling er til vurdering i forhold til vores kompetencer, når vi får samarbejdet godt i gang. Du sikre grundrul og arbejdstidsplanlægning, ferieplanlægning og vikarer ud fra de rammer, der aftales med plejehjemsleder. Du arbejder i Silkeborg Data og sikre forbrug, saldoer og lønindberetning. Du står for den administrative drift i den daglige arbejdsmiljøindsats og formår at gøre dette i en tæt dialog med leder og AMR.  Du kan udvikle smidige arbejdsgange og være understøttende i at sikre medarbejdernes opgavesæt. Du skal være med til at vi i ledelsen "dækker" på tværs og er derfor åbne og interesseret i andre opgaver end ovennævnte. Du skal kunne arbejde både selvstændigt og i et ledelsesteam ud fra Aalborg Kommunes værdier og retningslinjer. Vores forventninger til dig som leder: I Ældre- og Handicapforvaltningen skal du som leder af medarbejdere leve op til følgende ledelseskompetencer: Leder af medarbejdere Faglige kompetencer: Du har erfaring med ledelse af medarbejdere. Du har erfaring med og flair for systematisk at arbejde med administrative opgaver som arbejdsplanlægning, arbejdstidsregler og overenskomst mv for en stor personalegruppe med øje for kerneopgaven, bedst udnyttelse af ressourcerne samt arbejdsmiljøet – vi arbejder i Silkeborg Data. Skal kunne arbejde tværfagligt, udviklende og inspirerende og kunne udforske nye idéer. Besidde en stor administrativ erfaring og nyder at få "tingene til at spille". Har fokus på læring og udvikling – og kan byde ind med andre og nye forslag til opgaveløsningerne. Personlige kompetencer: Du er ansvarsfuld og kan kommunikere klar og tydeligt. Du er handlekraftig og involverende. Du kan kommunikere politiske beslutninger, så de er klare og tydelige for medarbejderne. Du er reflekterende og nyder at udøve ledelse som et fag, Du kan arbejde struktureret og målrettet og du formår at bevare roen og rumme hverdagens udfordringer i ledelsesfeltet. Du kan skabe motivation gennem en anerkende ledelsestilgang. Du er udviklingsorienteret og interesseret i at give og modtage konstruktiv feedback. Du kan bidrage til et godt og konstruktivt arbejdsmiljø, og kan udvise støtte og omsorg i situationen. Du har en positiv livsindstilling og formår at bringe dette i spil i din ledelsesstil. Vi kan tilbyde: En spændende og meget velfungerende arbejdsplads, hvor vores fokus er at sikre Det Gode Liv for borgerne, hvilket kræver god og anerkendelse ledelse i forhold til vores ca. 75 dygtige medarbejdere. En arbejdsplads som arbejder målrettet med læring og kvalitet – men som også sætter trivsel for alle i centrum. En arbejdsplads hvor du kan være med til at sætte en ny dagsorden – hvor kerneopgaven og indsatsen omkring "det hele menneske" er målet. En arbejdsplads med masser af udfordringer, højt til loftet og stor rummelighed. Vi er kendt for at passe på hinanden. Et spændende og afvekslende job, hvor du får mulighed for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer. At indgå i netværk med andre ass. ledere fra Plejeboligfunktionen. Fokus på udvikling af vores ledelsesteam, således at vi bruger vores kompetencer bedst muligt. Arbejdsstedets adresse: Solsidecentret, Sygehusvej 5, 9240 Nibe Vil du vide mere? Du er velkommen til at kontakte plejehjemsleder Åse Simonsen på tlf. 9835 1533 eller mobil 2520 0497.    Ansættelsessamtale forventes afholdt den 27. april 2020. Personprofiltest kan evtentuet indgå i processen. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation. Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer. På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere. Aalborg Kommune Personalepolitik Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling vision2020.aalborg.dk Ledelseskæden Frihedsbrevet Send ansøgning Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang. Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/ (Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=015f8f28)
Aalborg Kommune Mølleå 1, 9000 Aalborg
02/04/2020
Fuldtid
Syrenbakken søger 2 nye medarbejdere, der drømmer om at skabe livskvalitet for borgere med hjerneskader og fysiske handicap På vej igennem huset møder du en borger, der hjælper med at køre skrald ud i en kørestol. En anden borger, er sammen med sin far, i gang med at planlægge kulturaftener sammen med frivillige. En tredje borger er svært perceptionsforstyrret og fysisk handicappet og kommer derfor sjældent ud af sin lejlighed. Syrenbakken søger pr. 1. 4 eller snarest her efter en Pædagog og Social og Sundhedsassistent. Stillingerne er på 32 timer gennemsnitlig ugentlig og der arbejdes hver anden weekend, arbejde på helligdage forekommer. Om organisationen Syrenbakken Organisationen er en del af Ældre- og Handicapforvaltningen og Fagcenter for erhvervet hjerneskade og fysiske handicap. Organisationen Syrenbakken bestå af et døgndækket botilbud med 42 boliger fordelt på 4 enheder og 2 dagtilbud, fordelt på 2 matrikler. Personalegruppen bestå af et tværfaglig team med hovedvægt på pædagoger og SSA´er. Alle faggrupper deltager i alle aspekter af arbejdet, herunder ADL, vedligeholdende træning og det socialpædagogiske arbejde. Vi lægger stor vægt på det tværfaglige samarbejde imellem faggrupperne. "Det gode hverdagsliv" På Syrenbakken har 40 voksne deres hjem. Det gode hverdagsliv udspiller sig på forskellig vis og med mulighed for støtte døgnet rundt på grund af varierende grader af hjerneskade og fysisk handicap. Den faglige opgave er i høj grad at finde ind til den enkeltes oplevelse af selvstændighed og livskvalitet. Vi ser og støtter den enkeltes ressourcer ud fra en neurofaglig tilgang, og vi nytænker med afsæt i et pædagogisk værdigrundlag og høje etiske idealer. Vores måde at møde den enkelte har fundamental betydning for trivsel og adfærd. Om Jobbet Dine opgaver består af at medvirke til at sikre det gode hverdagsliv for borgere, der bor i et døgndækket botilbud. Eksempler på opgaver kan være: At tilrettelægge og udføre en målrettet pædagogisk indsats ud fra den enkeltes mål At yde støtte til pleje og omsorg til borgerne, som f.eks. planlægge og udføre ADL At yde støtte og hjælp til spisning, medicingivning og toiletbesøg Udarbejde og lave opfølgning på delplaner m.m. i CURA At støtte borgerne i kommunikation og sociale relationer At indgå i et team og bidrage til det gode samarbejde med kolleger Du skal forventes at deltage i borgerferie ca. hvert 2. år i ca. 4 døgn. Vi forventer at du At du har erfaring inden for området og gerne erfaring indenfor neuro-rehabilitering Du er en aktiv medspiller og værdsætter et godt arbejdsmiljø Alle dine handlinger tager afsæt i at skabe værdi for borgerne Du er fysisk og psykisk robust, da flere af borgerne har brug for mange forflytninger og der kan forekomme udadreagerende adfærd Du er udviklings- og samarbejdsorienteret på alle niveauer i organisationen Du er fleksibel og med stor selvstændighed At du har gode skrive og IT kundskaber, da dokumentation er en naturlig del af hverdagen Er anerkendende og empatisk Er mødestabil Kan medvirke til en kultur, hvor samarbejde, ordentlighed og godt arbejdsmiljø er i højsædet   Vi kan tilbyde en arbejdsplads Som er en socialfaglig arbejdsplads, hvor der er højt til loftet og stort fokus på tæt integration af det pædagogiske og det sundhedsfaglige arbejde i hverdagen. Vi prioriterer samarbejde og et godt fysisk og psykisk arbejdsmiljø højt. Vi vægter derfor fælles ansvarlighed i opgaveløsningen og at alle handlinger omkring borgerne tager afsæt i det hele menneske og neurofaglig tilgang En personalegruppe i udvikling Et arbejdsfællesskab, hvor tryghed, omsorg, trivsel, inklusion og social forståelse er nøgleordet En spændende arbejdsplads, hvor der er højt til loftet og hvor kreative ideer, der gavner beboere og arbejdsplads værdsættes. Vil du bidrage til det, så send os en ansøgning.   Ansøgningsfrist Den 26.3  kl. 12.00. Vi forventer at afholde samtaler mandag den 30.3. 2020 Arbejdsstedets adresse Syrenbakken 49, 9400 Nørresundby Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til Anette Bilde Thoft.: 25205560 eller Line Melgaard.: 25205551 Løn- og ansættelsesvilkår: Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation. Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer. Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere. Aalborg Kommune Personalepolitik Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling vision2020.aalborg.dk Ledelseskæden Frihedsbrevet Send ansøgning Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang. Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/ (Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=9ae57c8c)
Aalborg Kommune Mølleå 1, 9000 Aalborg
02/04/2020
Fuldtid
I Ældre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. Vores vision er at skabe fremtidens velfærd præget af værdierne nærvær, ansvarlighed og respekt. "Det der med at skabe forudsætninger for, at andre kan lykkes og udvikle sig. Det er ledelse, når det er bedst!" Er det sådan du tænker om din lederrolle, så lad os høre, hvordan du kan styrke Syrenbakkens DNA. Det gode hverdagsliv På vej gennem huset møder du en borger, som hjælper med at køre skrald ud i kørestolen. En anden borger er, sammen med sin far, optaget af at arrangere kulturaftener, i samarbejde med frivillige. En tredje borger er svært perceptionsforstyrret og fysisk handicappet og kommer derfor sjældent ud af sin bolig. På Syrenbakken har 40 voksne deres hjem. Det gode hverdagsliv udspiller sig på meget forskellig vis og alle borgerne har behov for støtte døgnet rundt på grund af. meget varierende grader af hjerneskade og fysiske handicap. Den faglige opgave er i høj grad at finde ind til den enkeltes oplevelse af selvstændighed og livskvalitet. Vi ser og støtter den enkeltes ressourcer ud fra en neurofaglig tilgang, og vi nytænker med afsæt i et pædagogisk værdigrundlag og høje etiske idealer. Vores måde at møde den enkelte har fundamental betydning for trivsel og adfærd. Team og chips Der er højt humør (og snacks) på det fælles kontor, hvor vi er tre i et ledelsesteam. Sammen skal vi understøtte faglighed og fleksibilitet, så de ca. 70 medarbejdere synes, at det er fedt og sjovt at løse de vigtige opgaver sammen med borgerne. Når du har første arbejdsdag ved hæve-/sænkebordet, starter vi en fælles proces om, hvordan vi bedst organiserer os. Vi ER et ledelsesteam, og derfor bidrager vi alle aktivt til fælles klarhed om ledelsesopgaven på Syrenbakken. Hvad lander på dit bord? Det har du selv indflydelse på, men du skal fungere godt med at være i en dynamisk rolle, Ledelsesopgaverne vil variere, fordi vi løbende udvikler Syrenbakken, og desuden implementerer eller bidrager til organisatoriske forandringer i den samlede Handicapafdeling. Din profil skal dog gerne kunne imødekomme følgende: Stærkt kendskab til personalerelateret lovgivning samt overenskomster Tydelig og involverende mødefacilitering på bl.a. personalemøder Vilje og evne til faglig sparring af medarbejdere og at skabe følgeskab Uddannelse i at være leder og lede medarbejdere   Hvem er du? Du har bevist, at du kan balancere din ledelsesstil mellem på den ene side at opsøge og værdsætte dialog og sparring og på den anden side være tydelig og vedholdende i beslutninger. Du følger op på både idéudvikling og problemstillinger, så du og andre sammen lærer af det, I gør. Det kan både være i forhold til medarbejdere, lederkolleger, pårørende m.fl. Du har ledelseserfaring (og uddannelse), og kan dermed beskrive, hvordan du har skabt motiveret følgeskab med ingredienser som kerneopgave, arbejdsmiljø og kompetenceudvikling. Du må gerne være et frisk pust udefra, der kan udfordre vante tankegange og se nye veje. Du forventes derfor ikke nødvendigvis at være fortrolig med handicapområdet. Du har flair og er optaget af at udvikle potentialer. Før du sætter dig til tasterne Du er meget velkommen til at aftale et besøg hos os for at mærke stemningen. Du kan også få tilsendt en case, så du i ansøgningen kan illustrere din ledelseserfaring og -tilgang i en realistisk situation. Du er også velkommen til at kontakte både Line Melgaard, der er assisterende faglig leder; 25205551 eller Tilbudsleder Anette Bilde Thoft; 25205560 Vi tilbyder: En arbejdsplads, hvor der er højt til loftet, uformel tone og hvor der er fokus på udvikling af kvalitet, til gavn for borgere og pårørende En ledergruppe med tillid og vilje til at arbejde på tværs i vores organisation Sparring ift. din ledelsesopgave – blandt andet hos gruppen af assisterende ledere i fagcentret Et job, hvor du skal være assisterende leder for en gruppe af medarbejdere. Et job med mange muligheder og samarbejdsflader Vores forventninger til dig som leder: I Ældre- og Handicapforvaltningen skal du som leder af medarbejdere leve op til følgende syv ledelseskompetencer: Innovationsledelse Ledelse med andre ressourcer Driftsledelse Strategisk ledelse Udvikling af medarbejdere Faglig ledelse Tværgående ledelse Vi forventer at afholde samtaler d. 27. 3.2020 Arbejdsstedets adresse: Syrenbakken 49, 9400 Nørresundby   Vil du vide mere? Du er velkommen til at kontakte assisterende leder Line Melgaard: 25205551 eller Tilbudsleder: Anette Bilde Thoft: 25205560 Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation. Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.      På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere. Aalborg Kommune Personalepolitik Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling vision2020.aalborg.dk Ledelseskæden Frihedsbrevet Send ansøgning Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang. Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/ (Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=0007eb34)
Aalborg Kommune Sankt Peders Gade 3A, 9400 Nørresundby
02/04/2020
Fuldtid
Ældre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier: Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation. Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne. Sygeplejen Nord-by søger sygeplejerske fra d. 1/5 2020 til et vikariat på 32 timer pr. uge foreløbig indtil 31/12-20 Sygeplejen i Aalborg Kommune arbejder proaktivt og dynamisk med at udvikle kerneopgaverne med afsæt i Det nære sundhedsvæsen og Vision 2020 Sygeplejen i Aalborg Kommune er i en rivende udvikling og arbejder målrettet med at: udføre sygepleje i forhold til patienter i komplekse og akutte forløb samt specialopgaver lede sygepleje ved at koordinere indsatser omkring patienten gennem tidlig opsporing og medinddragelse af patienten og dennes netværk formidle sygepleje gennem konsulentrollens mangfoldighed udvikle sygeplejen gennem systematisk kvalitetsudvikling bl.a. via auditering Hjemmesygeplejersken har i det tværfaglige samarbejde en central rolle med at lede og koordinere indsatserne omkring den enkelte patient med komplekse sundhedsfaglige problemstillinger. Helt aktuelt arbejder vi meget med rehabilitering, tidlig opsporing, triage og akutsygepleje. Aktuelt står vi overfor at hjemtage og løse IV-opgaver i klinkker eller eget hjem. I Hjemmesygeplejen i Nord-by arbejder vi i distrikter koblet op på mindre teams. Der afløses på tværs af teamsene i forbindelse med ferier, sygdom o.s.v. Vi lægger megen vægt på et godt og åbent arbejdsmiljø med plads til forskellighed og med mulighed for indflydelse og faglig udvikling. Vi har for øjeblikket en sygeplejerske i gang med specialuddannelse i borgernær sygepleje. Vi tilbyder dig: en veltilrettelagt introduktion som indeholder: - en lokal introduktion på tre måneder med mentorordning - op til seks introduktionsmoduler à to dage, hvor sygeplejersker med specialistviden underviser en god og sund arbejdsplads med et godt psykisk arbejdsmiljø engagerede sygeplejersker i alle aldre faglig sparring med kolleger en tydelig sygeplejefaglig ledelse med fokus på kerneopgaven Vi forventer, at du: brænder for sygeplejen positivt kan bidrage til vores igangværende udvikling og beskriver det i ansøgningen kan trives i en hverdag, hvor du skal arbejde selvstændigt, prioritere og have overblik en stor variation i opgavernes mængde og indhold har situationsfornemmelse, er fleksibel, er robust, initiativrig, kreativ og udviklingsorienteret har interesse for forebyggende arbejde og for at sikre gode patientforløb vil medvirke aktivt til et godt tværfagligt samarbejde og udøve sygepleje gennem andre Hvis du vil være vores nye kollega ser vi frem til at modtage en motiveret ansøgning fra dig, hvor du beskriver hvorfor vi skal vælge netop dig til den opslåede stilling. Arbejdsstedets adresse Sankt Pedersgade 3 A, 9400 Nørresundby Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst mellem KL og DSR. Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer. Mere information om stillingen kan fås ved henvendelse til områdesygeplejerske Lisbeth Hammer tlf. 25205961/99315581 eller ass. områdesygeplejerske Malene Pihl tlf 25205961/99315581 Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling: Ledelseskæden Frihedsbrevet Ansættelsessamtaler forventes afholdt d. 21/4 2020 og vi gør opmærksom på at vi, afhængigt af situationen omkring COVID-19, kan vælge at afholde samtaler via Skype eller lign. Send ansøgning Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang. Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.   Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/ (Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=9d84d9f0)
Aalborg Kommune Godthåbsgade 8, 9400 Nørresundby
01/04/2020
Fuldtid
Har du lyst til at gøre en forskel for børn og unge i forhold til læring og trivsel, så har vi et spændende job til dig!   Stillingen er placeret i PPRs specialpædagogiske konsulentgruppe, som samarbejder med Aalborg Kommunes folkeskoler, specialundervisningstilbud og frie grundskoler.   Som specialpædagogisk konsulent ved PPR Aalborg varetager du en række forebyggende, foregribende og indgribende opgaver på almenskoler, i specialklasserækker og på specialskoler i kommunen. Du har en kommunedækkende funktion. Som specialpædagogisk konsulent rådgiver og vejleder du lærere, pædagoger, skoleledere og forældre omkring inklusion og fællesskaber i team, på årgange og på skoleniveau samt yder rådgivning vedrørende elever med specialpædagogiske behov på almenskoler. Der er desuden tale om udviklingsopgaver, oplæg, undervisning og kompetenceudvikling af større og mindre grupper af medarbejdere på kommunens skoler.   Konsulentgruppens opgave er samlet set at bistå skolerne i kommunen, og konsulent-gruppen har derfor også en lang række kompetencer, som tilsammen bringes i spil, både individuelt, i makkerpar og i samarbejde med de øvrige faggrupper i PPR med fokus på inklusion og fællesskaber.    Som specialpædagogisk konsulent ved PPR lægges der vægt på, at du:   - er uddannet lærer, har undervisningserfaring, er fagligt velkvalificeret, har erfaring både fra almenskolen og fra specialklasser eller fra specialskoler.   At du har erfaring med og interesse for: Medudvikle praksis i samarbejde med skolerne, ledere og medarbejdere Erfaring med autismespektrum pædagogik og interesse i at formidle dette Erfaring med eller lyst til at arbejde med CPS/Plan B samtaler Samarbejde med forældre og de professionelle omkring børnene Inkluderende processer i skoler Tværfagligt samarbejde Børnefællesskaber og børneperspektiver  Har du tillige et godt humør og humor er dette også meget velkomment. Det er afgørende, at du har lyst til at arbejde både i almenskoler og i specialundervisningstilbud.   Det er en forudsætning for ansættelse, at medarbejderen har kørekort og kan disponere over egen bil i arbejdstiden, da meget af vores arbejde er på kommunens skoler.   Vi kan tilbyde et job med:   Såvel faglige som personlige udfordringer Muligheder for faglig udvikling herunder supervision Hjælp og støtte fra ledelse og kolleger En uformel omgangstone Selvstændigt arbejde med selvstændige beslutninger En travl og krævende arbejdsdag Medlemskab at en velfungerende faggruppe Der er flexordning på arbejdspladsen.     PPR Aalborg som organisation   PPR Aalborg er fysisk placeret på Skoleforvaltningen, Godthåbsgade 8, 9400 Nørresundby.   PPR Aalborg er en rådgivningsenhed i Skoleforvaltningen. Vi yder faglig vejledning til daginstitutioner og skoler med henblik på, at styrke deres arbejde med at udvikle inkluderende børnefællesskaber. PPRs indsats har altid et pædagogisk sigte, og tager derfor afsæt i en pædagogisk kontekst med inddragelse af børns, forældres og professionelles perspektiver som en grundlæggende tilgang til, at forstå børn i forskellige former for vanskeligheder. Målet med PPRs indsats er, at alle børn i Aalborg Kommune gives gode muligheder for læring, udvikling og trivsel.   For oplysninger om PPR Aalborg henvises der til hjemmesiden: www.ppr-aalborg.dk   Forud for endelig ansættelse i stillinger, hvor medarbejdere er i kontakt med børn og unge under 15 år, indhentes børneattest ("pædofiliattest") samt straffeattest. Læs mere på www.aalborg.dk (under "Børn og skole" dernæst "Folkeskole" og endelig "Straffeattest ved ansættelse").   Aflønning: Efter gældende overenskomst.   Yderligere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til afsnitsleder Jan Hjorth 9352 0275, jhjo-skoler@aalborg.dk   Ansøgningen skal vedlægges kopi af komplet eksamensbevis og eventuelt udtalelser. Endvidere skal der i ansøgningen oplyses personlig e-mail.   Ansøgningsfrist: Onsdag den 22. april 2020   Ansættelsessamtaler: Onsdag den 29. april 2020 Send ansøgning Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang. Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.                            Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/ (Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=63fff08c)
Aalborg Kommune Stationsvej 5, 9280 Storvorde
01/04/2020
Fuldtid
I Ældre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv. Fri fugl eller faste rammer Vil du være en fri fugl?   "Jeg er vikar, fordi jeg gerne vil være selvstændig. Jeg vil selv bestemme, hvornår jeg arbejder og holder fri. Det kan jeg hos AK Vikar. " - Christine, Vikar hos AK Vikar   Hos AK Vikar rekrutterer vi vikarer til ældrepleje og SOSU-området. Dem sender vi ud til hjemmeplejen og plejeboliger i hele Aalborg Kommune. Fra Hals i nordøst til Nibe i sydvest. Vi er kommunens interne vikarkorps, og vi går altid efter at yde den bedste service. Det kan vi gøre takket være vores frie fugle, som vi kalder vores vikarer. Når du er vikar hos os, bestemmer du nemlig helt selv, hvornår du vil arbejde.   Dine opgaver kommer til at bestå af: Pleje- og omsorg i hjemmeplejen samt på plejeboliger i Aalborg Kommune Vi giver dig: Et spændende og udfordrende job Frihed til selv at vælge hvornår du vil arbejde Alsidige arbejdssteder Medbestemmelse over din arbejdstid Faglig udvikling Gode kollegaer En god team ånd, hvor vi spiller hinanden gode Vi forventer du har: Uddannelse indenfor SOSU-overenskomsten Erfaring inden for ældrepleje og hjemmepleje Godkendt medicinkursus Forflytningskursus Erfaring i at cykle Kørekort samt gerne bil til rådighed (ikke et krav) Derudover forventer vi at du er: Ansvarsbevidst og god til at samarbejde på tværs af faglighed Tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig Selvstændig i din opgaveløsning og udforsker nye idéer    Arbejdsstedets adresse: Arbejdsstedets kontoradresse er; AK Vikar, Tofthøjvej 28, 9280 Storvorde. Vil du vide mere? Du er velkommen til at kontakte AK Vikar på tlf. 9931 5191 for yderligere oplysninger om stillingen som vikar. Løn- og ansættelsesvilkår: Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.   Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer. Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere Aalborg Kommune Personalepolitik Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling vision2020.aalborg.dk Ledelseskæden Frihedsbrevet Vi rekrutterer løbende nye vikarer og vil annoncere en gang om måneden. Send ansøgning Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang. Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/ (Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=c4f3e5df)